Se 3 minuter från Fallout-serien, som för...tidigats

Robot
Se 3 minuter från Fallout-serien, som för...tidigats
Medlem

Tycker det ser mysigt ut, detta kan bli riktigt kul!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nu blev man lite hajpad! Ser ruskigt bra ut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det ser väldigt lovande ut, men jag minns Rings of Power. Jag är försiktigt optimistisk.


signatur

I drank what?

Medlem

Detta såg inte så illa ut ändå; hoppas bara inte att de fokuserat för mycket på action/komedi-aspekterna av spelen, utan även mörker och misär.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Såg oväntat bra ut! Blev pepp!

Geeks Gaming

Klart överraskad även om det ser lite väl ”rent” ut rent estetiskt
Försiktigt pepp!

Medlem
Medlem
Medlem

Riktigt taggad! Tror denna kan bli grymt bra

Medlem

Wow! Ser riktigt bra ut ju

Medlem

Oh kanske blir att förnya prime då 😁

Medlem

Känns lite som fallout fast någon har dammat av och spritat det.

Hoppas det blir lite mer grimey och apokalyptiskt än denna trailer.

Medlem

Gillar det jag ser.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Med tanke på vilka som ligger bakom manus så vågar jag satsa en rejäl peng på att det kommer vara samma skräp vi ser i wheel of times och rings of power

Medlem

Rekvisitan är som tagen rakt ur spelen men tonen är tyvärr komedi och skådespeleriet katastrof.


signatur

Memento Mori

KoP
Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Rekvisitan är som tagen rakt ur spelen men tonen är tyvärr komedi och skådespeleriet katastrof.

Precis som spelen med andra ord. Ja Fallout innehåller en hel del mörk humor och satir.

Hade snarare blivit fel om dom hade valt att skippa dessa ack så viktiga ingredienser ifrån Fallout universumet. 😐

Medlem

Hoppas verkligen inte att de har skrivit huvudkaraktären som de skriver alla andra kvinnliga karaktärer. Mary sue som är bäst på allt med lite "knäpp" personlighet/humor. Sjukt trött på den stereotypen


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Fallout har alltid haft en stor dos humor i sig. Mörk visserligen, men ändock. Är väl främst Fallout 3 som minskade ned på den delen och det är imo det sämsta spelet i serien då det tappade mycket av känslan som fanns i de tidigare spelen.

Medlem

Tycker att serieskaparna har en närmast perfekt tonträff jämfört med spelen - apokalyptisk galghumor. Hoppas det blir bra!

Medlem
Skrivet av KoP:

Precis som spelen med andra ord. Ja Fallout innehåller en hel del mörk humor och satir.

Hade snarare blivit fel om dom hade valt att skippa dessa ack så viktiga ingredienser ifrån Fallout universumet. 😐

Fallout är väl inte känt för dåligt skådespeleri?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

KoP
Medlem
Skrivet av Freakon:

Fallout är väl inte känt för dåligt skådespeleri?

Det känns väl dock lite snävt att betygsätta skådespelarnas prestation utifrån en trailer då den inte delar med sig utav en helhet? 🤔

1
Skriv svar