Förhandsskapa din hjälte i Dragons Dogma 2 redan nu

Testpilot
Skrivet av ecHo!:

Tror nog att hen tänker att det finns risk för att spelet inte är speciellt optimerat för PC med tanke på vad hen upplevde i karaktärskaparen.
Men vem förhandsbokar spel? Har man inte lärt sig något av historien? Du skulle ju aldrig förhandsboka något annat som du bara har ett hum om hur den ser ut eller fungerar?

Mitt inlägg var ett skämt, satir om man så vill

På en seriös nota;
Sällan jag förhandsbokat ett spel, de få gånger det skett har för merparten varit i samband med att ett MMO eller en MMO-expansion lanserats. Då vill man få möjligheten att förladda innehållet och vara med från start, speciellt om vänner ska spela också – annars går det lika bra att vänta på recensioner


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Men vem förhandsbokar spel? Har man inte lärt sig något av historien? Du skulle ju aldrig förhandsboka något annat som du bara har ett hum om hur den ser ut eller fungerar?

Förbokar spel som dessa rätt ofta. Varför inte? Är det trasigt så antingen väntar jag lite eller drar en refund

Medlem

Följeslagare, check!

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Följeslagare, check!

She has some CRAZY eyes. Säker på att du vill ha henne som en pawn, för du lär vakna upp mitt i natten med dom där ögonen stirrandes på dig, både en och två ggr!

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

She has some CRAZY eyes. Säker på att du vill ha henne som en pawn, för du lär vakna upp mitt i natten med dom där ögonen stirrandes på dig, både en och två ggr!

Inte mig emot!

Skrivet av Bulletblues:

Gjorde det för ett litet tag sen. Bra spel. Det är ett 6/10 spel som på nått sätt känns som ett 8/10. Jag gillade det rätt mycket trots dess brister

Det har fin atmosfär, är lite B på sina ställen, men ändå väldigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar