Assassin's Creed Infinity är väldigt mycket live service, enligt rapport

Robot
Assassin's Creed Infinity är väldigt mycket live service, enligt rapport

Ska släppas samtidigt som spelet Red.

#assassins-creed-infinity


Medlem

Nasty as FücQ.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ubisoft? Live service?

Medlem

Tydligen så lär de sig inte av sina fiaskon.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Tydligen så lär de sig inte av sina fiaskon.

Ubisoft gillar magplask.

Medlem

Live service behöver inte per definition betyda dåligt som alla tror. Division tex är live service och det är riktigt bra.

Medlem

Dom har verkligen gett sig fan på att ingen ska gilla ubisoft längre.

Medlem

Live Service = No Service (från mig).

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Live Service = No Service (från mig).

Det får visa sig när nästa AC släpps hur det ser ut och hur mycket live-service det innehåller. Har oftast gillat AC spelen.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Live service… usch. Typ en ursäkt för att skriva obetydande story samt ge ut ”quests” som ett MMO. Åååå vad jag ogillar denna trend som vägrar ge sig.

Medlem

Assassins creeds live service spel är live service? Det är ju hela poängen med detta släppet. Det blir ju släpp av ett vanligt spel ungefär samtidigt också.

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Det får visa sig när nästa AC släpps hur det ser ut och hur mycket live-service det innehåller. Har oftast gillat AC spelen.

Ja jag älskar AC-spelen själv. Men måste dra gränsen någonstans. Och jag har ännu inte sett ett live service-spel som inte varit en ren cash grab-fest med mikrotransaktioner in your face och FOMO.

Ett coop-AC vore guld dock, men inte mer än så.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Ja jag älskar AC-spelen själv. Men måste dra gränsen någonstans. Och jag har ännu inte sett ett live service-spel som inte varit en ren cash grab-fest med mikrotransaktioner in your face och FOMO.

Ett coop-AC vore guld dock, men inte mer än så.

Jag har ju själv köpt lite av de saker de sålt, bland annat kartor till skatter och booster, samt även någon rustning, vapen och häst.

Så jag är en del av problemet!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

1
Skriv svar