Säsongspremiär! Fragzone-fredag golvas av spelåret 2024

Robot
Säsongspremiär! Fragzone-fredag golvas av spelåret 2024

Vi snackar Palworld-hysteri, gillar toppbetyg och undrar varför Daniel brygger 2 liter kaffe på fat.

#2024, #fragzone-fredag, #palworld, #releaselistan


Medlem
Redaktör
Skrivet av Bennii:

<Uppladdad bildlänk>

Kärlek!


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av belzhadar:

Äntligen!!!

Ey, du snodde min line, skulle skriva exakt så med den mängden utropstecken också!!!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag sitter här och försöker lista ut om bilden är ett montage eller ej...


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Grym framsida bild. 👃👍


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Redaktör
Skrivet av Balunan:

Jag sitter här och försöker lista ut om bilden är ett montage eller ej...

Jag kan berätta. Men då får du avslöja om det är ved av löv- eller barrträd i kaminen i din avatar.


signatur
Redaktör
Skrivet av CARTMAN:

Grym framsida bild. 👃👍

Det var ett rent Helsinki att hitta tre identiska skinnjackor!


signatur
Moderator | Testpilot

WE'RE SOOOOOOOOOO BACK!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Tomas Helenius:

Det var ett rent Helsinki att hitta tre identiska skinnjackor!

För att inte tala om när vi tågade till samma frisör.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Medlem

och så har de lagt vår PI-Planning nu. idag.på en freagzone-fredag.
H-e.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppas ni blev glada över medlemskapen. AKA retro1236


signatur

7900XTX
7800X3D

Chefredaktör
Skrivet av alias:

Hoppas ni blev glada över medlemskapen. AKA retro1236

HJÄLTE!!!! TACK! ❤️❤️❤️❤️

Medlem

Tack , det var ingenting, så glad att kunna hjälpa till i det lilla.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Superbra Fragzone-fredag grabbar!

Medlem
Redaktör

Haha! Blir skeppet och Bailey’s i kväll.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag kan berätta. Men då får du avslöja om det är ved av löv- eller barrträd i kaminen i din avatar.

Haha!
Det är faktiskt en skorstensfri spiskamin som går på spisbränsle/bioetanol, så vedbitarna som ligger där i är faktiskt helt keramiska. Riktigt mysig, rekommenderas om man bor i lägenhet.
Finns bl.a. här för eventullt nyfikna: https://www.grillkung.se/produkt/skandinavisk-spismiljoe-apar...

Men! Jag har faktiskt köpt villa nyligen, så har precis blivit husägare för första gången i mitt liv, och har nu en riktig liten eldstad!
Kan slänga in mäklarbilden på den som jag har liggandes på mobilen, och en skärmdump från en mörk video på den som jag hade i lägenheten (som nu är i källaren). 😝


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Redaktör
Skrivet av Balunan:

Haha!
Det är faktiskt en skorstensfri spiskamin som går på spisbränsle/bioetanol, så vedbitarna som ligger där i är faktiskt helt keramiska. Riktigt mysig, rekommenderas om man bor i lägenhet.
Finns bl.a. här för eventullt nyfikna: https://www.grillkung.se/produkt/skandinavisk-spismiljoe-apar...

Men! Jag har faktiskt köpt villa nyligen, så har precis blivit husägare för första gången i mitt liv, och har nu en riktig liten eldstad!
Kan slänga in mäklarbilden på den som jag har liggandes på mobilen, och en skärmdump från en mörk video på den som jag hade i lägenheten (som nu är i källaren). 😝

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Lära sig något man absolut inte visste - check och tack! Ser synnerligen trevligt ut, även om vedeldad spis alltid är vedeldad spis.

En kompis hade faktiskt en stor fin öppen spis i sin lägenhet i Örebro. Den stod orörd tills vi en sen kväll beslutade att testa om den funkade. Det gjorde den, men det tog en god stund att få värme/drag i skorstenen, och under tiden hamnade röken... ja, det luktade inte hallon inomhus.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Lära sig något man absolut inte visste - check och tack! Ser synnerligen trevligt ut, även om vedeldad spis alltid är vedeldad spis.

En kompis hade faktiskt en stor fin öppen spis i sin lägenhet i Örebro. Den stod orörd tills vi en sen kväll beslutade att testa om den funkade. Det gjorde den, men det tog en god stund att få värme/drag i skorstenen, och under tiden hamnade röken... ja, det luktade inte hallon inomhus.

Ja, det är riktigt häftigt att det finns sot- och rökfria kaminer som drivs av spisbränsle om man inte har annat val! Men nu skall det framöver eldas massa riktig ved i nya eldstaden (eller körv och marshmellows). 😊

Haha, ojdå! 😅
Men det blev säkert mysigare sen, hoppas jag.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Åtnjuter en fragzone-lördag


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Kanske ska kolla reprisen? Börjar 13.10 enligt TV-bilagan.

Myrornas krig nu.. Ni som vet, ni vet..


signatur

7900XTX
7800X3D

Redaktör
Skrivet av alias:

Kanske ska kolla reprisen? Börjar 13.10 enligt TV-bilagan.

Myrornas krig nu.. Ni som vet, ni vet..

"That's an old reference!" som Daniel nån gång sa.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

"That's an old reference!" som Daniel nån gång sa.

Eller hur


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Alltså, Tomas du är ju så snygg i den där frisyren så du måste fixa den på riktigt. Dina två kollegor ser mest löjliga ut men för dig passar den perfekt!


signatur

7900XTX
7800X3D

1
Skriv svar