Prison Architect 2 har utannonserats och blir i 3D

Robot
Prison Architect 2 har utannonserats och blir i 3D
Redaktör
Ponny

Föredömligt att utannonsera nu och släppa om cirkus två månader. Lagom!

Spontant gillar jag stilen från det första mer, men när vi fick lite gameplay på slutet kände jag ändå: javisst, kan nog bli fint!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bara det inte blir onödigt krångligt att planera och bygga saker och svårt att få överblick osv. så välkomnar jag detta! Älskar ettan.

Hoppas på Game Pass?

Medlem

Kul trailer, inte spelat första men tror det blir bra.

Jag är inte helt med på övergången till 3D, ser inge vidare ut


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Tyckte trailern var klockren. Riktigt rolig och välgjord. Gillade första så blir ett köp efter ronin och dragons dogma:)

Inaktiv

Funderat på det där. Vad tycker folk här?

Medlem

Jag gillade inte den grafiska stilen i det första. Den nya stilen ser intressant ut!

Gnällkuk

Jag försökte mig på första eftersom det fått så bra kritik men lyckades aldrig komma in i det eller fatta tycke för spelet. Det kändes som att det krävdes en del tid för att bli bekant och förstå ui och funktioner. Konceptet är ju dock kul så kanske spanar in detta i mars.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser fram emot PA2, hoppas det blir bra.

Medlem

Blev så glatt överraskad av detta. Plockade upp detta för bara några dagar sedan efter några års uppehåll. Väldigt kul, men samtidigt utmanade. Även om det blir en övergång till 3d nu ser jag fram emot det. Ser mysigt ut.

Som någon annan nämnde så hoppas jag att det fortfarande är lätt att överblicka och att de inte gör det FÖR komplext. Ofta blir det bäst om håller det enkelt. Tycker jag iaf 😊

Medlem

Detta tror jag sannerligen på! Känt mig så cynisk och deprimerad inför releaselistan i närtid..

Så dyker detta upp som gubben i lådan! Gillade ettan och kommer nog gilla detta också. Fin utannonsering.

Medlem

Mycket fulare än ettan, men det kan säkert vara kul!

Medlem

Gillade ettan och tycker det är kul att de vågar testa något nytt, än att ge oss en uppföljare som känns mer som en expansion.

Medlem

Trevligt spel och kul med en uppföljare.
Tråkigt att man varken har energin eller tiden för att ge sig in i asperger-framkallande strategispel nu längre :/

Medlem

Tveksam.....

PDX köpte det väl och har väl beställt spelet från nån studio som verkar göra mobil/konsol versioner av spel..

Medlem

måste testas då jag älskar ettan, skitbra spel


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Gillade ettan och tycker det är kul att de vågar testa något nytt, än att ge oss en uppföljare som känns mer som en expansion.

Som dom coola kidsen sa förr i tiden, word! håller med helt.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar