Releasehästryttare
God jul

God jul kära Fzare!

Chefredaktör
Medlem

Tack detsamma. Tänkte precis skriva god jul till dig också 🥰

Medlem

God jul. Njut av den medan den varar, med nära och kära.

Medlem

God Jul!

Varning för ishalka
- Håll hastighet, håll avstånd och planera körningen


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Goood juuul!!!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Hyvää joulua perkele!

Medlem

God jul , FZ. Sitter här och dricker morgonkaffet ur finporslinet.

Medlem

God jul och gott nytt spelår 😀

Skribent

God jul till alla!

Medlem

God jul, kör försiktigt och sätt inte i halsen!

Medlem

God Jul och tack får året som har gått. FZ är ett givet och givande inslag i vardagen och lär fortsätta vara så nästa år. 🎅


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

En God Jul till er alla! Jag önskar er allt gott. Ta hand om er och varandra.

Medlem

God jul till Er alla hoppas ni har det bra, äter gott och njuter av ilvets goda!


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

God jul! 🎄

Medlem

God jul till er alla!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

God jul! 🎅

Medlem
Skrivet av Majoren:

Jag har en magnet med hela familjen på kylen. Fick den i gåva av en dansk som förlorade ett vad om att Trump skulle vinna som president.

Han förlorade ännu ett vad då han påstod att Trump skulle kriga och härja mer än Obama. Därav har jag hans signatur på magneten.

Hans senaste påstående är att Trump inte kommer att bli president igen. Time will tell och min magnet är redo.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag har en magnet med hela familjen på kylen. Fick den i gåva av en dansk som förlorade ett vad om att Trump skulle vinna som president.

Han förlorade ännu ett vad då han påstod att Trump skulle kriga och härja mer än Obama. Därav har jag hans signatur på magneten.

Hans senaste påstående är att Trump inte kommer att bli president igen. Time will tell och min magnet är redo.

Haha så bra!

Medlem
Medlem

GOD JUL! ^__^

1
Skriv svar