Vi spelar vålds-Pokémon i helgen – vad spelar du?

Robot
Vi spelar vålds-Pokémon i helgen – vad spelar du?

Varvas med fantasier i repris, stjärnsjöar och fågelperspektivs-SWAT.

#spelhelg


Medlem

Finns bara ett spel nu - Baldur’s Gate 3.😀

Medlem

Jag och två vänner har en stående bokning på söndagar där vi spelar igenom Baldurs Gate 3.

Sen vill jag bli klar med Cyberpunk i helgen. Tanken var att bli klar med det förra helgen, men annat kom i vägen.

Medlem

WH40K:Rogue Trader (PC) CRPG. Blir nog klar i helgen.

Octopath Travelers 2 (PS5) JRPG. Finns på agendan.

Sedan tänkte jag börja på en genomspelning av hela Broken Sword serien. Från första spelet till det femte. Fick inspiration efter diskussion i en forumtråd här Allt inför släppet av Broken Sword 6 - Parcivals Stone som sker i år.

Steam:
Broken Sword 1 - The shadows of the Templars, Directors cut.
Broken Sword 2 - The smoking mirror: Remastered
Broken Sword 3 - The sleeping dragon
Broken Sword 4 - The angel of death.
Broken Sword 5 - The serpents Curse.

Medlem

Fortnite samt Batman - Arkham Asylum om tid finnes…

Medlem

Ska fortsätta med Portal: Revolution (fy fan vad grymt det är!!), och om det finns tid över så har jag tänkt testa Palworld.

Medlem

Min lista med oklarade spel växer.
Av någon anledning startar jag det där nya spelet istället, League of Legends,


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Blir Palworld, verkar galet skoj

Medlem

Palworld och fick ett galet sug efter Wasteland 3..... IGEN


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Haha! Minns Blades of Steel på NES som liten, var roligast när det ballade ur till rena boxningsmatcher! Själv kommer jag spela Ratchet & Clank Rift Apart nu när jag spelat igenom Spider-Man spelen. Lite barnsligare och tråkigare story men ändå kul popcornunderhållning. Insomniac är verkligen sjukt bra utvecklare! Är pepp på deras Wolverine (även om det är långt bort antagligen).

Medlem

Som nämnt tidigare i tråden, bara Baldurs gate som är aktuellt nu

Medlem

Singularity och divine divinity (2002).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

För mig blir det att fortsätta i Avatar.. fått in en liten vägg nu. Behöver levla upp för att komma vidare i main story.
Men levla är inte skitkul i avatar. Sidequest känns sådär i ärlighetens namn och leta pinnar och frukter känns inte heller så rockigt!

Ambassadör
Xbox

Äventyren i Baldur's Gate 3 fortsätter utan något slut i sikte. Episkt spel.


signatur

Jump in.

Medlem

Links Awakening eller Luigis Mansion3... om jag kommer vidare, svårt nu

Medlem

Ska ner i de otäcka gångarna i examina

Medlem

Här kopierar jag en av staff:ens spelningar i helgen.

Håller fortfarande på med min återvändande tur genom Midgar i FVII: Intergrade för att göra mig klar att lämna staden i slutet av Februari

Medlem

Hur ska dom ha det, Rubrikerna här om dagen var ju plagiat och scam. Idag är det plötsligt årets spel

Medlem
Medlem

Escape from Tarkov som alltid måste jue nå 8000 timmar någon gång :D, Håller mig långt borta från Palworld not my cup of tea.

Medlem

Skyrim VR blir det för min del

Medlem

Inget nytt blir det. Railway Empire (första) suger många timmar än.

Medlem

Forsar vidare fram i Forza Horizon 5, sjukt kul spel särskilt med ratt. Känns som spelet är svårare med ratt men roligare. Eventuellt lite motorsport också och kanske Gears 5.

Skägg.
10 Chambers

Inte The Finals eftersom dom tog bort mus- och tangentbordsstödet på Xbox. Efter Killers of the Flower Moon är jag sjukt sugen på en tredje genomspelning av Red Dead 2…


signatur
Medlem

Bökar runt i Forza, betydligt bättre än vid release. Surt att spela med singelskärm men för övrigt är det sköj tamigfan.

Medlem

Mario + Rabbids: Spark of Hope och A Plague Tale: Requiem blir det denna helg

Medlem

Har börjat spela Sunset Overdrive som inkluderas när jag köpte Xbox One, så väl dags att börja spela det nu 10 år senare. Försöker spela klart alla spel jag har innan jag sätter igång med nya. Har dock inte så stor back log, ett par spel.

Medlem

jag lirar Ratchet & Clank (2016) via PlayStation 5. Tänkt beta av de allihopa från PlayStation 3 eran o framåt till det senaste i serien på PS5. Äger även PS2 trilogin som släpptes i HD Collection. Detta ska bli as skoj.

Önskar SONY släppte alla gamla R&C som Full-HD samling. Samma gäller Sly Racoons 4 st av de alla liren..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Blinkers93:

Skyrim VR blir det för min del

Det önskar jag de släpper till PSVR2, inte så sugen på att testa till första

Medlem

Palworld blev det för min del!

1
Skriv svar