Ännu inget datum för Elden Ring-DLC:t

Robot
Ännu inget datum för Elden Ring-DLC:t
Medlem

Sorgens tid.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

"Så expansionen är hyfsat efterlängtad."

Bara en smärre underdrift. ;P

Får man gissa så tror jag på en trailer nu i februari med release april/maj.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare
Medlem

Altså det är ingen brådska! För jag känner inte den minsta desperation i frågan. Jag har nämligen precis skaffat Dark Souls 1. Sedan ska jag skaffa Dark Souls 2 och efter det Dark Souls 3. Så det är lugnt!

Medlem
Skrivet av Whisp:

Altså det är ingen brådska! För jag känner inte den minsta desperation i frågan. Jag har nämligen precis skaffat Dark Souls 1. Sedan ska jag skaffa Dark Souls 2 och efter det Dark Souls 3. Så det är lugnt!

Du har fina äventyr att se fram emot!

Medlem

Jag trodde att man skrev DLC:n. Svårt ibland med utländska förkortningar :).

Medlem

Imorgon är det dags för Bandai Namcos rapport. Jag förväntar mig inte att vi kommer få reda på något då heller, men vi får väl se.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Altså det är ingen brådska! För jag känner inte den minsta desperation i frågan. Jag har nämligen precis skaffat Dark Souls 1. Sedan ska jag skaffa Dark Souls 2 och efter det Dark Souls 3. Så det är lugnt!

Du har en mäktig resa framför dig. Med undantag för tvåan (som dock är bättre än sitt rykte men som bleknar något gentemot de övriga titlarna) så blir det bara bättre och bättre för varje spel. Trean är skadat bra och knyter ihop säcken för trilogin på ett fantastiskt sätt. Missa inte dlc!

Ska du köra Bloodborne och Sekiro också?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Altså det är ingen brådska! För jag känner inte den minsta desperation i frågan. Jag har nämligen precis skaffat Dark Souls 1. Sedan ska jag skaffa Dark Souls 2 och efter det Dark Souls 3. Så det är lugnt!

Hehe, jag gör precis samma sak. Klarade ER för några veckor sen och tänker spela igenom samtliga soulesbornes. Är just nu nere i giftträsken i Blighttown och dör av myggor.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Du har en mäktig resa framför dig. Med undantag för tvåan (som dock är bättre än sitt rykte men som bleknar något gentemot de övriga titlarna) så blir det bara bättre och bättre för varje spel. Trean är skadat bra och knyter ihop säcken för trilogin på ett fantastiskt sätt. Missa inte dlc!

Ska du köra Bloodborne och Sekiro också?

Jag har spelat igenom Sekiro. Det var otroligt roligt. Jag har tyvärr inget Playstation, så jag vet inte hur jag ska lösa det problemet.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Jag har spelat igenom Sekiro. Det var otroligt roligt. Jag har tyvärr inget Playstation, så jag vet inte hur jag ska lösa det problemet.

Vi får hålla tummarna för att det blir en PC-release av remaken. 😀


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar