Första Frostpunk 2-trailern släppt

Robot
Första Frostpunk 2-trailern släppt
Medlem

Får ju beslutsångest av dessa spel.

Medlem

Fasen vad jag längtat. Har för många timmar i ettan redan, men hade hoppats att tvåan skulle kommit denna vinter, men nu verkar det bli till nästa vinter.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Får ju beslutsångest av dessa spel.

Barn arbete och mera barn arbete!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Inte min favorit genre men det såg bra ut ändå, hoppas det är kul.

FM-guru
F.d. Sisyr

Sjukt hajpad på detta. Ettan är klass!

Medlem

Ja tack, jag spelar gärna utan att betala extra.

Medlem

Ett av årets mest efterlängtade spel för mig!

Inaktiv

Det fick mina hyper vibbar att kallna ärligt talat. Jag såg inte något revolutionerande från föregående förutom ett fint yttre.

Medlem

Härligt! Dom verkar ha behållit styrkorna från ettan och utvecklat andra delar av spelet, ser otroligt mycket fram emot det! Ettan hade en väldigt speciell stämning som verkar finnas kvar i tvåan, gillas!

Medlem

Vafan steward! Gör något!

Medlem

jag köpte ettan vid release, och har haft det installerat sedan dess, men aldrig testat det kanske e dags


signatur

//monster

Medlem

Wooo! Och till game pass också, fan vad nice!

Lär bli köp till Steam på dag 1 sålänge de inte floppar uppföljaren likt PD gjorde med Cities Skylines. Ettan är ett mästerverk (för bådadera)


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av totalwarplayer:

Lär bli köp till Steam på dag 1 sålänge de inte floppar uppföljaren likt PD gjorde med Cities Skylines. Ettan är ett mästerverk (för bådadera)

Strategi spel tycker jag inte om alls. Tittade på en video på första spelet och jag bara Zzzzzzz....

Doom action och uncharted äventyrliga spel är det som gäller för mig.

Skrivet av Guld:

Strategi spel tycker jag inte om alls. Tittade på en video på första spelet och jag bara Zzzzzzz....

Doom action och uncharted äventyrliga spel är det som gäller för mig.

Raka motsatsen här haha


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Det fick mina hyper vibbar att kallna ärligt talat. Jag såg inte något revolutionerande från föregående förutom ett fint yttre.

Det är det man vill ha. Mer av samma. Första var ju svinbra!

Inaktiv
Skrivet av m_g_karlsson:

Det är det man vill ha. Mer av samma. Första var ju svinbra!

Förvisso. Mina förväntningar kan ha varit för höga

Medlem

Får se om det blir något köp i framtiden.
Första var så stressande att jag nästan får ptsd när jag minns tillbaka till minutrarna innan jag till slut klarade spelet.

1
Skriv svar