Avtäcks Gears of War 6 nästa år?

Robot
Avtäcks Gears of War 6 nästa år?
Medlem

på tiden!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ja det vore på tiden. Tycker både Gears 5 och framförallt Gears Tactics höll riktigt bra klass, och är väl därmed ett av få ip:n microsoft lyckats förvalta väl senaste år.

Medlem
Skrivet av TTuffing:

Ja det vore på tiden. Tycker både Gears 5 och framförallt Gears Tactics höll riktigt bra klass, och är väl därmed ett av få ip:n microsoft lyckats förvalta väl senaste år.

Ja båda dessa var otippat bra faktiskt. Stor skillnad mot fyran som jag tyckte var snyggt rent visuellt men kampanjen var väl sådär. Måste se till att klara femman då snart innan nästa del dyker upp.

Medlem

About time! Var ju 4 år sedan femman kom! Tyckte det var riktigt bra.

Medlem

Femman var helt ok så en uppföljare hade ju varit roligt, gissar dock på någon sunkig samling remasters istället.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Ja båda dessa var otippat bra faktiskt. Stor skillnad mot fyran som jag tyckte var snyggt rent visuellt men kampanjen var väl sådär. Måste se till att klara femman då snart innan nästa del dyker upp.

Alla robotar gjorde 4an tråkig.

Medlem

Tackar man inte nej till.
Unreal engine på PC 👌


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Äntligen! Någon form av livstecken i alla fall, älskar Gears-serien och gillade verkligen femman. Det är ju just sådant här som Xbox måste göra, ta hand om era exklusiva titlar med en historia hos er!

Skulle det visa sig att det nu är en uppföljare till femman så hoppas jag att man dels bygger vidare på Kait, men också att man vågar lite mer i sektionerna som var mer öppna. Vill inte se ett open-world, men tyckte ändå det fanns en viss charm i de där lite mindre områdena som var mer öppna.

Skribent
Skrivet av TTuffing:

Ja det vore på tiden. Tycker både Gears 5 och framförallt Gears Tactics höll riktigt bra klass, och är väl därmed ett av få ip:n microsoft lyckats förvalta väl senaste år.

Vill ha mer Gears Tactics, mer än ett vanligt Gears faktiskt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ja tack! Tyckte att Gears 5 var riktigt jävla skitbra faktiskt


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Ja tack det är dags nu

Medlem
Skrivet av Molotov:

Tackar man inte nej till.
Unreal engine på PC 👌

Ja de är riktigt duktiga på Unreal. Kommer nog vara ögongodis på topp.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem
Skrivet av PFC Hudson:

Ja de är riktigt duktiga på Unreal. Kommer nog vara ögongodis på topp.

Japp och iom unreal engine kommer man kunna spela spelet i VR då en sk Unreal Engine VR Injector snart kommer släppas


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Alla robotar gjorde 4an tråkig.

Hade inget direkt emot robotarna men banorna var rätt tråkiga och enformiga.

Medlem

Blir nog kul, gillat några av de föregående spelen.

Medlem

Ett Gears of War 6 i Unreal Engine 5.3 med native 4K texturer och full path tracing är sålt dag ett till fullpris. Gör Microsoft det konsolexklusivt köper jag en XSX för det, men lär ju vara Gamepass och PC så behövs la ingen Xbox.

It's not a lake, it's an ocean

Det är dags.

Min relation till Gears of War är lite bakvänd. Det första spelet föll mig aldrig i smaken så jag lät det stå i hyllan. Spelade Gears of War 4 när det kom till Xbox One, sedan Gears 5 som var ett välkommet kliv framåt. Därefter klämde jag originaltrilogin i fjol i rätt ordning via bakåtkompatibilitet på min Series X och imponerades av hur jäkla bra Gears 2 och 3 fortfarande är. Det blir spännande att se hur de går vidare efter det lite öppnare upplägget i Gears 5.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Gärna en samling med 1an till 4an och Judgment på PC

Medlem

Ser fram emot nästa del. Femman var grymt bra från början till slut.

Medlem

Jag gillade verkligen 4an och 5an, så hoppas verkligen 6an kommer snart.


signatur

I drank what?

Medlem

Ge mig ett nytt Tactics i så fall! Har aldrig fastnat för huvudserien, men Tactics gav mersmak!

Medlem

Hel sjukt att Xbox har 14 st, 15 med ett DLC, exklusiva spel för 2024 både 1st Party, 2nd party och 3d party spel. Än så länge. Kan ändras. Kan bli mindre för att det är för mycket. Kan bli mer för flera studios, egna studios, har inte utannonserat alla sina spel än.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Hel sjukt att Xbox har 14 st, 15 med ett DLC, exklusiva spel för 2024 både 1st Party, 2nd party och 3d party spel. Än så länge. Kan ändras. Kan bli mindre för att det är för mycket. Kan bli mer för flera studios, egna studios, har inte utannonserat alla sina spel än.

Vilka är dessa?

Medlem
Skrivet av roftg:

Vilka är dessa?

Towerborne, Stalker 2, Flight Simulator 2024, Hellblade 2, Avowed, South Of Midnight, Project Odyssey, Clockwork Revolution, Forza Horizon 6, Call Of Duty Cold War, Ark Survival 2, Starfield Shattered Space (DLC), Gears Of War 6 (kanske Gears Collection) Indiana Jones + några shadow drops,

1
Skriv svar