Årets mysigaste vecka, Musikhjälpen.

Medlem
Årets mysigaste vecka, Musikhjälpen.

Är denna veckan när Musikhjälpen sänds. Ja, även mysigare än hela julhelgen. Hade jag inte jobbat hade jag kunnat sitta och titta på det hela dagarna. Men kvällarna är bäst när där är fullpackat med människor på kärlekens torg som dansar, tränar, klär ut sig och alla är glada.

Massor av pengar samlas in, och många intressanta gäster hela dagarna.

På lördag blir det en heldag med Musikhjälpen, självklart ska jag skänka pengar, men vet inte vilken bössa jag ska lägga dom i än.

Årets höjdpunkt, tillsammans med Eurovision.

Medlem

Håller med om att det är mysigt. Men jag bojkottar det i år pga. Linnea Wikbladh, tvi fan


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Beerceptulus:

Håller med om att det är mysigt. Men jag bojkottar det i år pga. Linnea Wikbladh, tvi fan

Varför?

Hon är ju roligt i morgonpasset, har lyssnat på det sedan 2012 varje vardag, älskar varje minut.

Medlem
Skrivet av Beerceptulus:

Håller med om att det är mysigt. Men jag bojkottar det i år pga. Linnea Wikbladh, tvi fan

Hon är inte min favorit men har på det i bakgrunden för det mesta.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Varför?

Hon är ju roligt i morgonpasset, har lyssnat på det sedan 2012 varje vardag, älskar varje minut.

Jag tycker hon är för mycket. Hennes sätt att bara fläka och häva ur sig massa bs, nej tack.


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Beerceptulus:

Jag tycker hon är för mycket. Hennes sätt att bara fläka och häva ur sig massa bs, nej tack.

Du kan ju titta när hon sover 😅, hon har gjort det hela kvällen.

1
Skriv svar