WH40K: Rogue Trader har fått en massiv patch

Robot
WH40K: Rogue Trader har fått en massiv patch

Så omfattande ändringar att man får respeca sina karaktärer gratis.

#Owlcat-games, #Wh40k-rogue-trader, #nyhetstips


Medlem

Är i sista delen av spelet och patchen nerfade samtliga av mina builds. får bli lidande då.

Medlem

Jag har väntat med detta spel, men det känns som det behöver koka i ca 6 månader till så det blir lite mer patchat, så man köper det kanske på dess första 30-50% rea.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Va får man göra det gratis? Ska dom inte ha lite microtransactioner? Vart är världen på väg nu för tiden. På min tid kunde man minsann få räkna med att betala för sig. Ungdomarna har det alldeles för lätt!

Medlem
Skrivet av Piigge:

Är i sista delen av spelet och patchen nerfade samtliga av mina builds. får bli lidande då.

Ancient Plasma Rifle (och en INT-build på Pasqal med så gott som alla Plasma-specifika talents dessutom) var ju helt galet trasigt. Testade för skojs skull att dra upp svårighetsgraden till max, och allting dog i princip på fläcken ändå. 😅

Men det är Owlcat, det var väntat - har funnits en hel del andra intressanta buggar som gjort delar av spelet totalt trasiga (som möjligheten att flytta saker både till och från sin cargo, även när det egentligen inte var tänkt att gå (håller det vagt för att undvika spoilers) gjorde att en betydande del av spelet blev bra mycket lättare - det är dock tilltäppt sedan förra patchen) och det lär komma ett antal patchar till.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Ancient Plasma Rifle (och en INT-build på Pasqal med så gott som alla Plasma-specifika talents dessutom) var ju helt galet trasigt. Testade för skojs skull att dra upp svårighetsgraden till max, och allting dog i princip på fläcken ändå. 😅

Men det är Owlcat, det var väntat - har funnits en hel del andra intressanta buggar som gjort delar av spelet totalt trasiga (som möjligheten att flytta saker både till och från sin cargo, även när det egentligen inte var tänkt att gå (håller det vagt för att undvika spoilers) gjorde att en betydande del av spelet blev bra mycket lättare - det är dock tilltäppt sedan förra patchen) och det lär komma ett antal patchar till.

Jag kör 2x Officer samt Cassia som spammar AoE grejer, Officerarna bara buffar och forcear Argenta att spreja. men kommer funka mindre bra nu.

Cassia speccad som full navigator med allt i hennes "forced movement" grejer är också galet OP, hon kan tvinga nästan hela skärmen att röra sig och alla tar massor med skada när dom gör det. E också nice att tvinga alla att flytta sig till en punkt som setup för argentas spray.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Jag kör 2x Officer samt Cassia som spammar AoE grejer, Officerarna bara buffar och forcear Argenta att spreja. men kommer funka mindre bra nu.

Cassia speccad som full navigator med allt i hennes "forced movement" grejer är också galet OP, hon kan tvinga nästan hela skärmen att röra sig och alla tar massor med skada när dom gör det. E också nice att tvinga alla att flytta sig till en punkt som setup för argentas spray.

Ja officers har varit jäkla trevliga, så har haft en liknande gruppsetup med 2x Officer (spelarkaraktär+Abelard), Cassia, Pasqal, Argenta och Yrliet. Argenta tycker jag dock var rätt underwhelming, jag blev aldrig riktigt vän med bolters under min genomspelning. Och ja, Cassia i navigator-spec är galet användbar, inte minst med tanke på att hon alltid är först ut i strid. ^^ Bra på att både buffa, debuffa och dela ut skada.

Heinrix lyckades jag också få till en rätt trasig melee build med, men han fick stryka på foten för att jag redan hade lite för mycket melee-fokus. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Piigge:

Jag kör 2x Officer samt Cassia som spammar AoE grejer, Officerarna bara buffar och forcear Argenta att spreja. men kommer funka mindre bra nu.

Cassia speccad som full navigator med allt i hennes "forced movement" grejer är också galet OP, hon kan tvinga nästan hela skärmen att röra sig och alla tar massor med skada när dom gör det. E också nice att tvinga alla att flytta sig till en punkt som setup för argentas spray.

Skrivet av PeTTs0n:

Ja officers har varit jäkla trevliga, så har haft en liknande gruppsetup med 2x Officer (spelarkaraktär+Abelard), Cassia, Pasqal, Argenta och Yrliet. Argenta tycker jag dock var rätt underwhelming, jag blev aldrig riktigt vän med bolters under min genomspelning. Och ja, Cassia i navigator-spec är galet användbar, inte minst med tanke på att hon alltid är först ut i strid. ^^ Bra på att både buffa, debuffa och dela ut skada.

Heinrix lyckades jag också få till en rätt trasig melee build med, men han fick stryka på foten för att jag redan hade lite för mycket melee-fokus. ^^

Själv använde jag sanctic powers som psyker, som också är helt snuskigt bra. Då minmaxade jag inte heller, de är bara naturligt jäkligt starka abilities man låser upp.

Inte gått igenom patch notes så ingen aning om/hur de påverkats.

Men ja, Cassia och Argenta blir lätt oerhört starka, särskilt ned några officers. Bolters är fruktansvärt starka, en burstfire av Argenta längre in i spelet rensar ju fältet. Slutade använda officers efter ett tag på grund av hur OP de kändes. Nästan allt dog ju på turn 1.

Medlem

Plasma build på Pasqal, med feat/talent som ger -1 AP kostnad på plasma attacker leder till en fruktansvärd mängd skott från honom, speciellt när man har 2 officerare med sig. Tror han kan skjuta typ 11 ggr när officers ger han extra rundan, plus det han gör när det är hans tur. Och sen en heavy bolter Argenta.. inte många fajter som går längre än turn 2. Men skoj spel! Önskar att det varit mindre buggigt när man spelat.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Själv använde jag sanctic powers som psyker, som också är helt snuskigt bra. Då minmaxade jag inte heller, de är bara naturligt jäkligt starka abilities man låser upp.

Inte gått igenom patch notes så ingen aning om/hur de påverkats.

Men ja, Cassia och Argenta blir lätt oerhört starka, särskilt ned några officers. Bolters är fruktansvärt starka, en burstfire av Argenta längre in i spelet rensar ju fältet. Slutade använda officers efter ett tag på grund av hur OP de kändes. Nästan allt dog ju på turn 1.

Även unsanctioned fanns en del rätt nice grejer hos - de få gånger jag hade med Idira märktes det att det fanns en potential, men jag var inte förtjust i karaktären så hon fick stanna på avbytarbänken. ^^ Och det där med horrors of the warp kan vara skapligt irriterande.

Jag är dock lite nyfiken på det där med bolters, upplevde att deras armor penetration var för kass när man kommit en bit in i spelet? Tyckte plasma och melta var skapligt mycket mer effektiva? Även med hög fire rate upplevde jag aldrig att totala skadan blev så jädra hög. :/

Men visst, då var ju Ancient Plasma Rifle med i jämförelsen också. 😅 "Ancient Plasma Rifle now correctly deals (2 × INT bonus) damage, down from the crazy (2 × INT) damage. Sorry, Pasqal, Archeotech is powerful, but not THIS powerful!" står att finna i senaste changelogen - den bössan var liksom bokstavligen 10 gånger starkare än tänkt. 😁 Och då jag hade speccat Pasqal fullt för INT (även för Logic och Tech-checks) och plasma så blev siffrorna helt absurda, hade fyrsiffrig skada per träff några gånger. Och med tanke på att man kan skjuta AoE-skott med plasma också så gick det att kötta rejält. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Roligt läsa om olika builds, blev väldigt sugen på att skaffa spelet nu. Har inte riktigt haft lucka för ett stort RPG men får väl ta mig tid.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Roligt läsa om olika builds, blev väldigt sugen på att skaffa spelet nu. Har inte riktigt haft lucka för ett stort RPG men får väl ta mig tid.

Personligen upplever jag att det är en av de stora fördelarna, men också en av de stora nackdelarna, med Owlcats spel - det går verkligen att snöa in ganska rejält på stats, builds, talents och abilities. Jag skulle inte direkt beskriva regelsystemen de använder (oavsett om det är Pathfinder eller Rogue Trader) som speciellt användarvänliga eller enkla. 😅 Men det gör också att de kan vara kul att nörda ner sig i!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Plasma builden verkar ha blivit nerfad, inte -1 ap cost när man skjuter med plasma (single shot = 0 ap cost) utan man får nu +1 AP första gången man skjuter med plasma. Om jag inte minns helt fel. Men Argenta är fortfarande ett monster, har så många sätt för henne att skjuta mycket. Hennes Heavy bolter har 9 fire rate, rapid fire = 18 skott, varje träff ökar hennes crit chans och base damage, och wildfire ger en extra omgång, officer extra runda, heroic skill Steady Superiority som ger extra runda + extra attack varje runda until end of combat.. helt plötsligt så är inte magasinet på 96 skott tillräckligt när hon kommit igång sliter hon fiender i småbitar hur enkelt som helst. Gillar henne starkt. Speciellt då jag gett henne 2 skills som låter henne flytta sig efter attacker också (run and gun + dash) så hon kan bli positionerad för maximal effekt.

Kollade just i min combat log från senaste striden, verkar kanske inte mycket, men en chaos space marine blev skjuten 9 gånger, 18 till 36 skada, så individuella träffar är ju inte massiva, men stacken växer kvickt. Argenta A+ companion.

Combat log exempel från Argenta

Medlem
Skrivet av Talie:

Plasma builden verkar ha blivit nerfad, inte -1 ap cost när man skjuter med plasma (single shot = 0 ap cost) utan man får nu +1 AP första gången man skjuter med plasma. Om jag inte minns helt fel. Men Argenta är fortfarande ett monster, har så många sätt för henne att skjuta mycket. Hennes Heavy bolter har 9 fire rate, rapid fire = 18 skott, varje träff ökar hennes crit chans och base damage, och wildfire ger en extra omgång, officer extra runda, heroic skill Steady Superiority som ger extra runda + extra attack varje runda until end of combat.. helt plötsligt så är inte magasinet på 96 skott tillräckligt när hon kommit igång sliter hon fiender i småbitar hur enkelt som helst. Gillar henne starkt. Speciellt då jag gett henne 2 skills som låter henne flytta sig efter attacker också (run and gun + dash) så hon kan bli positionerad för maximal effekt.

Kollade just i min combat log från senaste striden, verkar kanske inte mycket, men en chaos space marine blev skjuten 9 gånger, 18 till 36 skada, så individuella träffar är ju inte massiva, men stacken växer kvickt. Argenta A+ companion.

Combat log exempel från Argenta

Varit lite så hela min kampanj, placera argenta mitt i smeten innan strid, sen bara spamma turns på hon med officers, fienden får sällan ens ta sin tur.

Nästa playthrough får nog bli något off-meta så man faktiskt kan få lite gameplay.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av PeTTs0n:

Även unsanctioned fanns en del rätt nice grejer hos - de få gånger jag hade med Idira märktes det att det fanns en potential, men jag var inte förtjust i karaktären så hon fick stanna på avbytarbänken. ^^ Och det där med horrors of the warp kan vara skapligt irriterande.

Jag är dock lite nyfiken på det där med bolters, upplevde att deras armor penetration var för kass när man kommit en bit in i spelet? Tyckte plasma och melta var skapligt mycket mer effektiva? Även med hög fire rate upplevde jag aldrig att totala skadan blev så jädra hög. :/

Men visst, då var ju Ancient Plasma Rifle med i jämförelsen också. 😅 "Ancient Plasma Rifle now correctly deals (2 × INT bonus) damage, down from the crazy (2 × INT) damage. Sorry, Pasqal, Archeotech is powerful, but not THIS powerful!" står att finna i senaste changelogen - den bössan var liksom bokstavligen 10 gånger starkare än tänkt. 😁 Och då jag hade speccat Pasqal fullt för INT (även för Logic och Tech-checks) och plasma så blev siffrorna helt absurda, hade fyrsiffrig skada per träff några gånger. Och med tanke på att man kan skjuta AoE-skott med plasma också så gick det att kötta rejält. ^^

Hon gör sjukt mycket skada på grund av bl.a. Rapid Fire, Concentrated Fire och Camraderie-talangerna. Concentrated Fire har blivit patchat i den nya patchen så det inte gäller bolters längre dock. Funkar fortfarande för flamers, som Argenta också är jäkligt bra med. Armor tycker jag sällan har mycket betydelse; man har så många saker på diverse karaktärer som ökar armor pen/sänker fiende-armor att det sällan är en faktor. Late game kan man göra helt absurt mycket skada med bolters - lätt 1k+ per burst skott och 10k+ per turn, även på Unfair. Eller ja, innan den nya patchen i alla fall - dålig koll på alla ändringar i den.

Oj, ja ett så uppenbart buggat vapen hade jag nog inte ens använt.

EDIT: Kollade patch notes och såg detta. "A lot of items and abilities that provided flat bonuses to the damage of each shot from burst fire now provide percentage bonus to this damage in order to reduce absurdly powerful multiplication in the endgame"

Så nu är väl inte bolters lika bra längre, tyvärr. Uppenbarligen tyckte Owlcat att de var för kraftfulla.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Hon gör sjukt mycket skada på grund av bl.a. Rapid Fire, Concentrated Fire och Camraderie-talangerna. Concentrated Fire har blivit patchat i den nya patchen så det inte gäller bolters längre dock. Funkar fortfarande för flamers, som Argenta också är jäkligt bra med. Armor tycker jag sällan har mycket betydelse; man har så många saker på diverse karaktärer som ökar armor pen/sänker fiende-armor att det sällan är en faktor. Late game kan man göra helt absurt mycket skada med bolters - lätt 1k+ per burst skott och 10k+ per turn, även på Unfair. Eller ja, innan den nya patchen i alla fall - dålig koll på alla ändringar i den.

Oj, ja ett så uppenbart buggat vapen hade jag nog inte ens använt.

EDIT: Kollade patch notes och såg detta. "A lot of items and abilities that provided flat bonuses to the damage of each shot from burst fire now provide percentage bonus to this damage in order to reduce absurdly powerful multiplication in the endgame"

Så nu är väl inte bolters lika bra längre, tyvärr. Uppenbarligen tyckte Owlcat att de var för kraftfulla.

Tror nog att nästa playthrough när det oundvikliga "enhanced edition" kommer ut, blir mycket roligare. att vara overpowered hela tiden är ganska tråkigt. och min hjärna är jättedålig på att inte välja path of least resistance.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Hon gör sjukt mycket skada på grund av bl.a. Rapid Fire, Concentrated Fire och Camraderie-talangerna. Concentrated Fire har blivit patchat i den nya patchen så det inte gäller bolters längre dock. Funkar fortfarande för flamers, som Argenta också är jäkligt bra med. Armor tycker jag sällan har mycket betydelse; man har så många saker på diverse karaktärer som ökar armor pen/sänker fiende-armor att det sällan är en faktor. Late game kan man göra helt absurt mycket skada med bolters - lätt 1k+ per burst skott och 10k+ per turn, även på Unfair. Eller ja, innan den nya patchen i alla fall - dålig koll på alla ändringar i den.

Oj, ja ett så uppenbart buggat vapen hade jag nog inte ens använt.

EDIT: Kollade patch notes och såg detta. "A lot of items and abilities that provided flat bonuses to the damage of each shot from burst fire now provide percentage bonus to this damage in order to reduce absurdly powerful multiplication in the endgame"

Så nu är väl inte bolters lika bra längre, tyvärr. Uppenbarligen tyckte Owlcat att de var för kraftfulla.

Ja, flamers testade jag lite och tyckte också de var godkända - men de flesta var lite för begränsade i räckvidd, och det finns melee builds som i så fall är lika kalas (Heinrix med ett bra force sword går att göra mycket kul med, ex.). ^^
Får väl erkänna att jag inte testade heavy bolters så gott som alls.

Kände aldrig riktigt att jag ville gå all in så på Argenta med tanke på att jag blev rätt besviken på bolters prestanda, att "slösa" turns från andra karaktärer på att slänga på fiender armor reduction eller liknande kände jag väl var lite ointressant, då buffade jag hellre mina plasma-/melta-karaktärer som inte bryr sig lika mycket om armor och gör fint med skada. ^^ Hittade heller aldrig någon bolter som jag kände "yes, jäklar vad nice den verkar!" på samma sätt som en hel del andra vapentyper. Blir väl lite moment 22 - kände aldrig för att lägga energi på att få till en bra build till Argenta när jag tyckte hon var meh. Inte kass, mind you, hade fortfarande med henne i partyt rätt ofta.

Och ja, 10k per turn var absolut inga problem med Pasqal med Ancient Plasma Rifle heller (inte minst om man körde AoE-attackerna, är ju för tusan i praktiken full damage AoE på plasma, helt galet), blev absurt rätt fort så jag bytte också ut den mot "bara" overpowered andra plasma rifles. Med extra turns från officers och obegränsade attacker plus mindre AP-kostnad och gratisattacker kunde han i princip skjuta hur många jäkla plasmaskott som helst per turn. 😅 Yrliet tyckte jag var rätt okej med en bra rifle också om jag ska vara helt ärlig, men inte i närheten av Pasqal.

Någon som däremot varit jäkligt underwhelming i min genomspelning är Ulfar, men Adeptus Astartes har enligt ändringsloggen blivit ganska rejält buffade nu dock.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av PeTTs0n:

Ja, flamers testade jag lite och tyckte också de var godkända - men de flesta var lite för begränsade i räckvidd, och det finns melee builds som i så fall är lika kalas (Heinrix med ett bra force sword går att göra mycket kul med, ex.). ^^
Får väl erkänna att jag inte testade heavy bolters så gott som alls.

Kände aldrig riktigt att jag ville gå all in så på Argenta med tanke på att jag blev rätt besviken på bolters prestanda, att "slösa" turns från andra karaktärer på att slänga på fiender armor reduction eller liknande kände jag väl var lite ointressant, då buffade jag hellre mina plasma-/melta-karaktärer som inte bryr sig lika mycket om armor och gör fint med skada. ^^ Hittade heller aldrig någon bolter som jag kände "yes, jäklar vad nice den verkar!" på samma sätt som en hel del andra vapentyper. Blir väl lite moment 22 - kände aldrig för att lägga energi på att få till en bra build till Argenta när jag tyckte hon var meh. Inte kass, mind you, hade fortfarande med henne i partyt rätt ofta.

Och ja, 10k per turn var absolut inga problem med Pasqal med Ancient Plasma Rifle heller (inte minst om man körde AoE-attackerna, är ju för tusan i praktiken full damage AoE på plasma, helt galet), blev absurt rätt fort så jag bytte också ut den mot "bara" overpowered andra plasma rifles. Med extra turns från officers och obegränsade attacker plus mindre AP-kostnad och gratisattacker kunde han i princip skjuta hur många jäkla plasmaskott som helst per turn. 😅 Yrliet tyckte jag var rätt okej med en bra rifle också om jag ska vara helt ärlig, men inte i närheten av Pasqal.

Någon som däremot varit jäkligt underwhelming i min genomspelning är Ulfar, men Adeptus Astartes har enligt ändringsloggen blivit ganska rejält buffade nu dock.

Klart att det inte var några problem med Pasqual - han hade ju ett trasigt vapen som gjorde 10x mer skada än det var tänkt! Man behöver inte "slösa" turns på att lägga armor reduction, var inte så jag menade. Det kommer av sig självt med alla talanger, gear etc som bagatelliserar fienders armor. Jag lade aldrig fokus på fienders armor, de bara dog oavsett. Elva skott är väl f.ö. det mesta man kan skjuta om man "abusar" Pasquals gratisattacker? Har för mig det är hard cap över huvud taget, även Argenta (och andra) kan komma upp i det. En annan väg är en MC/merc med fortress world-bakgrund. Med de passiva grejerna man plockar upp där får man helt vriden synergy med officers vad gäller extra attacker. Men jag är glad att man nerfar alla dessa trasiga builds. Kändes lite halvtråkigt i första genomspelningen när min MC bara stod och tittade på medan Cassia/Argenta mördade allt...

Ulfar var i allmänhet inte särskilt bra, nej. Gick att använda (som alla andra), men han levde ju inte direkt upp till vad man förväntar sig av en Space Marine. Blir intressant att testa honom igen nästa genomspelning.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Klart att det inte var några problem med Pasqual - han hade ju ett trasigt vapen som gjorde 10x mer skada än det var tänkt! Man behöver inte "slösa" turns på att lägga armor reduction, var inte så jag menade. Det kommer av sig självt med alla talanger, gear etc som bagatelliserar fienders armor. Jag lade aldrig fokus på fienders armor, de bara dog oavsett. Elva skott är väl f.ö. det mesta man kan skjuta om man "abusar" Pasquals gratisattacker? Har för mig det är hard cap över huvud taget, även Argenta (och andra) kan komma upp i det. En annan väg är en MC/merc med fortress world-bakgrund. Med de passiva grejerna man plockar upp där får man helt vriden synergy med officers vad gäller extra attacker. Men jag är glad att man nerfar alla dessa trasiga builds. Kändes lite halvtråkigt i första genomspelningen när min MC bara stod och tittade på medan Cassia/Argenta mördade allt...

Ulfar var i allmänhet inte särskilt bra, nej. Gick att använda (som alla andra), men han levde ju inte direkt upp till vad man förväntar sig av en Space Marine. Blir intressant att testa honom igen nästa genomspelning.

Haha, även med inte totalt rövtrasiga plasmagevär matar han ut bra dock. ^^ Ah, jag tänkte att du menade typ expose weakness och liknande, som äter upp AP - först när man kommer upp rejält i nivå som jag känner att man har "tillräckligt" med AP för det man vill göra. ^^

Känns som jag inte speccade Argenta "rätt" då, jag hatar att kolla upp idealbuilds och har lekt runt och byggt mina karaktärer själv i stället, och då slog det mig aldrig att stacka armor pen (resonerade väl lite i stil med: varför skulle jag, när det finns plasma och melta som skiter i armor så gott som helt?), men inte minst med heavy bolters går det ju att mata ut bra med skott per turn, så jag kan köpa att det med "rätt" stats, abilities, talents o.s.v. kan vara skapligt biffigt.

Hade nån ability (minns inte om det är på hans karaktär eller någon item) som gör att han automatiskt drar av ett skott på närmaste fiende om någonting dör, och med ett plasmagevär som one-shottar så gott som allt så vill jag minnas att det gick att få av mer än 11 skott/turn. ^^ Få encounters det behövs i om varje skott plockar minst en NPC dock. Och nu var det ett antal veckor sedan jag spelade sist, gjort en hel genomspelning och nu kommer jag invänta patchar och DLC för nästa.

Ett par officers som ger honom extra turns med sin Bring It Down plus heroic abilityn (med "rätt" spec på en officer så kan Pasqal med sin turn där han köttar så gott som allt fylla upp momentum till fullt igen) så kunde han soloa hela encounters utan att någon annan attackerade en enda gång. 😂 Och det gick nästan att få till även efter jag bytte ut Ancient Plasma Rifle (härefter APR). 😁

Då körde jag förvisso på en rätt så medel svårighetsgrad dock (jag vet hur oförlåtande Owlcats spel kan vara, så jag ville inte dra upp den för högt direkt), men APR smiskade ju allt även om man drog upp den. ^^

Nej, Ulfar kändes så förbannat klumpig dessutom, det var ju rätt många ställen han fastnade på då han tar upp 2x2. Och då försvinner melee-nyttan rätt hårt, och ranged var han ju definitivt inte rätt speccad för från början i alla fall. :/ Testade att slänga på honom en heavy bolter men... nja, då tycker jag Argenta var vettigare då hon var nischad åt det hållet från början. Och orkar inte totalt respecca (har funderat på att göra det med Toybox men, nja) karaktärerna heller.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Tänkte att det är värt att lägga till att screenshot från burst loggen där är inte från när jag sköt på en chaos marine, utan jag ville inte ge namnet på en boss-situation. Och detta är post-patch. Så inte en gammal bild. Tog den precis innan jag postade då jag spelade.

Hennes bössa är också långt ifrån den bästa, den är jäkligt basic, men pga mängden skott man kan slänga ut så stackar alla bonusar upp ganska kvickt ändå.

Hennes nuvarande vapen:

så det är lite skrämmande att tänka på vad som händer om hon skulle få nåt som är bättre än en basic heavy bolter.

1
Skriv svar