SWAT-spelet Ready or Not har nu lämnat early access

Robot
SWAT-spelet Ready or Not har nu lämnat early access
Gen
Medlem

Kan verkligen bli poppis. Kikade lite på Twitch igår och det såg roligt ut. Coola banor.

Medlem

Är riktigt roligt, köttade hela kvällen igår.

Redaktör

Herr Olander levererar recension nästa vecka.


signatur
Medlem

Redan i tidig early access så var det ju det enda alternativet sedan Swat 3, ser fram emot att testa en mer färdig produkt!

Medlem

Då antar jag att det nu fungerar bra med handkontroll nu var 3/10 där senast jag provade.

Medlem

Mycket bra spel, rekommenderas!


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Ska bli kul att köra, närmaste man kan komma SWAT-spelen idag. Svinsvårt. Ska bli kul att se hur den nya SWAT-AI'n fungerar.

Medlem
Medlem

Men är det verkligen ett rimligt pris som är satt!?

50 euro...

Medlem
Medlem

Köpte Ready or Not när det släpptes i Early Access på Steam i december 2021. Eller om det var december 2020. Minns inte. Men spelet är riktigt välgjort med 15-17 banor ungefär. Många vapen o inställningar att pula med. Detta är absolut SWAT 5.

Svårt att mästra. Belönande när ett uppdrag med dina AI teammates går bra o ni plockar en bad guy efter en på ett effektivt sätt.
_____________
4av5. 9av1ø

Skrivet av Najkan:

Då antar jag att det nu fungerar bra med handkontroll nu var 3/10 där senast jag provade.

Usch.... First person shooter med Handkontroll. Å särskilt i detta spelet då man behöver snabb o stabil respons. Det är ett svårt spel.

Skrivet av Kopfweh:

Men är det verkligen ett rimligt pris som är satt!?

50 euro...

Personligen tycker jag det är värt den summan. Spelet kommer med många banor o vapen + utrustning. Singel player med AI eller multiplayer med folk över nätet . Finns en hel del att göra. Har inte lirat på 2 månader men har för mig att det finns mellan 15-17 banor i spelet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av Najkan:

Då antar jag att det nu fungerar bra med handkontroll nu var 3/10 där senast jag provade.

Ska recensera på Steamdeck och sen vidare på PC, så vi får se hur det funkar.


signatur

I am the black wizards.

Releasehästryttare

Detta och nu Tribes, gamla spel är på väg tillbaks!

Medlem

Så, när kommer recensionen?

Skribent
Skrivet av Dudinkalv:

Så, när kommer recensionen?

Nästa vecka 👍

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Köpte Ready or Not när det släpptes i Early Access på Steam i december 2021. Eller om det var december 2020. Minns inte. Men spelet är riktigt välgjort med 15-17 banor ungefär. Många vapen o inställningar att pula med. Detta är absolut SWAT 5.

Svårt att mästra. Belönande när ett uppdrag med dina AI teammates går bra o ni plockar en bad guy efter en på ett effektivt sätt.
_____________
4av5. 9av1ø

Usch.... First person shooter med Handkontroll. Å särskilt i detta spelet då man behöver snabb o stabil respons. Det är ett svårt spel.

Personligen tycker jag det är värt den summan. Spelet kommer med många banor o vapen + utrustning. Singel player med AI eller multiplayer med folk över nätet . Finns en hel del att göra. Har inte lirat på 2 månader men har för mig att det finns mellan 15-17 banor i spelet.

Jag hade kul och är bra med handkontroll men det gick inte att tex zooma med sniper. Det är svårt men inte competitive counter-strike

Ska testa igen i helgen!

Medlem

Den här var cool


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Riktigt bra spel, men hoppas på patchar som fixar AIn, just nu har AIn galet snabb reaktionstid, övermänskligt snabbt. Träffar så gott som alltid, och i vissa fall se igenom väggar🤔

Spelade en timme igår kanske, både för mig och min vän kraschade spelet en gång.

Medlem

Gillar det. Har saknat ett spel som detta.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Det ska komma mer gratis uppdateringar säger utvecklarna, nice säger jag


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Mitt SWAT-team (och jag) överlevde sitt första uppdrag precis. Ett gäng skurkar hade stormat en mack. Har mest kört enstaka uppdrag tidigare i Early Access och testat Co-Op nån gång, men karriärsläget känns jävligt lovande än så länge, extra stor press att försöka hålla sitt team vid liv. Har också saknat såna här spel, växte upp med Rainbow Six och Swat 3.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Mitt SWAT-team (och jag) överlevde sitt första uppdrag precis. Ett gäng skurkar hade stormat en mack. Har mest kört enstaka uppdrag tidigare i Early Access och testat Co-Op nån gång, men karriärsläget känns jävligt lovande än så länge, extra stor press att försöka hålla sitt team vid liv. Har också saknat såna här spel, växte upp med Rainbow Six och Swat 3.

Rainbow Six: Rouge Spear (1999) var grymt. Även 3:an var väl ok, med Raven shield DLC. Sen blev det ren aracad av dessa. Tror dom grävde Rainbow six grav pga det. Samma med Ghost Recon (även om jag gillade Wildlands). SWAT 3, och 4 var jävligt bra. 4:an lever vidare fortfarande med Elite Force mod https://www.moddb.com/mods/swat-elite-force Hänger ju inte med RoN grafikmässigt någonstanns, men kul ändå.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Hatar 6:e banan. Det är inte skurkarna som dödar en, det är bomberna. Varenda jä*la gång. En miljard dörrar, det går inte att checka alla för fällor innan.

Det var inga bomber på den banan innan 1.0. Jag är så van att hålla ett högt tempo på den. Måste försöka tänka om!


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av kallandes:

Hatar 6:e banan. Det är inte skurkarna som dödar en, det är bomberna. Varenda jä*la gång. En miljard dörrar, det går inte att checka alla för fällor innan.

Det var inga bomber på den banan innan 1.0. Jag är så van att hålla ett högt tempo på den. Måste försöka tänka om!

Det är ju det roliga att det skiter sig så snabbt när man känner sig lite självsäker och tror att man kan gena lite men icke.

Medlem

Det här är mitt goty 🙂

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Det här är mitt goty 🙂

Mitt med, helt klart!!! Tyvärr blivit lite mer fart på gubbarna med 1.0, men det kanske är bra när dom stora banorna kommer sen. Tog sin lilla tid att ta sig runt på sjukan tidigare, vilket kunde vara lite frustrerande. På de mindre gillade jag den mer realistiska "Insatsstyrkan" hastigheten.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Då antar jag att det nu fungerar bra med handkontroll nu var 3/10 där senast jag provade.

Nej, det gör det inte. Varför du nu ska sabba ditt spelande med en sådan? FPS med handkontroll? Var nån idiot som recenserade RoN, som absolut ville köra handkontroll (funkade sådär). Sen startade han recensionen med att berätta, att det inte var hans typ av spel! Varför recenserade han det över huvud taget Som att en CS spelare skulle recensera The Sims


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Har haft det här på min wish-list länge. Har dock avvaktat för jag är egentligen bara intresserad av att spela solo. Nu undrar jag hur det är solo, är det en rolig upplevelse eller är det frustrerande med AI som medhjälpare?

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Har haft det här på min wish-list länge. Har dock avvaktat för jag är egentligen bara intresserad av att spela solo. Nu undrar jag hur det är solo, är det en rolig upplevelse eller är det frustrerande med AI som medhjälpare?

Har bara kört ett uppdrag än så länge men upplever det som att medhjälpar-AI'n är mycket bättre nu, än så länge är det en väldigt trevlig upplevelse solo. Tidigare har jag kört enstaka uppdrag och då var det lite mer frustrerande, men AI'n verkar som sagt bättre nu.

12
Skriv svar