Helldivers 2 verkar närma sig 3 miljoner sålda exemplar

Robot
Helldivers 2 verkar närma sig 3 miljoner sålda exemplar
Medlem

Har bara spelat 3 timmar än så länge under helgen men det verkar riktigt trevligt. Rolig starship troopers-stämning och framförallt väldigt skön vapenkänsla. Bra jobbat av dem. Upplevde inga buggar eller serverstrul under de timmarna heller så jag hoppas att de har börjat få ordning på det lite.

Medlem

Underbart roligt spel.

Det är Starship Troopers spelet vi förtjänar, men aldrig fick.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag har haft det riktigt jävla roligt i det här spelet.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Har bara spelat 3 timmar än så länge under helgen men det verkar riktigt trevligt. Rolig starship troopers-stämning och framförallt väldigt skön vapenkänsla. Bra jobbat av dem. Upplevde inga buggar eller serverstrul under de timmarna heller så jag hoppas att de har börjat få ordning på det lite.

Vänta tills du spelar på högre svårighet grad, då detta spel är som bäst! Och kul


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kul spel på många sätt. Grym gun play, fett ljud och grafiken är en fröjd för ögonen. Blev riktigt chockad när jag läste att det var gamla goda Stingray och inte Unreal 4 Väldigt trist att den är nedlagd.

Medlem

-Har de byggt ut spelet så det klarar av mer än 750000 spelare eller är det nu 2250000 som inte kan spela?

Medlem
Skrivet av Ducci:

-Har de byggt ut spelet så det klarar av mer än 750000 spelare eller är det nu 2250000 som inte kan spela?

Är väl sällan samtliga som köpt spelet världen över får för sig att spela exakt samtidigt.

Spelet har en del buggar men jag har inte haft problem med serverkö. Rekommenderas varmt att testa!


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem
Skrivet av Ducci:

-Har de byggt ut spelet så det klarar av mer än 750000 spelare eller är det nu 2250000 som inte kan spela?

Det är samtidiga spelare. Alla som köpt spelar inte samtidigt någonsin

Medlem

GOTY för mig

Skrivet av JerkerRaner:

Vänta tills du spelar på högre svårighet grad, då detta spel är som bäst! Och kul

Ja jävlar! Har mösat runt på extreme och mellan svårighetsgraderna 6-8 tills igår då vi testade Helldive. Det var ingen promenad i parken det du! 😂


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Det finns mycket att lära här för resten av spelindustrin så jag hoppas de åtnjuter ordentlig succé, för det här spelet förtjänar det.

Medlem

3 miljoner ex, jag trodde det var mycket högre siffror då det snackas om det överallt.

Releasehästryttare
Skrivet av Mirage:

Underbart roligt spel.

Det är Starship Troopers spelet vi förtjänar, men aldrig fick.

Ni 7 som röstat upp denna kommentaren, vad är def för fel på Starship Troopers: Extermination i jämförelse?

Medlem
Skrivet av Devan:

Ni 7 som röstat upp denna kommentaren, vad är def för fel på Starship Troopers: Extermination i jämförelse?

Bara sett en kort filmsnutt.
1. First person gör att det känns betydligt mer twitchbaserst.
2. Såg jetpacks som verkade lite väl smidiga, flöt genom luften.
3. Vapnen verkar väldigt annorlunda.

Det är något mindre påtagligt i känslan av spel ibland. Helldivers känns spontant långsammare, trögare, vilket tilltalar mig.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Devan:

Ni 7 som röstat upp denna kommentaren, vad är def för fel på Starship Troopers: Extermination i jämförelse?

Det handlar också om själva stämningen. Introfilmen fullkomligen skrek Starship Troopers. Det enda den saknade var "Would you like to know more?"


signatur

I drank what?

Medlem

Hur lång tid tar det innan det dyker upp Helldivers i Fortnite?

Avstängd

Ska jag va ärligt trodde jag helleivers 2 skulle falila, va fel man hade, lite synd nu kommer Sony aldrig överge live service crap.

Medlem
Skrivet av Fernaperson:

Ska jag va ärligt trodde jag helleivers 2 skulle falila, va fel man hade, lite synd nu kommer Sony aldrig överge live service crap.

Skulle inte kallla Hellddivers 2 "Live Service" direkt. Visst så kan du köpa valuta i spelet. Men det är bara kosmetiskt. Du kan spela till dig det du vill ha utan att lägga pengar. Så som spelet känns nu, så kan jag lätt lägga en peng för att få mer material/banor. De har lagt balansen på pengar is spelet på en sådan nivå att det kvittar. Visst kan du köpa till dig saker. Men det kommer inte hjälpa dig i striderna att din hjälm glänser mer.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Margy:

Hur lång tid tar det innan det dyker upp Helldivers i Fortnite?

Vänta bara.. först ska vi få en helt Disney värld. Sedan kommer nog Epic Games köpa lite Helldivers monster och vapen.

Medlem

Är så himla sugen på spelet men väntar nog tills spelet inte tvingar en att stå i kö för att få spela.

Medlem
Skrivet av Sarato:

Är så himla sugen på spelet men väntar nog tills spelet inte tvingar en att stå i kö för att få spela.

Har förvisso bara kört det ett par gånger men jag har inte behövt stå i kö än så länge, då körde jag kanske inte på helgkvällar förvisso, är kanske värre då.

1
Skriv svar