I morgon blir det Nintendo Direct Partner Showcase

Robot
I morgon blir det Nintendo Direct Partner Showcase

Alltså fokus på vad tredjepartsutvecklare har på gång till Switch.

#Nintendo-direct, #nyhetstips


Inaktiv

Kände mig lite besviken när jag hörde att Nintendo inte visar upp några nya titlar men samtidigt kan jag fatta om de nu satsar 100 procent på spel till nästa konsol istället.

Inaktiv

Jag kom på ett spel som de skulle kunna avslöja om vi har tur:
Dragon Quest X: Offline
Hörde att Square Enix gått ut med (för 3 månader sedan) att den kommer få kinesisk översättning med mera, så kanske får vi veta nu att det även får engelsk översättning och kommer till Switch.

Redaktör
Ponny

Hollow Knight: Silksong. Det vore nåt, men känns som man hoppats så många gånger nu. Prövar strategin att INTE hoppas, så kanske det händer!?

Dragon Quest X: Offline vore något, @anon_326145. Längesedan det hände något med Dragon Quest, så jag tycker det är dags.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes kanske närmar sig, och med tanke på Yoshitaka Murayamas bortgång skulle det kännas fint om det dök upp på något vis.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Xbox kanske tittar in med Hi-Fi Rush?

Redaktör
Ponny
Skrivet av blackidus:

Xbox kanske tittar in med Hi-Fi Rush?

Kom tillbaka för att säga det! Det, eller kanske Pentiment/Sea of Thieves/Grounded.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Kom tillbaka för att säga det! Det, eller kanske Pentiment/Sea of Thieves/Grounded.

Just det ja, Pentiment känns som ett passande spel för Swithen
Riktigt mysigt spel som jag tyvärr inte spelat klart ännu.

Redaktör
Ponny

Se där ja. Det kommer ett Pokémon Presents den 27 februari.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Är det nu kingdom come deliverance släpps till switch kanske?😁

Medlem
Skrivet av blackidus:

Xbox kanske tittar in med Hi-Fi Rush?

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Kom tillbaka för att säga det! Det, eller kanske Pentiment/Sea of Thieves/Grounded.

De ska ju släppa fyra spel om två omgångar. Det börjar med Hi-fi Rush och Sentiment och sen fortsätter det med "community based" Sea of Thives och Grounded. Så de två första får vi högst antagligen se imorgon

Medlem

Phil tittar in och presenterar Halo-, Gears-, samt Forza-kollektioner på g till Switch; "Släpps snart"
Det är senaste ryktet på nätet.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Se där ja. Det kommer ett Pokémon Presents den 27 februari.

<Uppladdad bildlänk>

Om Nintendo bara hade varit villiga att släppa alla pokemon spel på Switchen så hade jag spelat på den dagligen, förstår inte varför man idag ska behöva köpa en sleten 3ds eller äldre gameboy för att kunna lira de Pokémon spel som faktiskt var bra, men man får väl fortsätta drömma haha.

Redaktör
Ponny
Skrivet av DieZe:

Om Nintendo bara hade varit villiga att släppa alla pokemon spel på Switchen så hade jag spelat på den dagligen, förstår inte varför man idag ska behöva köpa en sleten 3ds eller äldre gameboy för att kunna lira de Pokémon spel som faktiskt var bra, men man får väl fortsätta drömma haha.

Det lär väl pö om pö komma remakes och så. Men är kanske inte riiiktigt sugen på att köpa alla igen.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det lär väl pö om pö komma remakes och så. Men är kanske inte riiiktigt sugen på att köpa alla igen.

Mm jo men litar inte på att de kan göra bra remakes, kolla bara på senaste remakesen av pearl/diamond, fula och alldeles för lätta.. Jag hade lätt pungat ut om de släppt spelen på nytt som de var bara, fortfarande mycket bättre än många spel som släpps idag imo

Medlem

Pyoro har talat! Endless Ocean och annat gött imorgon!

Inaktiv
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/TaJ0zh0OhtI

Pyoro har talat! Endless Ocean och annat gött imorgon!

Ja då kan det vara Endless Ocean som var referensen med Dolphin. Eller?
Typiskt i så fall eftersom många började hoppas på Gamecube.

Men det kommer bli intressant att se i eftermiddag

Inaktiv

Kommer det vara live eller något?
Brukar finnas så att man kan gå in på videon och vänta när det ska vara Nintendo Direct men nu finns det bara en länk och sedan kommer man till deras Youtube kanal men det finns inget där.

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Kommer det vara live eller något?
Brukar finnas så att man kan gå in på videon och vänta när det ska vara Nintendo Direct men nu finns det bara en länk och sedan kommer man till deras Youtube kanal men det finns inget där.

Mini/partner är oftast bara förinspelat och bara släppas när det är dags. Så får nog F5:a Youtube vid den tiden.

Inaktiv
Skrivet av Gertzy:

Mini/partner är oftast bara förinspelat och bara släppas när det är dags. Så får nog F5:a Youtube vid den tiden.

Castar från en smartphone till teven. Så jag får väl ladda upp Youtube då och då

Inaktiv

Inget som intresserade mig förutom att det kom några spel till Switch Online som kan bli kul att testa.

Medlem

Nej det var ju inget roligt i denna stream.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Snusmumriken släpps alltså 7 mars, trevligt. Om det här var spel som släpps under det kommande halvåret så antar jag att det betyder att Decapolice kommer senare. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju.

1
Skriv svar