Test Drive Unlimited Solar Crown visar upp nytt gameplay

Robot
Test Drive Unlimited Solar Crown visar upp nytt gameplay
Inaktiv

Verkligen inte, spelen spelas ej av samma spelare, arkad, noll fysik.

Medlem

Skulle vilja ha ett öppet racingspel med fysiken från GTA 5. För min del är det nästan perfekt körkänsla och dom har till och med lyckats få till bra känsla i driftingen som dom lade till nyligen.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Ser inte så jävla skoj ut tbh. Lika död värld som förra gameplay-trailern.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Gnällkuk

Var det det verkligen gameplay? Kameran skakade som om det var AI som gjorde mikrojusteringar hela tiden och det kändes mer som en in-engine cut scene än gameplay. I princip inget händer heller och det kändes mer som någon metaverse/nft-variant när "spelaren" besökte dealership för att justera bilen.

Nej, håller med de övriga. Ser ut som DoA om du frågar mig. Att det gått så pass lång tid och detta är det enda som finns att visa upp höjer ju rödflaggen också. Trist, men det här känns inte lovande.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_338444:

Verkligen inte, spelen spelas ej av samma spelare, arkad, noll fysik.

TDU 1 hade helt okej fysik i hardcore mode, men detta försvann i TDU 2 och måste moddas in. Om utvecklarna spelar sina kort rätt så kan Solar Crown bli en konkurrent till Forza Horizon, men jag har inga höga förhoppningar om detta.

Medlem

"Gammal" nyhet.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Oj, vilken o-imponerande trailer. Den sa inte mycket direkt.
Om de vill sälja dethär spelet till mig, måste det var mer övertygande än att visa upp snabbspolade customize-inslag och och hypade kameravinklar...

Medlem

Finns det vr stöd så kommer man nog kolla på det. Annars nix.

Medlem

Jag är så missnöjd med de förra så jag kommer absolut inte att köpa denna!
Kände mig lurad. Spelade några gånger innan jag avinstallerade båda. Skräp!
Trailern såg ut som en korsning mellan Need For Speed och Forza Horizon, fast sämre.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Bojkott:

TDU 1 hade helt okej fysik i hardcore mode, men detta försvann i TDU 2 och måste moddas in. Om utvecklarna spelar sina kort rätt så kan Solar Crown bli en konkurrent till Forza Horizon, men jag har inga höga förhoppningar om detta.

Testade Solar Crown en sväng och Forza Horizon har inget att oroa sig om det ska vara som det var då iaf


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Körde faktiskt en hel del TDU 2 när det begav sig, Det var väl inte fantastiskt men på nåt sätt så gillade jag det ändå faktiskt. Mysig atmosfär på nåt sätt.

Hoppas ändå lite på det här, kul med nåt nytt än Forza och NFS hela tiden.

1
Skriv svar