Allt om Star Wars Outlaws

Robot
Allt om Star Wars Outlaws

FZ reder ut allt vi vet om årets mest efterlängtade spel.

#allt-om, #star-wars-outlaws


Medlem

Snygg och lagom sammanfattad sammanfattning! 👍
Var länge sen jag var pepp på ett nytt spel men detta triggar ju ändå något inombords

mvh

Medlem

Hoppas det kommer höst/vinter, i sommar ska man inte sitta inne o spela(om det inte regnar)
Det här kan bli riktigt bra, hoppas de lyckas

Medlem

Jag spelade klart kampanjen i Assassin's Creed Origins och Odyssey, men orkade inte igenom Valhalla. Så hoppas de tonar ner längden lite jämfört med Valhalla. Sidouppdragen var betydligt bättre i Valhalla men det blev tyvärr lite i skymundan av den rätt jobbiga kampanjen. Speciellt med de tråkiga mytologiska delarna. Sen vore det förstås bra med nya och intressanta open world system, att Ubisoft vågar riskera lite mer. Men förväntar mig inte allt för mycket, utan det blir sannolikt mer av deras formel.

Medlem

Ursäkta men kan du expandera på "Det råder ingen tvekan om att Massive gör ett open world-actionäventyr à la Ubisoft" och varför det inte råder någon tvekan?

Jag kunde inte heller se du har skrivit vilka utvecklarna är än förnamnet i denna lilla sektion av hela artikeln

Medlem

Suck - Jag är så himla less på Tatooine. En liten skit-öken-planet i utkanten av galaxen och av någon anledning så måste den vara centrum för allt som händer. Räcker det inte med att Luke och Anakin växte upp där? Det finns en hel galax där ute som de kan van vara kreativa med.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Suck - Jag är så himla less på Tatooine. En liten skit-öken-planet i utkanten av galaxen och av någon anledning så måste den vara centrum för allt som händer. Räcker det inte med att Luke och Anakin växte upp där? Det finns en hel galax där ute som de kan van vara kreativa med.

Haha, huvudet på spiken. Star Wars har världens minsta galax, alltid samma skit om och om igen. Aja det blir säkert bra, precis som vanligt.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Suck - Jag är så himla less på Tatooine. En liten skit-öken-planet i utkanten av galaxen och av någon anledning så måste den vara centrum för allt som händer. Räcker det inte med att Luke och Anakin växte upp där? Det finns en hel galax där ute som de kan van vara kreativa med.

”I don’t like sand. It's coarse and rough and irritating and it gets everywhere.“
Anakin sa verkligen vad vi alla tyckte.

Inaktiv

Definitivt intressant!

Medlem

Knappast mest efterlängtade😂😂😂

Medlem
Skrivet av Fulci:

Jag spelade klart kampanjen i Assassin's Creed Origins och Odyssey, men orkade inte igenom Valhalla. Så hoppas de tonar ner längden lite jämfört med Valhalla. Sidouppdragen var betydligt bättre i Valhalla men det blev tyvärr lite i skymundan av den rätt jobbiga kampanjen. Speciellt med de tråkiga mytologiska delarna. Sen vore det förstås bra med nya och intressanta open world system, att Ubisoft vågar riskera lite mer. Men förväntar mig inte allt för mycket, utan det blir sannolikt mer av deras formel.

Jag har under förra året spelat igenom AC från början och är nu 140h in i Odyssey. Det spelet hade definitivt klarat sig bättre av skära bort en stor del onödiga och repetitiva sidouppdrag. Misstänker att det kommer ta mig ytterligare 30h innan jag är färdig. Valhalla vet jag inte om jag mäktar med helt enkelt.

Medlem

Var inte så taggad på detta spel tidigare men blev betydligt mer taggad när jag så gameplay trailen. Såg riktigt bra ur.

Medlem

Är försiktigt optimistiskt.

Medlem

Hoppas det blir så bra det ser ut att vara. Hoppas på mindre klutter på kartan, gärna i stil med GoW, så det blir mer motiverande att utforska och att det görs belönade.

Medlem

Hoppas det blir bra.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Garanterat ytterligare en Assassin's Creed klon.

Precis som Assassin's Creed: Avatar bör man förvänta sig Assassin's Creed: Star Wars. Även sportspelen som Assassin's Creed: Steep och racing-spel som Assassin's Creed: The Crew och Assassin's Creed: Rider's Republic är Assassin's Creed-kloner.

Medlem

Åh, vad trevligt med en sammanfattning! Mer sån't här i framtiden, tack

Medlem

Här kommer party poopern.
Inte alls taggad på detta faktiskt.


signatur

It´s a me

Medlem

Kommer detta bli vad Starfield borde ha blivit? Jag har inte spelat Starfield sedan det släpptes, kom till start-planeten och sedan tog det stopp. Vill inte att samma sak skall hända detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skribent
Skrivet av erson:

Knappast mest efterlängtade😂😂😂

Det beror så klart på vilka man frågar, men i omröstningen på FZ tog det hem en tydlig seger.

Medlem

Man kan bara spela som brud. Nej tack.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det beror så klart på vilka man frågar, men i omröstningen på FZ tog det hem en tydlig seger.

Fz är en fis i rymden kollar man övriga så har de inte vunnit ett enda wanted award av betydelse.

Skribent
Skrivet av erson:

Fz är en fis i rymden kollar man övriga så har de inte vunnit ett enda wanted award av betydelse.

Fast jäkligt relevant ändå, med tanke på att det är på FZ vi är.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Fast jäkligt relevant ändå, med tanke på att det är på FZ vi är.

Precis svenskar är obsessed med allt som har med starwars att göra😂😂

1
Skriv svar