Starfield hade tredje största omsättningen på Steam förra året

Robot
Starfield hade tredje största omsättningen på Steam förra året
Medlem

Förvånad över att Sons of the Forest ligger så högt på listan. Hade ingen aning om att det var så pass stort.

Galet också att Lethal Company utvecklas av EN person och drar in såna sjuka summor. Måste kännas bra.

Medlem

Kul att ett så nischat spel som Armored Core verkar ha gått så bra! Bådar gott för en uppföljare som inte dröjer närmare decenniet.

Medlem

Räknas också spelkod man fick inkluderat vid köp av amd grafikkort?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Roligt att the Finals som ändå släpptes då sent Gina med på mest nedladdade.

Medlem

Ska försöka spela Baldursgate 3 någon gång. Annars så blir det Resident Evil4 i Vr. "The Finals" sög rätt hårt tyckte jag. Men sen är det typen av spel (svettiga multiplayer fps med nutida vapen) absolut inte för mig.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Förvånad över att Sons of the Forest ligger så högt på listan. Hade ingen aning om att det var så pass stort.

Galet också att Lethal Company utvecklas av EN person och drar in såna sjuka summor. Måste kännas bra.

The Forest serien är ett sånt där spel som är känt bland kidsen.

Medlem

se så mkt bra hype och marketing kan göra för ett relativt dåligt spel


signatur

//monster

657 miljoner dollar! Det är ju typ 40 000 miljoner kronor!!! <-- Utropstecken deluxe.

Kan förstå det för BG3, men inte Starfield, dom borde skämmas med vad dom levererat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ska försöka spela Baldursgate 3 någon gång. Annars så blir det Resident Evil4 i Vr. "The Finals" sög rätt hårt tyckte jag. Men sen är det typen av spel (svettiga multiplayer fps med nutida vapen) absolut inte för mig.

Då är det ju du som suger rätt hårt och inte spelet.

Medlem
Skrivet av magma:

Räknas också spelkod man fick inkluderat vid köp av amd grafikkort?

Ja

Medlem

omsättningen ökade på starfield för att betala tillbaka alla refunds


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Galet också att Lethal Company utvecklas av EN person och drar in såna sjuka summor. Måste kännas bra.

Men tänk också vilken sjuhelvetes jävla press han måste ha på sig. 😅

Skrivet av Alienshade:

"The Finals" sög rätt hårt tyckte jag. Men sen är det typen av spel (svettiga multiplayer fps med nutida vapen) absolut inte för mig.

Att ett spel "suger" och att ett spel inte faller dig i smaken pga vilken genre det är känns ju som två ganska olika saker. 🤣

Besviken att CS2 sålt så bra som det gjort


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Galet också att Lethal Company utvecklas av EN person och drar in såna sjuka summor. Måste kännas bra.

Riktigt häftigt! Spelet är magiskt i coop och har bara varit ute i några månader. Hoppas verkligen att spelet fortsatt får content för spelet har verkligen potential. Tydligen finns en modd till spelet som kan öka antalet spelare från 4 till massor också, och eftersom spelet är relativt svårt så för det inget att man är några fler 😁


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar