Tv-serien Fallout "nästan som Fallout 5"

Robot
Tv-serien Fallout "nästan som Fallout 5"
Medlem

Vågar vi hoppas på att den är buggfri?

Medlem

Blir nog första serien på väldigt länge som jag ger en chans. Ser lovande ut!

Medlem

Amazons track record är ganska spretigt men hoppas ändå på det bästa. Ibland lyckas dem som med Reacher.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Vågar vi hoppas på att den är buggfri?

Such an original comment!

Releasehästryttare
Skrivet av jeppe109:

Amazons track record är ganska spretigt men hoppas ändå på det bästa. Ibland lyckas dem som med Reacher.

Tveksam, det är ju samma person bakom som gjorde Tomb raider (2018) och Captain marvel

Medlem
Skrivet av Devan:

Tveksam, det är ju samma person bakom som gjorde Tomb raider (2018) och Captain marvel

Oof, det där lär inte hjälpa direkt.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Vågar vi hoppas på att den är buggfri?

Det blir svårt att fixa det i efterhand med moddar i detta fallet


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det blir svårt att fixa det i efterhand med moddar i detta fallet

Corridor Crew kommer till räddning


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Devan:

Tveksam, det är ju samma person bakom som gjorde Tomb raider (2018) och Captain marvel

Men med Jonathan Nolan bakom kameran har dom mer än kompenserat för det.

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Such an original comment!

Failout

Medlem
Skrivet av GustavA:

Vågar vi hoppas på att den är buggfri?

Det vore väl ännu roligare om de gör buggarna till en del av världen och har med dem i serien också

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Det vore väl ännu roligare om de gör buggarna till en del av världen och har med dem i serien också

Haha, faktiskt. Men tar de med ansiktsanimationerna från 3an blir det nog en skräckserie av det hela.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det blir svårt att fixa det i efterhand med moddar i detta fallet

TV-och filmvärldens motsvarighet till de buggfria "GotY"-versionerna av spel heter "Director's Cut". 😉

Medlem

Meh. Väldigt mild hype.
Tyckte det såg lite stelt och sterilt ut liksom.

Förväntar mig en mellanmjölkig svag 3 av 5.
HOPPAS dock på något superbra såklart.

Medlem

"Men ska vi tro högsta hönset bakom Amazons Fallout"

Det ska vi inte.

phi
Medlem

Har inga som helst förväntningar på Fallout efter allt skräp Amazon kommit med hittills.

Medlem

Älskar Walton Goggins men tror detta kommer bli skräp.

Kommer definitivt bli woke-skräp, dvs 10/10 från cuckarna på FZ.

Medlem
Skrivet av Besprutningsfarfar:

Kommer definitivt bli woke-skräp, dvs 10/10 från cuckarna på FZ.

"Medlem sedan: dec 2023"... Japp, makes sense...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Besprutningsfarfar:

Kommer definitivt bli woke-skräp, dvs 10/10 från cuckarna på FZ.

Men vilken oskön attityd farfar. Vill du förklara för oinsatt vad ”woke-skräp” är och vad som är ”woke” i den här serien?

Medlem
Skrivet av GustavA:

Men vilken oskön attityd farfar. Vill du förklara för oinsatt vad ”woke-skräp” är och vad som är ”woke” i den här serien?

Herregud..
1. Han behöver verkligen inte berätta för dig vad woke betyder för det vet du redan annars har du ju levt under en sten i 10 år!

2. Han påpekade aldrig att serien va woke utan att den definitivt kommer att bli att hence han kan inte visa dig vad i serien som är woke då han omöjligen kan ha sätt den än?

3. Sen det här med osköna attityder du ska inte direkt yttra dig när din första kommentar här va extremt oskön.

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Herregud..
1. Han behöver verkligen inte berätta för dig vad woke betyder för det vet du redan annars har du ju levt under en sten i 10 år!

2. Han påpekade aldrig att serien va woke utan att den definitivt kommer att bli att hence han kan inte visa dig vad i serien som är woke då han omöjligen kan ha sätt den än?

3. Sen det här med osköna attityder du ska inte direkt yttra dig när din första kommentar här va extremt oskön.

Haha. Extremt oskön? Tror inte många tog illa upp av att jag skojade om Fallouts uppenbara kvalitetsproblem. Och jo jag vet såklart vad woke är men inte vad som är skräpigt med det.
Det är klart att det blir ett problem om t ex. konstnärer känner sig bakbundna av det men i Sverige känns det som att folk bara kritiserar det för att de vill vara skithögar. De saknar skämten om afrikaner, asiater, bögar och kvinnor.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Haha. Extremt oskön? Tror inte många tog illa upp av att jag skojade om Fallouts uppenbara kvalitetsproblem. Och jo jag vet såklart vad woke är men inte vad som är skräpigt med det.
Det är klart att det blir ett problem om t ex. konstnärer känner sig bakbundna av det men i Sverige känns det som att folk bara kritiserar det för att de vill vara skithögar. De saknar skämten om afrikaner, asiater, bögar och kvinnor.

Uppenbart att du inte redigt vet vad wokeness handlar om du tror att folk är sura för att det inte skämtade om minoriteter längre (villket fortfarande förekommer flitigt). Sen hur många du tror som tog illa up över din kommentar är helt orelevant det är inte de som gör den "oskön" utan det är ditt barnsliga sätt att utrycka sig som gör sin kommentar "oskön"!

Men med denna kommentaren så lämnar jag denna diskussion för den kommer ändå inte leda längre än så här!

Medlem
Skrivet av phi:

Har inga som helst förväntningar på Fallout efter allt skräp Amazon kommit med hittills.

Skräp?
De senaste 2 serierna jag sett har varit på Amazon.
Jack Ryan och The Expanse.
Grymt bra serier!
Vad föredrar du?

phi
Medlem
Skrivet av Matsamoto:

Skräp?
De senaste 2 serierna jag sett har varit på Amazon.
Jack Ryan och The Expanse.
Grymt bra serier!
Vad föredrar du?

Rings of Power och The Wheel of Time var de senaste jag såg och gav upp efter ett avsnitt.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Vågar vi hoppas på att den är buggfri?

Buggfri? Nej då, såg några radroaches i trailern.


signatur

Banksy

1
Skriv svar