Se storytrailer från Judas - Bioshock-skaparen Ken Levines nästa

Robot
Se storytrailer från Judas - Bioshock-skaparen Ken Levines nästa
Medlem

Ah, det kändes verkligen som en Bioshock-uppföljare så logiskt det är "hans" spel då

Medlem

Intressant trailer helt klart

Medlem

Det här kan nog bli riktigt, riktigt bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

såg ut som nå black mirror helvete, hoppas de lyckas!

Medlem

Vissa delar påminner om Bioshock 1-2 så jag hoppas på ett långsammare, djupare spel än Infinite

Medlem

Bioshock var ju en riktig höjdare så mina förväntningar är höga. Kul tema också. Detta ska följas!

Ambassadör
Xbox

Ser intressant ut. Mest påminner det mig dock om att jag borde ta tag i Bioshock-spelen som ligger och skvalpar i backloggen...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ser intressant ut. Mest påminner det mig dock om att jag borde ta tag i Bioshock-spelen som ligger och skvalpar i backloggen...

Nu har jag lirat dom sedan release så vet inte hur gameplay håller sig idag. Men atmosfär,story,världen och loren håller nog än idag, om man fastnar för dessa då. Tycker det är fenomenala spel(åtminstone var dom det då).

Har inte lirat remastered-versionerna, har varit sugen länge att köra igenom dom för att fräscha upp minnet, men kommer alltid något nytt eller annat ivägen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Fezk:

Nu har jag lirat dom sedan release så vet inte hur gameplay håller sig idag. Men atmosfär,story,världen och loren håller nog än idag, om man fastnar för dessa då. Tycker det är fenomenala spel(åtminstone var dom det då).

Har inte lirat remastered-versionerna, har varit sugen länge att köra igenom dom för att fräscha upp minnet, men kommer alltid något nytt eller annat ivägen.

Jag har haft dem så länge i backloggen att jag förutom de gamla 360-versionerna med alla dlc numer också har den remastrade trilogin där... haha.

Har kört det första spelet för länge sedan, gillade det framförallt för atmosfären och settingen. Därav att jag samlade på mig resten men det blev aldrig av att jag tog tag i dem. Som du säger, det kommer alltid något annat i vägen.


signatur

Jump in.

Medlem

I min värld så är detta Bioshock 2. 😍

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Mortaigne:

Ser intressant ut. Mest påminner det mig dock om att jag borde ta tag i Bioshock-spelen som ligger och skvalpar i backloggen...

Det borde du verkligen!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ja, spelade de två första Bioshock-spelen way back på 360! Otroligt bra spel! Av någon anledning har jag ännu inte spelat tredje så funderar på att skaffa trilogin och spela om de två första och sen ta tag i sista! Innan detta då!

1
Skriv svar