Rösta! Vilka skurkar gör Hitler och Gandhi sällskap i slutspelet?

Robot
Rösta! Vilka skurkar gör Hitler och Gandhi sällskap i slutspelet?

40 är inne. 24 platser till ska fyllas. Se till att rösta vidare dina favoriter!

#skurkar


Medlem

Ni glömde Kefka - FF VI

Redaktör
Ponny
Skrivet av yoggi:

Ni glömde Kefka - FF VI

Redan inkvalad! Så ond är han. (Se listan undertill.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Yuri är ju typ given i ett slutspel enligt mig. Underbar karaktär!

Dödgrävaren

Är inte Nico Bellic protagonisten i GTA IV?

Medlem

Damn.
Ser att ingen nominerat Hitler.
Mecha-Hitler är ju en PERFEKT skurk på många sätt. Vi vet redan alla hans illdåd. Och sen sätter vi honom i en melanisk dräkt och fightas mot honom. Absurdt, men också helt perfekt.
Oh well.

Alla jag vill ska vinna var redan färdigkvalade, men slängde iaf iväg röster på de som jag minns bäst.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Evilof:

Damn.
Ser att ingen nominerat Hitler.
Mecha-Hitler är ju en PERFEKT skurk på många sätt. Vi vet redan alla hans illdåd. Och sen sätter vi honom i en melanisk dräkt och fightas mot honom. Absurdt, men också helt perfekt.
Oh well.

Alla jag vill ska vinna var redan färdigkvalade, men slängde iaf iväg röster på de som jag minns bäst.

Hitler är i final, så du kan vara lugn! (En konstig mening att skriva.)


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Jag letade efter Liquid Snake och Albert Wesker eftersom det är två av de bästa skurkarna som jag vet. Tills jag såg att de redan hade gått vidare 🙂

Medlem

Såg att Wily redan gått vidare, nice


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Satan, glömde nominera Abby från tlou2 i nomineringstråden. Hon är ju ondskan personifierad


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Hitler är i final, så du kan vara lugn! (En konstig mening att skriva.)

När det sedan verkligen gäller, ska man då rösta på vem som är ondast eller vem man tror hade vunnit i en fight eller vem man vill hade vunnit en fight? En sån som Hitler kan ju antigen "vinna" eller försvinna direkt beroende på det liksom...


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Redaktör
Ponny
Skrivet av Ghost Writer:

När det sedan verkligen gäller, ska man då rösta på vem som är ondast eller vem man tror hade vunnit i en fight eller vem man vill hade vunnit en fight? En sån som Hitler kan ju antigen "vinna" eller försvinna direkt beroende på det liksom...

Det är ondskan som trumfar. Bästa skurken, kort sagt.

(Även om en del av mig funderar på hur det skulle se ut om Hitler och Gandhi gjorde upp i en boxningsring...)


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Inser också att jag missade att nominera Rodrigo Borgia/Påven (Assassin's Creed). Jag skäms!


signatur

En Bamseponny av folket

I Dragon Quest VII kan man bokstavligen utmana Gud i en bossfajt i post-game. Gud platsar visserligen inte på den här listan, men jag ville bara berätta det. Det är ganska konstigt.

Medlem

Värsta är att jag inser först nu är att joseph seed från FC5 är sjukt likt min gamla musiklärare tillika sångaren i Corroded xD

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Gud platsar visserligen inte på den här listan,

Mycket illdåd har begåtts i Guds namn, Just saying.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Saknade kane från c&c 1, tiberian sun och tiberium wars.
Han är så sjukt karismatisk!
Blev Reapers är ju sjukt läskiga o yuri fyfasen lol.
Fast det är kanske nåt läskigt att kunna bli mind controlled.

JRA
Medlem
Skrivet av Akronym:

Mycket illdåd har begåtts i Guds namn, Just saying.

Gör inte det folk som begått de illdåden till de riktiga skurkarna i så fall? Om jag inte är riktigt frisk i huvudet och går och har ihjäl en annan människa i Björn Borgs namn, så gör det ju knappast Björn Borg till skurken. Just saying.

Medlem
Skrivet av JRA:

Gör inte det folk som begått de illdåden till de riktiga skurkarna i så fall? Om jag inte är riktigt frisk i huvudet och går och har ihjäl en annan människa i Björn Borgs namn, så gör det ju knappast Björn Borg till skurken. Just saying.

Vill börja med att säga att egentligen håller jag med dig, meeeeen...

Folk som begår illdåd i Guds namn brukar dock vara tämligen övertygade om att det är "Guds vilja" att de begår dessa illdåd.Vet inte riktigt om det kan översättas till huruvida du tror att Björn Borg vill att du har ihjäl någon utan att spela religionskortet. Tro du att Björn Borg är Gud?

Men nu börjar det bli riktigt off topic, och jag skrev mitt förra inlägg mest på skoj.

Peace.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av JRA:

Gör inte det folk som begått de illdåden till de riktiga skurkarna i så fall? Om jag inte är riktigt frisk i huvudet och går och har ihjäl en annan människa i Björn Borgs namn, så gör det ju knappast Björn Borg till skurken. Just saying.

😂 Varför Björn Borg av alla människor?

Skrivet av Akronym:

Vill börja med att säga att egentligen håller jag med dig, meeeeen...

Folk som begår illdåd i Guds namn brukar dock vara tämligen övertygade om att det är "Guds vilja" att de begår dessa illdåd.Vet inte riktigt om det kan översättas till huruvida du tror att Björn Borg vill att du har ihjäl någon utan att spela religionskortet. Tro du att Björn Borg är Gud?

Men nu börjar det bli riktigt off topic, och jag skrev mitt förra inlägg mest på skoj.

Peace.

Jag kan tänka mig scenarion med galna stalker fans som tror att de gör Björn Borg en tjänst om de eliminerar någon åt honom eller nåt sånt.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Lustig vändning den här tråden tog förresten


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Skrivet av Ghost Writer:

Lustig vändning den här tråden tog förresten

I slutändan kan vi nog alla enas om att Björn Borg är den verkliga superskurken. Han avslutade karriären på tok för tidigt.

Medlem

Haha förstod inte att det redan var en lista med finalister. Tyckte det saknades väldigt många tills jag insåg att de alla redan hade kvalificerat🤣

Medlem

Mest förvånad över att inte CD-Hasse från Svenska PcG nämns i listan, han ansågs ju super ond, blev matad med ungarna som snoka runt redaktionen.

Utöver så är absolut nemesis från BW1 otrevlig, men vill slå ett slag för spelaren egentligen är ondast, mata barn till sitt djur, bränna ner byar, lära sitt husdjur att uträtta sina behov vid dagis osv..men som sagt nu är ju omröstningen redan igång.

1
Skriv svar