Star Wars Outlaws ser ut att släppas "sent 2024", enligt Disney

Robot
Star Wars Outlaws ser ut att släppas "sent 2024", enligt Disney
Medlem

Ok, sent 2024 då i alla fall. Höst/vinter? Kommer bli backloggens första halvår om inget oväntat bra dyker upp.
Hoppas Massive sätter fart på The Division 3 så fort det är släppt. För över en stor del av de som jobbat på Star Wars spelet dit. Vi vet ju att Brooklyn DLC't för Div2 släpps tidigit 2025, skulle ha släppts typ nu enligt ursprungliga planerna..så vågar man hoppas på The Division3 i mars 2026? 2027 känns ju som en evighet... Men jag skulle inte bli förvånad, var ju ett antal år de jobbade på Avtar..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Ser riktigt fram emot detta

Medlem
Skrivet av Raider:

Ser riktigt fram emot detta

Detsamma, känner på mig att det kommer bli riktigt bra.


signatur

7900XTX
7800X3D

Redaktör
Ponny

Längt på denna. Har dock en känsla av att det blir 2025, men we shall see!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

De får ta så lång tid på det som behövs för att bli polerat.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ser ut som ett spel för mig, ett spel som inte är för stort så man inte orkar klara av det.

Medlem

Får gärna ta längre tid så att det blir riktigt bra, i och med att det är Massive som gör't, ingen brådska!


signatur

Meep!

Medlem

Har inge problem att vänta längre bara det är polerat, men sent 2024 låter bra. Har inte spelat ett spel från dem sen World in Conflict, ett spel jag absolut älskade!

Medlem

Tycker att spelet verkar lovande och just nu är jag fast i Jedi survivor men hade velat se det till sommaren.
Bara att hoppas att det inte blir ett "standard Ubisoft" spel med piss som inte tillför något till spelet utan att dom gör något bra.
Hoppas mer på Star Wars Eclipse tbh

Medlem
Skrivet av Grävling:

Tycker att spelet verkar lovande och just nu är jag fast i Jedi survivor men hade velat se det till sommaren.
Bara att hoppas att det inte blir ett "standard Ubisoft" spel med piss som inte tillför något till spelet utan att dom gör något bra.
Hoppas mer på Star Wars Eclipse tbh

Jag trir dock att Ubisofts trötta formel med miöjarder pluppar på en öppen karta skulle fungera rätt bra i just Star Wars-miljö. Förhoppningsvis har de dock ändå frångått detta en del för detta spel.

Medlem

Jag vet inte vad det är men har lite inre röda flaggor om det här spelet.
Det känns som att det kan bli dåligt och buggigt men hoppas verkligen min känsla är fel och att det blir awesome.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Popski:

Jag trir dock att Ubisofts trötta formel med miöjarder pluppar på en öppen karta skulle fungera rätt bra i just Star Wars-miljö. Förhoppningsvis har de dock ändå frångått detta en del för detta spel.

Visserligen, plupparna kan få vara kvar bara dom skippar meningslös crafting

Medlem

Jag älskar star wars. Men denna gång får jag vibbar som säger att den kommer sågas. Brukar oftast vara peppad men inte nu

Jag är inte mycket för Star Wars, varken filmer, serier eller spel, men det här ser riktigt läckert ut.
Gillar att det inte är massa viftande med ljussablar.

1
Skriv svar