Hetaste spelsläppen i februari -24

Releasehästryttare

Kul att Pacific Drive och Helldivers 2 fått många röster!

Är dock förvånad att inte fler är sugna på Nighingale.

Skribent
Skrivet av bushkalle:

Last Epoch släpps i Februari (1.0), precis som Sons of the Forest, men ser inget LE i listan! Skämmes!

Såja, såja. Nu är det tillagt

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag ÄLSKAR "polls" men detta var inga spel att hänga i julgranen tyvärr. Jag röstade på
(Suicide Squad: Kill the Justice League) som är hyfsat hatat. Hehe.
Personligen kommer jag att lira det som singel player då jag föredrar att lira i min ensamhet i alla spel.
______________________________________________________________________________________________________________________________
*** Förutom BattleField spelen då i och för sig. Där gör sig multiplayer kanon med storslagna riktiga krig på enorma slagfält med pansarvagnar, helikoptrar, flyplan m.m......... Det kan aldrig bli fel. Dock så gick EA PK all the way med Battlefield 5 tyvärr vilket sunkade ner spelet totalt. Mycket tragiskt.

Du hatar MP lir och tycker EA är ultra-PK, hur är detta relaterat till den poll som görs eller något alls för den sakens skull?

Redaktör
Ponny

Final Fantasy VII Rebirth solklart! Det blir en smäll på skottdagen. 💥

Oerhört sugen på Tomb Raider I-III Remastered också. 🔫🔫
Persona 3 Reload och Banishers är även de fina bubblare.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Lättaste pollen någonsin. FF 7 rebirth årets mest efterlängtade spel. +Senaste 10 åren och senaste 20 åren

Medlem

Är sjukt sugen på både Pacific Drive och Helldivers 2. Bra spelmånad.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Röstade på Open Roads men det har blivit uppskjutet en månad dessvärre.
Letar ofta spel som får mig att känna något nytt, Open Roads verkar vara väldigt stämningsfullt och känslofyllt.

Medlem

Tråkigt att se så lågt intresse för Granblue Fantasy Relink

Medlem

Hoppas kunna få min sambo att spela Brothers: A Tale of Two Sons med mig.

Medlem

Solklart att Final Fantasy VII Rebirth är det man verkligen ser fram emot men Tomb Raider I-III Remastered är oerhört intressant det också!

Medlem

Man får hoppas att Elden Ring: Shadow of the Erdtree bara dyker upp från ingenstans under februari fast man inte vet nåt ännu

Medlem

Last Epoch solklart ifrån mig. FF7 e inte ens på kartan då ingen pc release.

Releasehästryttare
Skrivet av Jonny Myrén:

Såja, såja. Nu är det tillagt

Ingen mars tråd? :/

Medlem
Skrivet av DieZe:

Du hatar MP lir och tycker EA är ultra-PK, hur är detta relaterat till den poll som görs eller något alls för den sakens skull?

Han skriver att han föredrar singleplayer, det betyder inte att han hatar multiplayer.

Om jag säger att jag föredrar pizza framför kebab så betyder inte det att jag hatar kebab.

EA, med nästan alla stora företag idag (även om vindarna vänder just nu) är extremt PK vilket kraftigt har försämrat kvalitén på spel. Behöver du exempel så kika på utveckligen av Battlefield.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Devan:

Ingen mars tråd? :/

Jorå, nu är den uppe

12
Skriv svar