Killer Klowns-spelet har fått släppdatum i sommar

Robot
Killer Klowns-spelet har fått släppdatum i sommar

Sju överlevare ställs mot tre dödliga pajasar.

#Killer-klowns-from-outer-space


Det känns så otroligt surrealistiskt att den här gamla filmen ska bli spel. Verkligen bisarrt. Filmen är INTE sevärd om någon nu undrar, om inte själva titeln ensamt förtäljer den saken.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Det känns så otroligt surrealistiskt att den här gamla filmen ska bli spel. Verkligen bisarrt. Filmen är INTE sevärd om någon nu undrar, om inte själva titeln ensamt förtäljer den saken.

Klart den är sevärd om man vill ha något som är otroligt B. Det är ju en del av charmen 😁

Medlem

Älskade filmen i tonåren men har inte sett den på en massa år nu. Otroligt oväntat att ett spel görs på det nu dock, men kul ändå. Någon borde göra en uppföljare på filmen i stil med Stranger Things och massa synthwave musik


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Det känns så otroligt surrealistiskt att den här gamla filmen ska bli spel. Verkligen bisarrt. Filmen är INTE sevärd om någon nu undrar, om inte själva titeln ensamt förtäljer den saken.

<

En av mina absoluta favorit filmer och en riktigt kult film så jag skulle säga se den gärna
Helt fel musik i trailer dock som förstör mycket av känslan som skulle kunna varit där.
https://www.youtube.com/watch?v=iMP42SoWajQ

Skrivet av jeppe109:

Klart den är sevärd om man vill ha något som är otroligt B. Det är ju en del av charmen 😁

Skrivet av Petrik:

<

En av mina absoluta favorit filmer och en riktigt kult film så jag skulle säga se den gärna
Helt fel musik i trailer dock som förstör mycket av känslan som skulle kunna varit där.
https://www.youtube.com/watch?v=iMP42SoWajQ

Haha, inte sett den på minst 20 år så visst, kanske skulle tycka annorlunda nu. Men det lilla jag minns var att jag då tyckte att den inte ens var tillräckligt dålig för att vara underhållande. Men vem vet, kanske skulle tycka annorlunda idag.

1
Skriv svar