Har Helldivers ett samarbete på gång med Starship Troopers?

Robot
Har Helldivers ett samarbete på gång med Starship Troopers?
Releasehästryttare

RICO!

Medlem

I would like to know more.


signatur

I drank what?

Medlem

Dom får gärna göra så att man kommer att kunna låsa upp saker i spelet på olika sätt. Alltså genom att klara olika typer av bossar och annat(som i ettan). Men det måste vara svårt så att det är värt att visa upp manteln eller vad det nu är

Medlem

är uppföljarna värda att se? bara sett 1an

Skribent
Skrivet av tuckdragon:

är uppföljarna värda att se? bara sett 1an

Nej.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Det är ju ingen hemlighet att Arrowhead använt Starship Troopers som inspirationskälla. Rätt säker på att jag sett Pilestedt säga öppet att Helldivers är inspirerat av StarShip Troopers.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

haha det jag hade för mig, men vart osäker på om man kanske missat något 😂

Skribent
Skrivet av tuckdragon:

haha det jag hade för mig, men vart osäker på om man kanske missat något 😂

I min värld existerar inte uppföljarna... 😅


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

I min värld existerar inte uppföljarna... 😅

finns ju folk som säger detsamma om robocop och matrix, vilket jag inte riktigt håller med om även om uppföljarna inte är lika bra som originalen, så fick bli att dubbel kolla va svenska nörd communityn tycker 😂

Skribent
Skrivet av tuckdragon:

finns ju folk som säger detsamma om robocop och matrix, vilket jag inte riktigt håller med om även om uppföljarna inte är lika bra som originalen, så fick bli att dubbel kolla va svenska nörd communityn tycker 😂

Alltså, vi pratar om en annan nivå av dåligt. 2an är en lågbudgetfilm och 3an har bara aningen högre budget.

Matrix 2 och 3 och även Robocop 2 är till trots välgjorda filmer om än inte lika bra som originalet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Alltså, vi pratar om en annan nivå av dåligt. 2an är en lågbudgetfilm och 3an har bara aningen högre budget.

Matrix 2 och 3 och även Robocop 2 är till trots välgjorda filmer om än inte lika bra som originalet.

Har för mig att del 2 använder samma sekvenser som del 1 men att skådisarna springer framför en greenscreen. Så sinnessjukt dålig film. 3an har jag inte sett alls 😅

Skribent
Skrivet av dix_xib:

Har för mig att del 2 använder samma sekvenser som del 1 men att skådisarna springer framför en greenscreen. Så sinnessjukt dålig film. 3an har jag inte sett alls 😅

Japp och de använder flickade ficklampor i vapnen för att fejka när de skjuter. 😅

I 3an är i alla fall Ricco med igen, men även den är riktigt dålig i jämförelse med 1an.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar