Diskutera – Vilket spel ser du mest fram emot i vår?

KoP
Medlem

Ingenting just nu.

Medlem

Manor Lords nu på vårkanten.

Men det jag ser mest fram emot kommer i höst (förhoppningsvis)

Medlem

Homeworld 3, utan tvekan!!!

Medlem
Skrivet av rolar:

Homeworld 3, utan tvekan!!!

Preach!

Medlem

Faktiskt inte nåt jag är riktigt sugen på, Paper Mario Thousand Year Door ska bli riktigt kul men det har man ju spelat redan även om det var längesedan. Rise of the Ronin såg jag fram emot men efter att ha lyssnat och läst previews har peppen minskat rejält, det låter inte som ett spel för mig plus att många är väldigt ljumna till spelet.

Medlem

Som så många andra Dragons dogma 2 ser rätt intressant ut, kommer såklart vänta ett tag för att se om det verkligen är allt de lovar.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Dragons Dogma 2 Älskade ettan och vet att jag inte kommer bli besviken
Nr 2 är Star wars Outlaws , dock vet vi inte när i år den släpps.men hoppas det är innan sommaren blommar ut

Medlem

1. Shadow of the Erdtree.
2. Eiyuden Chronicle Hundred Heroes.

(Silent Hill 2 R, Alone In The Dark R, Dragons Dogma 2.)

Medlem

Elden Ring Shadow of the Erdtree och Dragons Dogma 2

Diverse VR titlar och sen Sand Land

Medlem

Alldeles för stor back-log tyvärr för att peppa på nya spel. Lightyear Frontier har jag dock lovat sonen att vi ska köra och demot var lovande.

Medlem

Måste vara Aces of Thunder har väntat på en ww2 flygare sen PSVR.

It's not a lake, it's an ocean

Just här och nu är det Alone in the Dark, som bara är dagar bort. Men för året som helhet... Kanske Indiana Jones. Men jag hoppas att det utannonseras något mer som får pulsen att stiga lite.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

DD2, Eiyuden Chronicle och No Rest for the Wicked.

Hoppas att alla är bra spel/upplevelser. No Rest är bara EA så det kommer jag nog vänta med, men resterande kommer jag ge dag 1 försök

Skrivet av Zibnewski:

Jag tror DD2 kommer bli en besvikelse för många. Spelade 1an efter ER och det sög. ER DLCn inväntar jag med nöje! Hoppas på att Valheim Ashlands kommer före dock.

1an är awesome. Många brister men ändå ett jävligt gött spel. Om 2an är lite bättre än det, så kommer det va riktigt nice

Medlem

GTA VI är nästa spel som lockar, förhoppningsvis har de släppt ps5 pro tills dess också.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Hellblade 2 såklart!!

Medlem

Gta 6, Space Marine 2 och STALKER 2 är väl enda stora spel jag längtar efter

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

DD2, Eiyuden Chronicle och No Rest for the Wicked.

Hoppas att alla är bra spel/upplevelser. No Rest är bara EA så det kommer jag nog vänta med, men resterande kommer jag ge dag 1 försök

1an är awesome. Många brister men ändå ett jävligt gött spel. Om 2an är lite bättre än det, så kommer det va riktigt nice

Jag hoppas du har rätt om att 2an är bättre, för jag vill gilla spelet. Tyckte du om 1an lär du inte bli besviken, men för de som inte kört 1an misstänker jag att man har helt andra förväntningar och att dessa inte kommer att levas upp till.

Medlem
Skrivet av Zibnewski:

Jag hoppas du har rätt om att 2an är bättre, för jag vill gilla spelet. Tyckte du om 1an lär du inte bli besviken, men för de som inte kört 1an misstänker jag att man har helt andra förväntningar och att dessa inte kommer att levas upp till.

Kanske det. Tycker det ser ut som spelet visar ungefär det som spelet kommer vara. En uppgradering av 1:an.
Det ser ut som att en del av problemen med det finns kvar oxå, men får se om så är fallet.
Kan bli ett 8/10 spel, men tror inte det kommer va högre än så

Medlem

Shadow of the Erdtree
Ghost of Tsushima

Medlem

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes Har jag sett fram emot i många år nu.

Medlem

Skuggsläppet av Metroid Prime 2 ofc

Annars är det bara Paper Mario jag längtar till.

Medlem

Nästa säsong av Fortnite…
Skämt åsido (fast jag gillar Fortnite), det där Star Wars-spelet, Outlaws?

Inaktiv

Paper Mario: Thousand-Year Door som släpps 23 maj på Nintendo Switch.

Medlem

Manor Lords

Kommer bli fantastiskt. Även i EA

Medlem
Skrivet av Deekar:

Rise of the Ronin och Dragons Dogma 2!

Samma här!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag ser fram emot att köpa några år gamla spel, patchade och till halva priset.

Medlem

Blir vårstädning i backloggen först innan jag köper nytt 😁

12
Skriv svar