Quiz – Fantastiska spelåret 1997

Chefredaktör

97-97!

Medlem

Det jag spelade mest 97 var nog Curse of Monkey Island.

Medlem

Godkänt, men inte mer än så.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ett mycket bra spelår!

"Total Annihilation" var ju ett av årets bästa spel 🥰

Medlem

Quizzet gick väl inte så bra, men 1997 är det bästa spelåret någonsin.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Medlem
Medlem

6/10
För många konsolfrågor jag är ju C64/Amiga/Pc människa! Dock försöker jag plöja igenom gamla konsolspel numera.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ajdå knappt spelat ett ända av de spelen

Medlem

4/10 skyller på att jag mest spelade på Mac då. Många timmar i Carmageddon och Myth samt lite Quake också.

Medlem
Medlem

Helt oki.

Medlem
Medlem

Rolig quiz!

Medlem

Herregud vilket fantastiskt spelår

Medlem

Aldrig spelat Final Fantasy 7 eller Soul x.

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Mitt resultat: 3/10.

Oh herre! Märks att det var många konsolfrågor iaf! Hade en konsolsvacka efter NES och egentligen fram till ps4a släpptes. Aja, nått måste man väl få skylla på

Fyfasen samma här 3/10 😁

PS Till mitt försvar så var jag fortfarande Amiga (1200) spelare då...🙂

Medlem

Äntligen lönar det sig att vara gammal

Medlem
Medlem

Mycket som skulle behöva remastras såhär 45 år efter släpp. 9 månaders alfa testning, sen några års beta testning, fullsläpp efter 18 år men fortfarande full med buggar. Serverstrul, dagen efter-lag, krashar och annat som jag fortfarande jobbar på att fixa.

Medlem
Medlem

signatur

Allätare

Medlem

signatur

PEACE✌️

Medlem

Bättre än jag trodde, speciellt då jag inte spelade varken Star Wars spelen eller Final Fantasy när det begav sig.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Medlem

signatur

autograph

Skriv svar