Vi köar i Helldivers 2 – vad spelar du i helgen?

Robot
Vi köar i Helldivers 2 – vad spelar du i helgen?

Hej, spelhelg! Vi har längtat sedan i måndags.

#spelhelg


Testpilot

Ska värma upp inför Rebirth med Junon demot!

Medlem

BG3 värmde upp CRPG-lusten. Så nu blir det Warhammer 40K Rogue Trader!

Medlem

Spelar inget för en gångs skull. Pauser är bra ibland för att återfå suget.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Spelar Star Wars: Jedi Survivor.
Elgiganten kör kampanj, 249 kr till Xbox, 329 kr för PS5.
Kan även tipsa om att Netonet har världens pris på Armored Core VI, nu för endast 199 kr till PS5.
Jag är ju "snål" när det kommer till "udda" spel, därav att jag väntar med att köpa spel tills dom gått ned i pris. Vill ju inte lägga 800 kr på ett spel som kanske är meh, dessutom har spelen fått sig ett gäng uppdateringar.

Medlem

Last Epoch om man lyckas få någon tid över

Medlem

Mer Persona 3 reload (PS5). Det skall köras in i kaklet innan det blir något annat

Medlem

Last Epoch... och sen lite mer Last Epoch

Medlem

Kör igenom cyberpunk för första gången. Gillar det skarpt!

Medlem

Samma här, Helldivers 2.


signatur

I drank what?

Medlem

Precis nu klar med Shadow of the Tomb Raider med Deadly Obsession i new game plus, var jättenervöst

Kommer gå bakåt i tiden och spela om Rise of the Tomb Raider och även lite Overwatch 2

Medlem

Vill gärna spela helldivers 2 men har lyckats spela 4 solo kartor sedan spelet släpptes så orkar inte fråga sambon för en fri kväll som slutar med att man väntar framför en svart skärm.

Någon som vet iaf det funkar bättre nu?

Håller mig till darktide så länge.

Medlem

Blir Alan wake 2 och Last epoch

Ambassadör
Xbox

Börjar låta som en trasig skiva här men... det blir mer Baldur's Gate 3.

Ska kanske också försöka smyga in lite co-op i något kul spel om tillfälle ges.


signatur

Jump in.

Medlem

BG3 det var grejer det! Helldivers 2 känns mest som IQ befriat repetitivt tidsfördriv.

Medlem
Medlem

Hade tänkt o spela Last Epoch men med allt serverstrul så väntar jag nog någon vecka eller två.

Blir väl till att spela vidare på Vampire Survivors och Deep Rock Galactic survivor och Helldivers 2 istället.

Medlem

last epoch om servrarna börjar funka bättre

Medlem

Jag har hittat ett spel som heter Tales of Arise. Får se om det är något att ha.

Medlem

Ena sonen ligger hemma i magsjuka så åker jag inte själv på skiten så blir det Baldurs Gate 3 och Ravendawn!

Medlem

Blir att fortsätta på Pacific Drive

Medlem

Blev sugen på att fortsätta i fable 1


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Yet another zombie survivors och terminator - dark fate ser det ut att bli

Medlem

Pacific drive och Apex legends.

Medlem

Det blir att avrunda kvällen med sista kapitlet av Yakuza 0 utöver det så har jag inget i kikaren, utan det blir Final Fantasy VII: Rebirth om ett par dagar!

Skönt med en liten paus då och då

Skägg.
10 Chambers

Helldivers 2 och Powerwash Simulator VR!


signatur
Medlem

Söker efter små storybitar i GoW:Ragnarök efter slutet. Vill som inte att det ska ta slut men vill ha allt innan jag kollar på valhalla-dlc.

Medlem

Började köra The outer worlds nyligen, rätt bra, så blir nog en stund med det förhoppningsvis

Medlem

Det underbara Banishers Ghosts Of New Eden

Medlem

Kanske ska ge mig på att försöka fatta hur man spelar crusader kings igen(brukar inte fatta).

Önskar jag gillade helldivers 2 då folk verkar ha så kul. Prövade men blev refund. Men gick bara spela solo, så fick väll inte se bästa sidan av spelet. Kan bli att pröva igen, när de fixat servrarna.

12
Skriv svar