God spelhelg, vad spelar du i jul?

Robot
God spelhelg, vad spelar du i jul?

Snön ligger semivit på taken. Att spela, ja, det är huvudsaken.

#spelhelg


Medlem

Det lär bli en del Dead Space remake på PS5an. Perfekt sådär mysigt kusligt i vintermökret.

God Jul på er alla!

Medlem

Harvar vidare i BG3.

Kommer även att bli lite Lies of P och Gow:Valhalla. Förhoppningsvis så köper jag Re4:Remake som en julklapp till mig själv också. Bra pris på PS Store (typ 320 kr).


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hunt : showdown med lite Darktide, nya updateringar till bägge spel, bägge updateringar är riktigt bra. Känns som Darktide 2.0


signatur

It´s a me

Medlem

Jag har aldrig spelat igenom Witcher 3, så det tänkte jag göra i Jul. Jag och sambon kommer även att försöka spela igenom Hogwarts.
Får se om tiden räcker till!

Medlem

Min jultradtion ligger klar och tydlig.
Lite Diablo 2, en hel del Red Alert 2.
kan hända att man klämmer in lite annat där mellan.

Medlem

Blir Remnant 1, räknar med att jag kommer att ha o göra i 2veckor iaf

Medlem

Baldurs Gate 3. Förutsatt att min sparfil inte försvinner mer. Händer det igen får spelet vänta ett tag till.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Blir jazz jackrabbit 1-2 enligt sedvanlig jultradition.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Försöka köra klart Hogwarts Legacy och därefter dra igång Terminator-Resistance.

Medlem

Försöka nå 10k i cs2.
Swn hitta nån polare som spelar ready or not o nörda den.. annars blir de högat sannolikt among us på VR.

Medlem

Spelade nyss ut subnotica: Below Zero och fixk mersmak. Så det blir att spela om ettan igen varvat med lite pokemon Violet.

Medlem

Tänkte ta tag i Alan Wake 2 och Tears of the kingdom 😍 bästa julen på många år!

Medlem

Outriders och Farming simulator.

Medlem

Får se om man aktiverar Game pass en runda. Eller om dom kränger Armored Core 6 till en billig peng, missade det under Black Friday.

Testpilot

Det blir Avatar: frontiers of Pandora och Steamworld Build under jullovet. Ser fram emot spellovet!

Medlem

Helt försjunken i Avatar Frontiers of Pandora, skitbra spel som definitivt hamnar i ett av ”årets spel” lista👍

It's not a lake, it's an ocean

Typiskt sett ingenting. Det brukar aldrig finnas tid och ro till det. Om sexåringen vill spela lite så kan det bli Super Mario Bros. Wonder eller kanske Astro's Playroom.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Nyligen blivit klar med The Quarry, och har sen två kvällar tillbaka bootat upp Alan Wake 2. Horror/Narrative för fullt!

Görmysigt!

Medlem

Fortsätter med det mysiga äventyret i Ni no Kuni wrath of the witch remastered på gamepass. 🙂

Ambassadör
Xbox

Just i helgen blir det nog inte så mycket spelat men när det lugnar ned sig lite så är det äntligen dags att dra igång Baldur's Gate 3! Installerat och klart, väntar bara in julefriden.


signatur

Jump in.

Medlem

Ska precis till att avsluta Max Payne 2 imorgon. Spelar alltid ettan och tvåan kring jul. Sedan har jag köpt Days Gone till mig själv i julklapp, som jag inte rör förens julafton, trots att det bara ligger och väntar och lockar som fan! Krävs lite självdisciplin kring jul minsann!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Cocoon och Super Mario Wonder för min del 😃


signatur

🐖💨💩

Medlem

Kommer fortsätta på Robocop: Rogue city
Kommer säkert bli lite Dead by daylight och Ready or not med några kompisar också.

Medlem

Fia med knuff och något gammalt brädspel med Tom & Jerry.

Medlem

På dator: Baldur’s Gate 3
Kortspel: 7 Wonders och Marvel Champions.

Medlem

WH40K: Rogue Trader (PC) CRPG.

Sedan får vi se!

Medlem

Juliga Elden Ring

Medlem

Man blir lite sugen på att hoppa in i WoW och besökan Ironforge för julstämningen skull men det blir nog bara Sea of Stars och Forza Motorsport och Forza 5. God Jul!🎄

Medlem

Efter att jag tagit mig till Baldurs Gate har jag tänkt mig frångå min vanliga princip att alltid spela ut ett spel innan jag kör något annat Men jag är sugen på att vila BG3 och varva något emellan, frågan är bara vilket av Avatar, Lords of the fallen eller Robocop som får äran att bryta mönstret

12
Skriv svar