Spelhelg med hetta – vad spelar du?

Robot
Spelhelg med hetta – vad spelar du?

Doom, Hellblade, Palworld med mera. Det blir en fullmatad spelhelg!

#spelhelg


Medlem

Själv The Divsion 2 som alltid men måste komma igång med Baldurs Gate 3 som jag startat otaliga gånger men aldrig kört mer än en halvtimme eller så..
Ska börja från början och riktigt rollspela, det är min plan åtminstonde.. :=


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Palworld och medieval dynasty.

Medlem

Asgards wrath 2
Baldurs gate 3


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Tredje säsongen i Diablo IV.

Medlem

Blir spelpaus i helgen, mycket serier som lockar mer än att spela atm

Medlem

Octopath Travelers 2 (PS5) JRPG. Finns på agendan.

Sedan tänkte jag fortsätta på min genomspelning av hela Broken Sword serien. Från första spelet till det femte. Fick inspiration efter diskussion i en forumtråd här Allt inför släppet av Broken Sword 6 - Parcivals Stone som sker i år.

Steam:
Broken Sword 1 - The shadows of the Templars, Directors cut.
Broken Sword 2 - The smoking mirror: Remastered
Broken Sword 3 - The sleeping dragon
Broken Sword 4 - The angel of death.
Broken Sword 5 - The serpents Curse.

Ambassadör
Xbox

Fortfarande Baldur's Gate 3... Fantastiskt spel.


signatur

Jump in.

Medlem

Svårt...härja vidare i Conan eller ta det jobbiga beslutet mellan Palworld eller Enshrouded.

Medlem

Dark Souls 3, dags att börja försöka besegra The Ringed City som missades första vändan då man spelade igenom spelet.
Efter det så får man preppa så mkt som möjligt i NG inför NG+ då målet är platinum~~


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

håller på med the universim just nu, bättre än senaste settlers iaf. väldigt lugnt å chill spel, gillar starkt.


signatur

//monster

Medlem

Jag ska försöka slutföra Tacoma som jag började på tidigare i veckan innan det försvinner från PS Plus. Det ska vara ganska kort så det bör gå.

Medlem

Palworld 🤘

Medlem

WC3 kampanjen, just nu ska jag hitta the oracle med thrall.

Kommer varva med min andra playthrough i BG3. Spelade som god paladin först. Nu är jag en ond necromancer med Urge-bakgrund. Imponerande hur annorlunda storyn är.

Skribent

Jag ljög...det blev Palworld istället.

Prinsen får gott vänta!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fortsätter i Divine divinity, jäklar så svårt spel det är emellanåt. Lite smått frustrerande, men väldigt belönande. Blev oneshottad av någon gammal orc så tur man sparade innan och i deras by var man inte välkommen heller så när jag visade mitt ansikte där högg de ner mig direkt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Plöjde igenom TLOU Part 1 tidigare under veckan och tänkte börja spela DLC:t Left Behind om en stund.

Om tid/ork finnes så kan det faktiskt luta mot antingen Horizon Forbidden West: Burning Shores (DLC) eller Hogwarts Legacy.

Heheh hetta .ligger i feber så en jävla hetta.orjar inte spela så kass är jag


signatur

New life, New hope

Releasehästryttare

Mer Deep rock!

Medlem

Ska spela LAD:IW så händerna värker i helgen, garanterat med japanska röstskådespelare då det finns en speciell plats i helvetet för engelska dubbningar i japanska spel generellt sett.

Medlem

Operation wolf

Medlem

Fortsätter i Horizon Zero Dawn.
Har spelat det i 60 timmar nu och har fortfarande mer att göra och gillar det jättemycket!!

Medlem

Dead Rising 3

Medlem

Dead space 2 , Lords of the fallen 2023. Tänkte ju streama monkey island remastern men obs verkar frysa annars lite blueprint pyssel i unreal 5.

Medlem

Tänkte kolla in Palworld men sen kom juh Enshrouded. Så Jag hoppar nog Palworld. En survival spel åt gången. Och varför välja det sämre hehe.

Medlem
Medlem

Då tjejen är så stort batman fan har vi nu spelat igenom arkham serien, hon har gjort det tidigare och för mig var det första gången bortsett från det första. Annars är det planerat att återbesöka bioshock trilogin, börjat lite smått med det första i remaster. Håller även ett stadigt öga på enshrouded för att se om jag blir intresserad eller inte. Ser mer fram emot kommande släpp 2024

Medlem

Orkar inte riktigt ta tag i något nytt spel just nu så det blir mest NHL 24 för tillfället


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Uppgraderade mitt Nintendo Switch Online + Expansion pack för att spela Golden Sun!
Kommer variera med lite Cotton: Fantastic Night Dreams emellanåt också.

Medlem

Självklart Like a Dragon: Infinite Wealth. Och kanske lite Enshrouded också (nog det roligaste survival-spelet jag spelat!).

12
Skriv svar