Rapparen T-Pain säger att han är involverad i GTA VI

Robot
Rapparen T-Pain säger att han är involverad i GTA VI

Och att Rockstar/Take-Two pressade honom att sluta med GTA-rollspel.

#Gta-6, #Rockstar


Medlem

T-Pain har en riktigt bra sångröst. Nedan är en livekonsert där han gör ett antal covers. Lista på låtar finns i texten under videon på YT.

Medlem

Hade hoppats på Markoolio på låtlistan i GTA. Det är ungefär så mycket hipp och hopp som jag kan tolerera..

Undrar om han kommer åka til S-pain

Medlem

Rappare skulle varit coolare om dom verkligen rapade en sång.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Majoren:

Hade hoppats på Markoolio på låtlistan i GTA. Det är ungefär så mycket hipp och hopp som jag kan tolerera..

Kan man "åååka pendeltåg" i GTA VI?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Rockstar planerar egna rollspelsservrar till GTA6?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Vet inte ens vem det är.
Men då lyssnar jag inte på generic musik för vita medelinkomsttagare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vet inte ens vem det är.
Men då lyssnar jag inte på generic musik för vita medelinkomsttagare.

Jäklar, cool kille 😎

Medlem
Skrivet av noreason:

Jäklar, cool kille 😎


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vet inte ens vem det är.
Men då lyssnar jag inte på generic musik för vita medelinkomsttagare.

Tack för info. Alltid undrat vilken musik du inte lyssnar på som baserar på hudfärg samt inkomst.
Nu kan jag gå vidare med min dag, skönt.

Medlem
Skrivet av yonaz:

Rockstar planerar egna rollspelsservrar till GTA6?

Ingenting som de gått ut. De köpte CXF som har hand om FiveM-servers men detaljer vad som sker med det har vi inte fått veta.

Jag som lirat en del FiveM följer detta med ett litet öga så vi får se vad som sker i slutändan!


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av yonaz:

Rockstar planerar egna rollspelsservrar till GTA6?

De köpte säkert bara upp dem för att tvinga på spelare fler mikrotransaktioner... Kommer GTA VI Online med stöd för RP så är det nog garbage.... Well, man hoppas ju att det inte är... Men R* har inte jättepositivt track record när det kommer till de bitarna.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Chefredaktör
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Kan man "åååka pendeltåg" i GTA VI?

Marko har ju haft 1000ggr tuffare uppväxt än 99,98% av alla bortskämda gansgsterrappare. Hans morsa satt och pissa med öppen toadörr..

Medlem

Skulle gissa att många higher-ups på rockstar tittar på custom RP servrar med en stor del hat, en stor succé med deras spel utanför deras kontroll och microtransaktioner. antar att RP kommer komma officiellt i GTA6 och alla custom varianter kommer bannlysas, troligtvis helt oacceptabelt att folk kan ha kul utan shark cash cards.

Medlem

Låter så absurt att man skulle sitta o spela, sen stöta på världskändisar på samma server. Även om dom får spela såklart, så är det så främmande.
För mig att Zlatan "skrev" om det i sin biografi, att han spelade COD på Xbox eller nåt sånt.

Medlem
Skrivet av fersking:

Tack för info. Alltid undrat vilken musik du inte lyssnar på som baserar på hudfärg samt inkomst.
Nu kan jag gå vidare med min dag, skönt.

Nej det är inte vad jag baserar vad jag lyssnar på utan vilka som lyssnar mest på den typen av musik.
Hip hop och rap lyssnas mest av vita män.
Det var bara en sido notis till att jag inte vet vem det är för att jag inte lyssnar på den typen av musik.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hade varit bättre om Rockstar kunde få in riktiga bilmärken i spelet...

Medlem
Skrivet av Fulci:

T-Pain har en riktigt bra sångröst. Nedan är en livekonsert där han gör ett antal covers. Lista på låtar finns i texten under videon på YT.

https://www.youtube.com/watch?v=91ck0vJBygo

War Pigs-covern var ju asgrym. 🤘 Tror inte jag har hört T-Pain sen han släppte I'm on a Boat tillsammans med The Lonely Island, vilken överraskning att han är så duktig sångare utan autotune.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skribent
Skrivet av showerguy:

Hade varit bättre om Rockstar kunde få in riktiga bilmärken i spelet...

Kostsamt och de flesta bilmärken kan se dålig PR och bra PR med ett sånt val.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

nopixel är dock imponerande!

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vet inte ens vem det är.
Men då lyssnar jag inte på generic musik för vita medelinkomsttagare.

Haha! Okej. Blev nyfiken, och försökte hitta något som stärker det här. Men du kanske har din källa nära till hands? Vad lyssnar du på?

Medlem
Skrivet av bson:

Intressant att dom förvärvat FiveM utvecklaren. Men vilken tråkig syn dom har på RP-servrarna? Samma community servrar som håller online delen vid liv nu som jag förstår det.

RP servrarna och GTA Online har ingenting med varandra att göra, och jo GTA Online är fullt vid liv.

Sen är RP (om man kommer in på en bra server) otroligt mycket bättre än GTA Online som basically bara är en fuskarfest nu för tiden.

Medlem
Skrivet av bson:

Ok, men det är ju samma spel iaf. Jag läste att det är många fler som spelar på FiveM/RageMP servrar osv än på GTA Online. Och jag är inte överraskad, Online är en enda röra, precis som du säger. Och förmodligen värre nu när källkod och sånt har läckt.

Om man bara tittar på PC så stämmer det att fler spelar FiveM än GTA Online, om vi tar med konsolspelare så är GTA Online otroligt mycket mer populärt, dock hade de säkert också lirat RP om de kunde.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Nice! Hoppas de vägrar sälja sig själva till Rockstar sedan.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nej det är inte vad jag baserar vad jag lyssnar på utan vilka som lyssnar mest på den typen av musik.
Hip hop och rap lyssnas mest av vita män.
Det var bara en sido notis till att jag inte vet vem det är för att jag inte lyssnar på den typen av musik.

Tack. Detta var nyttig information. Lova att du håller oss underrättade om eventuella ändringar i saken.

//LD

Medlem
Skrivet av Piigge:

Skulle gissa att många higher-ups på rockstar tittar på custom RP servrar med en stor del hat, en stor succé med deras spel utanför deras kontroll och microtransaktioner. antar att RP kommer komma officiellt i GTA6 och alla custom varianter kommer bannlysas, troligtvis helt oacceptabelt att folk kan ha kul utan shark cash cards.

Tror inte Rockstar folket ogillar RP servers, möjligen att någon på Take-Two Interactive gör det men inte Rockstar. Jag tror snarare att de har fört en dialog med FiveM om vad de behöver för att kunna fungera vidare i GTAVI. Kanske drömt detta men vill minnas att jag läst/hört något om detta för länge sedan. De behöver hitta ett sätt att monitisera GTA RP servers. Ett sätt skulle vara att släppa ordentliga expansioner snarare än DLC och annat. Nya system och tillägg på kartan osv. Men men vi får se! Ska bli intressant att följa även om jag bara tittar på GTA RP någon gång då och då numera.

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Tack. Detta var nyttig information. Lova att du håller oss underrättade om eventuella ändringar i saken.

//LD

Vad är det att bli näsvis över?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

satans, du hann före!


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar