Mannen bakom Suikoden och Eiyuden Chronicle är död

Robot
Mannen bakom Suikoden och Eiyuden Chronicle är död
Redaktör
Ponny

Det här gjorde mig väldigt ledsen. Suikoden 2 är en av mina "all time"-favoriter, och att Murayama inte får uppleva releasen av Eiyuden Chronicle... ja, det känns. Men ändå fint att han hann göra spelet. ❤️‍🩹


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Oj, det var oväntat och väldigt sorgligt. Suikoden 1 & 2 är bland det bästa som jag upplevt i rpg-väg bortsett Final Fantasy-serien. Vila i frid Yoshitaka.

Medlem

Riktigt tråkiga nyheter

Medlem

Den här mannen har skapat två av mina finaste minnen när jag spelade dom på Playstation med Suikoden 1 och 2. Jag var väldigt glad när Eiyuden Chronicle blev utanonserat, ett av dom få spel jag stötade ekonomiskt. Det är en sorgsen dag men jag är glad för dom ögonblick han gav mig och det är synd att han inte fick uppleva sitt sista spel släppas men han kämpade för att slutföra det, stor respekt för detta. Vila i frid Yoshitaka.

Medlem

Vilken trist nyhet, vila i frid.


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Vila i frid. 🌷


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Tor
Medlem

Alldeles för tidigt och så nära släppet av Eiyuden, tragiskt. Suikoden 1 tog mig in i jrpg-träsket en gång i tiden. Tack för alla minnen och timmar i dina världar Murayama, jag ser fram emot att uppleva det sista verket snart.

Medlem
1
Skriv svar