I väntan på tvåan – Dragon's Dogma blir ditt för 50-lappen

Robot
I väntan på tvåan – Dragon's Dogma blir ditt för 50-lappen
Medlem

Lätt värt det.

Medlem

Wolves hunt in packs!

Medlem

My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen. My Arisen.

Medlem

De är mästerverk allihopa, du kan inte gå fel!

Medlem

Synd att dom inte har patchat upp spelet för dom nyare konsolerna.

Medlem

Köpte det för runt 35kr för några månader sedan på Xbox, man kanske skulle köpa det på steam oxå nu när det är rea. Även Iceborn till MH:world är väl något man borde slå till på oxå,

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Synd att dom inte har patchat upp spelet för dom nyare konsolerna.

Jag drog hem det på PC igår bara för att se ngn skillnad , och det ser exakt likadant ut på PS5 som på en PC med 4090….drog sedan igång det på PS3 där är det en stor skillnad.

Ja jag var rastlös 😬

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Jag drog hem det på PC igår bara för att se ngn skillnad , och det ser exakt likadant ut på PS5 som på en PC med 4090….drog sedan igång det på PS3 där är det en stor skillnad.

Ja jag var rastlös 😬

Dra hem mods och reshade till pc så ser det betydligt bättre ut!

Medlem

OBS! 30fps på PS4/PS5 väl?

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Jag drog hem det på PC igår bara för att se ngn skillnad , och det ser exakt likadant ut på PS5 som på en PC med 4090….drog sedan igång det på PS3 där är det en stor skillnad.

Ja jag var rastlös 😬

Hehe, ja grafiken i sig är nog densamma men tänkte mer på upplösning och framförallt framerate.

Skrivet av Famipan:

OBS! 30fps på PS4/PS5 väl?

Ja, tyvärr. Vad jag förstått så är det 1440p@30fps på PS4 Pro och PS5. PS4 och Xbox One/Series kör 1080p@30fps.

ZF
Medlem
Skrivet av Påskmust:

1440p@30fps.

Begripligt. Men den liknande prioriteringen på tvåan verkar ju rätt ogenomtänkt..

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

De är mästerverk allihopa, du kan inte gå fel!

Haha. ☺️ Den minns jag så väl. Att den känns lite lustigt klumpig även fast de säger det på engelska.

Så mysigt spel.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar