Jack Black sägs knipa rollen som Steve i Minecraft-filmen med Jason Momoa

Robot
Jack Black sägs knipa rollen som Steve i Minecraft-filmen med Jason Momoa

Och produktionen ska snart dra igång.

#Film, #Minecraft


Medlem

Han sägs även knipa rollen som Steve!

Medlem

Jag hörde att det säs att han ska knipa rollen som Steve

Medlem

Svårt att se att detta blir bra. Ska dom göra honom som en box eller? Det är ju typ hela grejen med Minecraft. Känns som ett försök att håva in lite pengar och rida på vågen av andra succér som varit senaste åren med Sonic o Mario. Tror dock inte det går att göra bra.

Medlem

Jag läste någonstans att det sägs att han kniper rollen som Steve.

Skribent
Skrivet av Ziern:

Jag läste någonstans att det sägs att han kniper rollen som Steve.

Det där är fake news. Det är rollen som Steve han verkar knipa.

Medlem

Det där med Pedro Pascal var ett roligt fake news skämt av en kille som heter George Mason. Minns inte exakt, och orkar inte kolla, men tror han köpte en redaktionell annons som påstod att Pedro fått rollen. Annonsen fick sedan fäste och plockades upp av stora etablerade medier.

Avd. källkritik hos MSM..

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det där är fake news. Det är rollen som Steve han verkar knipa.

Helt fel det är steve han kniper rollen som!

Medlem

Minecraft filmen aja då får de skriva en helt egen story från grunden då minecraft inte har någon vad jag kan minnas men det verkar som om det blir bra skådespelare dör någon sorts action komedi kanske..
Kan dem inte göra en film på starcraft eller command & conquer eller half-life istället.
Eller tom. Overwatch..

Medlem

Känns som Steve är Randy från South Park, dom har samma kläder

Releasehästryttare
Skrivet av robbis:

Svårt att se att detta blir bra. Ska dom göra honom som en box eller? Det är ju typ hela grejen med Minecraft. Känns som ett försök att håva in lite pengar och rida på vågen av andra succér som varit senaste åren med Sonic o Mario. Tror dock inte det går att göra bra.

Den blir ju animerad?

Förhoppningsvis så gör han något liknande detta innan filmen kommer ut dock:

Medlem
Skrivet av ace84:

Minecraft filmen aja då får de skriva en helt egen story från grunden då minecraft inte har någon vad jag kan minnas men det verkar som om det blir bra skådespelare dör någon sorts action komedi kanske..
Kan dem inte göra en film på starcraft eller command & conquer eller half-life istället.
Eller tom. Overwatch..

Telltale släppte ju 2 säsonger med Minecraft story mode. Så något finns det ju att bygga vidare på.

Medlem
Medlem
Skrivet av Roi Boi:

Varför ?

Coolt och möjligtvis lite pengar, men bara lite

Medlem

Kul att det har börjat lossna för jätten Jason Momoa. Ingen allround skådis men jag diggar honom rejält. Otroligt positiv karaktär.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Är det någon som vet vilken roll han ryktas knipa?

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Är det någon som vet vilken roll han ryktas knipa?

kan vara steve, men har ännu inte läst tillräckligt med personer nämna det för jag ska tro på det

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Kul att det har börjat lossna för jätten Jason Momoa. Ingen allround skådis men jag diggar honom rejält. Otroligt positiv karaktär.

Sjukt bra som Idaho i Dune

1
Skriv svar