Rapport: De relativt få Skull and Bones-spelarna spelar väldigt mycket

Robot
Rapport: De relativt få Skull and Bones-spelarna spelar väldigt mycket

Kan spelet hålla sig flytande i längden?

#Skull-and-bones, #Ubisoft


Medlem

Nu är det ett av spelhistoriens märkligaste projekt. Historierna från folk som jobbat på spelet slutar aldrig att häpna. Men med det sagt, spelet är tämligen unikt och även fast det inte är ett fantastiskt spel och kostar på tok för mycket så är det inte svårt att se en marknad för det. Jag har ingen förståelse för folk som spelar trucksimulator eller random insert washing simulator 3 eller majoriteten av super nichade grand strategy spel, men det finns en marknad för det ändå.

Medlem

Spelet har en "Code of Conduct" för bra beteende i ett PIRATSPEL. Haha, det är för komiskt. För pirater är just kända för gott och rättvist beteende. 😂

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Spelet har en "Code of Conduct" för bra beteende i ett PIRATSPEL. Haha, det är för komiskt. För pirater är just kända för gott och rättvist beteende. 😂

mkt censur dessa dagar när alla är så lättkränkta


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Spelet har en "Code of Conduct" för bra beteende i ett PIRATSPEL. Haha, det är för komiskt. För pirater är just kända för gott och rättvist beteende. 😂

Det är ändå ett spel. Du vet. Där mer än du spelar. Bara för att du vill vara toxic bara för att det är ett piratspel betyder det inte att alla vill vara mottagare av sådana dumheter. Finns ingen anledning att hålla på med sånt bara för att det är pirater som är huvudsaken i spelet.

Tycker det är bra att det finns regler för att spelarna ska må bra av att spela spelet. Och inte känna sig som en skit bara för att någon annan slänger ur sig skällsord och rasistisk skit.

Så dra någonting över dig och tänk på hur du behandlar andra. Även på nätet.

Medlem
Skrivet av Bunisher:

Det är ändå ett spel. Du vet. Där mer än du spelar. Bara för att du vill vara toxic bara för att det är ett piratspel betyder det inte att alla vill vara mottagare av sådana dumheter. Finns ingen anledning att hålla på med sånt bara för att det är pirater som är huvudsaken i spelet.

Tycker det är bra att det finns regler för att spelarna ska må bra av att spela spelet. Och inte känna sig som en skit bara för att någon annan slänger ur sig skällsord och rasistisk skit.

Så dra någonting över dig och tänk på hur du behandlar andra. Även på nätet.

Mycket antaganden här. Så dra någonting över dig och tänk på hur du behandlar andra. Även på Fz.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Mycket antaganden här. Så dra någonting över dig och tänk på hur du behandlar andra. Även på Fz.

När du sitter och skrattar åt reglerna så är det väl inte underligt att man antar att du är precis en sådan person som absolut skulle bryta dem?

Medlem

Roligt att/om spelet inte blivit en total flopp då. Det måste vara brutalt många mantimmar som gått in i detta spel under åren.

Medlem

Vem är citatet i artikeln ifrån? Bör inte det alltid skrivas ut??

Medlem

Jag har riktigt kul i spelet

Medlem
Skrivet av Bunisher:

När du sitter och skrattar åt reglerna så är det väl inte underligt att man antar att du är precis en sådan person som absolut skulle bryta dem?

Ta ett steg tillbaka och bara tänk: "Pirater" och "Code of Conduct". Däri komiken. Inte hur spelare beter sig.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ta ett steg tillbaka och bara tänk: "Pirater" och "Code of Conduct". Däri komiken. Inte hur spelare beter sig.

Eller så tar du ett steg tillbaka och tänk: detta är ett spel. Inte verklighet.

Finns ingenting roligt med dessa regler bara för att det är ett spel om pirater.

Medlem
Skrivet av Bunisher:

Eller så tar du ett steg tillbaka och tänk: detta är ett spel. Inte verklighet.

Finns ingenting roligt med dessa regler bara för att det är ett spel om pirater.

Herregud, du missar poängen helt. Jag lägger ner, ingenting positivt kan komma av denna diskussionen.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Herregud, du missar poängen helt. Jag lägger ner, ingenting positivt kan komma av denna diskussionen.

Nej. Jag förstår absolut poängen. Men det är absolut ingenting kul med det. Speciellt med tanke på hur mycket skit det är med sånt i onlinespel. Spelar ingen roll om det är ett spel om pirater eller något annat sorts spel.

Exakt samma kan man säga om andra spel. Call of Duty. Finns regler om sånt även där. Men det är ju ett spel om krig. Varför får man inte vara en skit mot sina motståndare där? Haha. Oj vad kul det är med reglerna mot sånt där. Eller? Nej? Det är ju inte ett spel om pirater. Så det var inte lika kul.

Medlem
Skrivet av Bunisher:

Det är ändå ett spel. Du vet. Där mer än du spelar. Bara för att du vill vara toxic bara för att det är ett piratspel betyder det inte att alla vill vara mottagare av sådana dumheter. Finns ingen anledning att hålla på med sånt bara för att det är pirater som är huvudsaken i spelet.

Tycker det är bra att det finns regler för att spelarna ska må bra av att spela spelet. Och inte känna sig som en skit bara för att någon annan slänger ur sig skällsord och rasistisk skit.

Så dra någonting över dig och tänk på hur du behandlar andra. Även på nätet.

Precis det är ett spel, ett RPG(rollspel) till och med.
Poängen i ett RPG är väl att spela en roll och då är det underligt om du inte får leka pirat i ett spel där man är pirat(skepp). Gillar man inte andra spelare så finns det mycket bättre, om än gamla, alternativet black flag.

Förstår ju att det måste finnas gräns för vad man får säga och göra som att såklart förbjuda rasism eller trakasserier men om någon svär lite och man tar illa upp av det så ska man nog dra ur sin ethernet kabel eftersom man är för känslig för att befinna sig på internet. Spelet är trots allt rekommenderat från 18 år.

Medlem
Skrivet av Keneay:

Precis det är ett spel, ett RPG(rollspel) till och med.
Poängen i ett RPG är väl att spela en roll och då är det underligt om du inte får leka pirat i ett spel där man är pirat(skepp). Gillar man inte andra spelare så finns det mycket bättre, om än gamla, alternativet black flag.

Förstår ju att det måste finnas gräns för vad man får säga och göra som att såklart förbjuda rasism eller trakasserier men om någon svär lite och man tar illa upp av det så ska man nog dra ur sin ethernet kabel eftersom man är för känslig för att befinna sig på internet. Spelet är trots allt rekommenderat från 18 år.

Fast det står inte att du inte får använda svordomar. Det är specifikt om att griefa, och just det nu nämnde. Trakasserier och rasism, etc. Toxicitet. Precis som de flesta andra online spel.

Medlem

Jag har riktigt trevligt i spelet och jag spelar solo,kan tänka mig vad kul dom har som kör PVP.
Säsonger är ett bra grepp så det blir variation och dom får behålla folk.
Det är kanske inte det bästa jag spelat men tillräckligt bra för att jag är kvar.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

1
Skriv svar