God spelhelg, vad spelar du i jul?

Medlem

GoW:Ragnarök, lite Sea of Stars och eeeventuellt Hogwarts Legacy.

Medlem

Första Max Payne varje år, varvat med GW2, RE0 och lite annat från backloggen

Medlem

Brädspel med släkten. Möjligtvis Mario Party också.

Önskar att Momotaro Dentetsu till Switch hade släppts på engelska utanför Japan, hade nog varit roligt att spela det tillsammans också. Momotaro Dentetsu World: Chikyuu wa Kibou de Mawatteru! släpptes i Japan förra månaden.

Medlem

Det blir Pikmin 4, känns som en bra kandidat till julspel.

Medlem

Spelar just nu paper Mario (n64) så det blir nog det varvat med humanity på ps5.

Medlem

Steam backlog som ska betas av:

Spellforce 3: Reforced (inkl Soul Harvest och Fallen God)
Red Dead Redemption 2
Mass Effect Legendary Edition
Dragon's Dogma: Dark Arisen
Observation
Warhammer 40K: Inquisitor - Martyr
Ori and the Will of the Wisps
DOOM Eternal
Alien: Isolation

Är glad om jag hinner med en av dessa

Medlem

Precis börjat Avatar frontiers of pandora. Precis klarat tutorial men får fortsätta i mellandagarna.. gillar inledningen i vilket fall som helst

Medlem

Det blir att fortsätta farma i Patch of exile i mellandagarna men då jag är bortrest under julen så åker switchen med och då blir det med största sannortlikhet lite Dead cells eller Rogue Legacy 2

Medlem

Hogwarts Legacy


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Sonen får Mario Wonder imorn av tomten. Frågan är om man får testa det 😊

Medlem

Har spelat Dragon age inquisition ett tag så jag fortsätter förmodligen med det. Det märks att spelet har några år på nacken och det finns en del saker som jag stör mig på men jag tycker verkligen om spelet.


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Frezy_man:

Sonen får Mario Wonder imorn av tomten. Frågan är om man får testa det 😊

Körde ut det för någon vecka sedan, riktigt bra tycker jag👍🏻

Medlem

Efter de tråkiga nyheterna att James McCaffrey har gått bort så spelar jag igenom Max Payne 3 igen. Eftersom man är äldre och visare så kanske man uppskattar handlingen denna gång?

Medlem

Kör Mario Wonder och Metroid Prime remaster på barnens Switch då vi är på resa till Norrland och frugans släkt. Sen skall det inhandlas ny dator i mellandagarna 🥳

Medlem
Skrivet av Frezy_man:

Sonen får Mario Wonder imorn av tomten. Frågan är om man får testa det 😊

Han somnar väl någon gång? 😉

Medlem
Skrivet av Frezy_man:

Sonen får Mario Wonder imorn av tomten. Frågan är om man får testa det 😊

Båda sönerna får det imorgon...har lyckats hålla mig. Ska spela det som tusan imorgon kväll när dom sover


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Efter att jag tagit mig till Baldurs Gate har jag tänkt mig frångå min vanliga princip att alltid spela ut ett spel innan jag kör något annat Men jag är sugen på att vila BG3 och varva något emellan, frågan är bara vilket av Avatar, Lords of the fallen eller Robocop som får äran att bryta mönstret

Avatar, Lords of the fallen.
Så då var det bestämt.

Medlem
Skrivet av Swayer:

Avatar, Lords of the fallen.
Så då var det bestämt.

Härligt, då var det bestämt 👍

Medlem

DCS har precis köpt F15E Strike Eagle, håller på och läser igenom manualen på 600 sidor(!), lite jul mys😀

Medlem

Super mario wonder för hela slanten 😀

Medlem
Skrivet av Ugglan:

Körde ut det för någon vecka sedan, riktigt bra tycker jag👍🏻

Ok gött! Kan tänka mig det!

Skrivet av ChalleT:

Han somnar väl någon gång? 😉

Precis min plan 😎
Blir nog lite Prime remaster här också på julledigheten. Passar perfekt med lite Tallon IV atmosfär för att balansera det där galenskapstramsiga Wonder 😁

Medlem

Fortsätter med Avatar Frontiers of Pandora men blir även lite Devil May Cry HD Collection.

Medlem

God Jul ! Fortsätter väl med Workers & Resources när jag kommer hem från vishan. Förhopningsvis går det inte åt helvete denna gången.

12
Skriv svar