Massiv läcka avslöjar Insomniacs fem kommande spel

Robot
Massiv läcka avslöjar Insomniacs fem kommande spel

Plus känslig information om anställda. Utpressare krävde 2 miljoner dollar.

#hack, #insomniac, #sony


Medlem

Tråkigt med läckor, men intressant att Venom är tänk att släppas 2025. Undrar om det är tänkt som ett kortare spel likt Miles Morales var mot första.

Medlem

Ser ut att bli några riktigt bra spel 😍

Men är Venom en expansion till Spider-Man 2 eller har jag missat något?

Skribent

Var är mitt Daredevil-DLC?


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Fanns ju även med en massa tidiga stadier från spel och en jädra massa info om de anställda så som passinfo och dylikt.

Kan nog vara en av de större läckorna.

Medlem

Oj helvete vilken snoozefest… zzzzz


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Antar att 2028 spelet är första för PS6?

Medlem

Jag vill inte vänta fem år på ett nytt Ratchet. Hemskt att det ska ta sån jäkla tid nu för tiden att få ut spel, jag minns när vi brukade få ett R&C varje år.

Medlem

Spännande, ser fram emot de flesta titlarna, om inte alla, i den där listan. Trist dock med läckan, särskilt gällande de anställdas personuppgifter.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Snacka om att mjölka den ännu inte döda trenden för Marvel-superhjältar. Snacka om trist. Ok, jag var själv lite hypad för Wolverine men jag hade ju mycket, mycket hellre sett ett Marvel-spel, Wolverine då, och fyra helt nya IPs på gång än bara ett nytt IP och fyra Marvel-spel på gång.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Jag är bara glad att Ratchet & Clank lever vidare 👍

Ser bara fram mot ett nytt Ratchet & Clank om jag ska vara ärlig. Tyvärr så säljer det sämre än Marvelskräpet.

Medlem

Sinnesjukt att hänga ut anställda. Jävla idioter rent utsaqgt dock är ju listen helt magisk haha.
Ett ratchet till wooooosh


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Vill inte få något spoilat så scrollade mig hit direkt haha! Går AFK ett tag seeya!

Medlem

Lite kostnader, förluster och vinster:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gen
Medlem

Jäkligt synd om dem. Dock verkar det där med säkerhet inte vara något att leka med.

Medlem

Jahopp.. Ratchet blir väl skoj om några år, superhjältar slutade intressera mig för så där 25 år sedan.

Sen är frågan hur säkerheten kan vara så usel på ett företag av den storleken?


signatur

|.|

Medlem
Skrivet av 19jonis92:

Tråkigt med läckor, men intressant att Venom är tänk att släppas 2025. Undrar om det är tänkt som ett kortare spel likt Miles Morales var mot första.

Skrivet av Deekar:

Ser ut att bli några riktigt bra spel 😍

Men är Venom en expansion till Spider-Man 2 eller har jag missat något?

Här får ni lite svar:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Här får ni lite svar:

Ååh det låter ju underbart! Älskade Miles Morales mellan 1&2. Tyckte till och med Miles var bättre än 1an:)

Medlem

Så Insomniac är mer eller mindre en Marvel-utvecklare nu.
Vad innovativt.

Medlem

Tröttsamt med all superhjälte-blaska från studion, hade hoppats på ett Resistance eller något liknande där någonstans.

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Snacka om att mjölka den ännu inte döda trenden för Marvel-superhjältar. Snacka om trist. Ok, jag var själv lite hypad för Wolverine men jag hade ju mycket, mycket hellre sett ett Marvel-spel, Wolverine då, och fyra helt nya IPs på gång än bara ett nytt IP och fyra Marvel-spel på gång.

Skrivet av jeppe109:

Så Insomniac är mer eller mindre en Marvel-utvecklare nu.
Vad innovativt.

Skrivet av heady89:

Tröttsamt med all superhjälte-blaska från studion, hade hoppats på ett Resistance eller något liknande där någonstans.

Nämn en studio som inte gör uppföljare på sina Succéer? Allt annat vore väl korkat. Är ju som att Nintendo skulle sluta göra Zelda, Mario och Pokemon. "De har ju gjort så många". Spider-Man-spelen är underbara! Marvel må vara död på bio men på PS5 är det hetare än någonsin🤷🏼‍♂️

Medlem

Extremt tråkigt att Insomniac allt mer verkar bli en dedikerad Marvel-studio. Hade hellre sett något helt nytt.

Medlem

Oväntat att det bara är massa 3rd person single player planerade... Zzzz.

Medlem

Marvel-superhjältar är det nya svarta. Kul för alla som älskar Marvel!

Medlem

Inget överraskande, inget att bli uppspelt över. Tyvärr. Men kanske det där nya IP:t kan vara något iaf.

Medlem

Ser inte överraskande ut alls, ungefär som om Nintendo skulle bli hackade och de läckte att nya Mario spel va på gång

Medlem
Skrivet av ZZlayer:

Efter besvikelsen Spider-Man 2 så har jag inga förhoppningar på dessa spel.

Lite så. Förväntar mig inte mycket från vare sig Wolverine, Spider-Man 3 eller Venom.

Spider-Man 2 var verkligen en besvikelse jämfört med ettan. Visst, spelmekaniskt bra men storyn och sidouppdragen var dåliga, samt många skurkar antingen blivit HELT reformerade och supersnälla, eller dödade off-screen. Sen gjorde de Miles till en gnällig, velig sak jämfört med den coola Miles från ettan och hans egna stand-alone.


signatur

I drank what?

Medlem

Köpte spider man 2 och det ångrar man... Fan. Wolverine har potential dock!

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Jag vill inte vänta fem år på ett nytt Ratchet. Hemskt att det ska ta sån jäkla tid nu för tiden att få ut spel, jag minns när vi brukade få ett R&C varje år.

Enligt läckta dokument så skall spelet ”bara” ha sålt i ca. 2M exemplar och därmed inneburit en förlust på $8M för Sony. Det kanske också har något med saken att göra.

EDIT: Såg nu att någon hade delat en bild med den infon.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

123
Skriv svar