Prince of Persia The Lost Crown

Robot
Prince of Persia The Lost Crown

Efter 10 år släpper Ubisoft ett nytt Prince of Persia – men var är Persiens prins?

#prince-of-persia-the-lost-crown


Medlem

Tycker det ser lite småkul ut, men inget jag skulle lägga pengar på Om jag får det gratis kanske jag spelar igenom det på Steam Deck någon gång i framtiden

Blir förmodligen ett köp, bara invänta recensioner först. Men jag är väldigt nyfiken på det.

Skribent

Tycker ändå att Two Thrones som kom efter Warrior Within förklarade rätt bara varför prinsen blivit emo. Så jag gillar verkligen de tre spelen, även om tvåan är de sämre av dem.

Ett spel som är underskattat och jag skulle vilja ha en re-make eller åter-release är 2an (original-serien) så att vi nu får ett nytt 2D-spel ser jag framemot.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Blev lite nyfiken på spelet nu, får se recensionerna när det släpps

Medlem

Metroidvania och prince of persia, detta är ett givet köp.

Medlem

Hoppas på demo! Verkar lovande 😃


signatur

🐖💨💩

Medlem

Det är ubisoft så jag är rädd för att spelet kommer vara löjligt enkelt.

Skribent

Helvete, den där filmen hade jag förträngt. Tack för att du påminde mig om den...

Medlem

Jag tycker att det ser lovande ut, blir nog ett köp såvida det inte är för dyrt. Känns inte som ett "fullprisspel"?

Medlem

Skulle ju lika bra kunnat vara Immortals Fenyx Rising, from the side Samma grafiska "WoW" stil, säkerligen återanvända assets. Hade föredragit klassisk 2D som originalen.

Medlem

Fredrik, ditt sätt att skriva på är som poesi för själen. Tack


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

1
Skriv svar