Diablo IV avtäcker Season of the Construct

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Fullständiga patch notes släpps den 19, så vi får hoppas att dom har gjort förbättringar på den fronten.

Ifall de slår sig för bröstet med saker som de här så kan jag nästan garantera att vi inte får se en pangnyhet som skulle förändra spelet på alla fronter.

Skrivet av Karmak:

Det kommer i säsong 4

Jag har slutat hoppas, men det skulle kunna vara en väldigt glad överraskning.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag har slutat hoppas, men det skulle kunna vara en väldigt glad överraskning.

Inget jag hittar på de sa det i en campfire chat
Aspects och itemization förändringar ska komma i säsong 4

Medlem

Seneschal skalar 1:1 med ens egna stats.

Personligen inväntar jag S4 då det förhoppningsvis blir fler ändringar.

phi
Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Du har svårt att gilla det men spelar ändå upp till nivå 95? Det är inget man gör i en handvändning, du måste väl ändå tycka att det är kul på vägen upp dit, varför spelar du det annars?

Jag har bara kommit till runt nivå 70. Har jättekul tills dess men sen tröttnar jag litegrann.

Jag är själv väldigt casual och spelade ändå upp två klasser till 100 under nuvarande säsongen. Tog inte mer än 3-4 kvällar per klass utan att bli boostad tack vare att de gjort levlandet mycket snabbare.

Medlem
Skrivet av Gen:

Hur lång tid tar det? Lade ett gäng timmar när spelet släpptes men kom bara till 65.

tar inte så långt tid när man har gjort det en gång eller 2, nightmare dungeons är ganska generösa med xp nu om man håller sig till rätt level-interval, en helg kanske om man spelar mycket. snabbare om man tar det mer seriöst.

Medlem
Skrivet av phi:

Jag är själv väldigt casual och spelade ändå upp två klasser till 100 under nuvarande säsongen. Tog inte mer än 3-4 kvällar per klass utan att bli boostad tack vare att de gjort levlandet mycket snabbare.

Då förstår jag. Jag kan absolut förbättra mitt eget levlande!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Det var på tiden.

"All monsters above Level 144 (Nightmare Dungeon Tier 90+) now are guaranteed to drop 925 Item Power gear."

12
Skriv svar