Spelhelg med ett av årets hetaste spel – vad spelar du?

Robot
Spelhelg med ett av årets hetaste spel – vad spelar du?

Final Fantasy VII Rebirth är äntligen här, och Helldivers 2 fortsätter gå varmt.

#spelhelg


Medlem

Kirby and the Forgotten Land

Medlem
LE och HD2

Lär bli ont om tid för spel, men den lilla tiden som finns får pytsas ut över last epoch och helldivers2!

Medlem

Det blir nog overthrow i ArmA Reforger denna helg

Medlem

Danganronpa 2 ska avklaras för att sedan påbörja Danganronpa 3!

Medlem

Phantom Liberty. Påbörjade det häromveckan men spenderade typ halva tiden i photo mode. Vilket jävla spel

Medlem

Jag fortsätter med Ghost of Tsushima.

Jag började spela för några veckor sedan men hamnade i ett läge då det bara spelats 15-20 minuter åt gången så jag har knappt rört det på ett tag. Nu ska jag ta tag i det och jag kelade för första gången med en räv för en stund sedan.

Medlem

Jag kommer byta mellan att köra klart Persona 3 Reload (PS5) och testa Lost Epoch (PC).

Medlem

Det blir en blandning av ett av årets hetaste spel & Yakuza Kiwami.

Medlem

Får väl bli Last epoch nu när det faktiskt funkar.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Mitt slutgiltiga svar blir svarsalternativ A, Final Fantasy VII Rebirth.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Fortsätter min resa i Pacific Drive

Testpilot
Medlem

Både FF Rebirth Helldivers 2 och Pacific overdrive och Persona 3 på samma gång så klart.....

Medlem

Tänkte spela Rebirth men i väntan på releasen började jag lira om Demon's Souls och nu måste jag köra klart det först 😅

Medlem

FF 7 Rebirth
Började för ca 24h sedan och har spelat 15 timmar.

Medlem

Gungrave Gore 🥸

Medlem

FF7 Rebirth är installerat och klart men väntar till att köra tills jag känner jag har tid att sitta längre stund så nu spelar jag Helldivers 2 och Deep Rock Galactic survivor.

Medlem

Provar just nu Gangs of Sherwood som har fri weekend på xsx, dock medelmåttigt

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Phantom Liberty. Påbörjade det häromveckan men spenderade typ halva tiden i photo mode. Vilket jävla spel

Vacker yta men inget djup. En av de vackraste och mest detaljrika städerna någonsin, utan tvekan. Atmosfären är fantastisk.

Men samtidigt är det en av de mest döda städerna i ett spel någonsin. Nästan bara kulisser och random NPC:er som inte fyller någon funktion utöver att populera världen.

Man kan knappt göra något rollspeligt.

Det är mina intryck från Cyberpunk efter 1.5 uppdateringen.

Tror du att jag kommer att tänka annorlunda iom Phantom Liberty?

Vad är det, utöver den vackra grafiken, som får dig att känna "vilket jävla spel"?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tears of the kingdom som vanligt

Medlem

Last epoch för min del.

FF blir nästa helg.

Medlem

Svarar som förra fredagen... Last Epoch

Bästa arpg:et som släppts sedan Grim Dawn.

Medlem

Spelar nog pikmin 4 varvat med helldivers 2

Medlem

Final Fantasy VII Rebirth Final Fantasy VII Rebirth Final Fantasy VII Rebirth Final Fantasy VII Rebirth Final Fantasy VII Rebirth

Medlem

Började emulera Final Fantasy 7 till PS1, lite roligt eftersom jag hade ingen aning att en remake hade släppts.

Medlem

Jag har precis tagit sista Trophien i FFVII REmake genom att besegrat Weiss och var inställd på att fortsätta historien.
Då kom det tråkiga beskedet att mitt paket med Deluxe Edition försenades och skickades idag (Fredag). Sorgen är total.

Det blir till att kalla in botemedlet i form av "Secret of Evermore" på min kära 20M2MDE.

Medlem

Gör en ny karaktär i elden ring till dlcn kommer,spelar även Baldurs Gate 3 åxå.
Är lite nyfiken på spelet Last Epoch är det nån som spelat det och vet hur det verkar ?

Medlem

Helldivers 2 med gänget. Redan kört en timme, nu i "lunch paus" för att fixa pizza och mysa lite med frugan men snart hoppar man in igen. Snart når man 100+ timmar.

Helldivers 2. Så roligt som jag haft med det spelet har jag inte haft sen de draggade efter svärmor i fel sjö.


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

12
Skriv svar