Testa CoD: Modern Warfare 3:s multiplayer gratis i helgen

Robot
Testa CoD: Modern Warfare 3:s multiplayer gratis i helgen

Från torsdag till måndag – långhelg!

#call-of-duty-modern-warfare-iii


Medlem

Hur funkar såna här gratisevenemang? Måsta man ladda hem hela spelet? Kampanj och allt?

Det kommer ut en demo version imorgon då för nu när jag kollade så finns inget att ladda hem gratis så man är klar.

Medlem
Skrivet av memorycard:

Hur funkar såna här gratisevenemang? Måsta man ladda hem hela spelet? Kampanj och allt?

Det kommer ut en demo version imorgon då för nu när jag kollade så finns inget att ladda hem gratis så man är klar.

Jag läste fel när jag läste ditt inlägg, läste "gratislavemang" :D. Hade nog fan hellre tagit det än att lira detta skitspelet även om det är gratis.

Medlem

Lite tätt inpå släpp med gratishelg?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av memorycard:

Hur funkar såna här gratisevenemang? Måsta man ladda hem hela spelet? Kampanj och allt?

Det kommer ut en demo version imorgon då för nu när jag kollade så finns inget att ladda hem gratis så man är klar.

Med tanke på hur ovanligt det är med segmenterade nedladdningsalternativ så lär de bara tvinga dig att ladda ned *allt*. Tog dem ändå ganska bra lång tid att ge användaren alternativet att ladda ned HD eller ej. Steam har ibland gratis HD DLCs för att ge valmöjligheten.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Med tanke på hur ovanligt det är med segmenterade nedladdningsalternativ så lär de bara tvinga dig att ladda ned *allt*. Tog dem ändå ganska bra lång tid att ge användaren alternativet att ladda ned HD eller ej. Steam har ibland gratis HD DLCs för att ge valmöjligheten.

Alright 👍 Visar sig imorgon.

Medlem

Begärde pengarna tillbaka omgående efter en helt usel campaign. Multiplayern va så otroligt hemsk upplevelse med sån otrolig mängd fuskare..

Finns absolut INGEN skillnad på denna cod" dlc " multiplayer jämfört med förra cod ...

Inte ofta man blir besviken på ett spel men denna gången så besviken att man krävde pengarna tillbaka.

Kommer personligen aldrig rekommendera detta spel ... vare sig single player eller multiplayer delen..

Medlem

Varför i hela friden skulle någon vilja testa det? även om det är gratis några dagar?

Själv förväntar jag mig en fet recension kl 19:00 av det förmodade GOTY spelet RoN, när det släpps då


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av memorycard:

Hur funkar såna här gratisevenemang? Måsta man ladda hem hela spelet? Kampanj och allt?

Det kommer ut en demo version imorgon då för nu när jag kollade så finns inget att ladda hem gratis så man är klar.

Alla jä*la uppdateringar till tidigare MW är på runt 30 GB, även om det bara är någon mindre patch. Så jag har slutat uppdatera skiten, och spela! Då har jag ändå +500 Mb via WIFI, eller +600 Mb via kabel om jag orkar plugga i den


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av kallandes:

Alla jä*la uppdateringar till tidigare MW är på runt 30 GB, även om det bara är någon mindre patch. Så jag har slutat uppdatera skiten, och spela! Då har jag ändå +500 Mb via WIFI, eller +600 Mb via kabel om jag orkar plugga i den

Jo, blir det tal om allt innehåll så struntar jag i det faktiskt. Annars blir det lite sniper några dar.

Medlem
Skrivet av kallandes:

Varför i hela friden skulle någon vilja testa det? även om det är gratis några dagar?

Själv förväntar jag mig en fet recension kl 19:00 av det förmodade GOTY spelet RoN, när det släpps då

Jag ska testa det endast pga zombie-mode.


signatur

Halo kompis!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

spelade på min pojkväns konto, då han har detta spelet. det är galet roligt tycker jag!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Att singleplayer var riktigt dåligt har väl ingen missat, men att multiplayer läget är kasst håller jag absolut inte med om. Bra mycket bättre än Modern Warfare 2.

Gillar man COD så lär man tycka om MP läget o 3an.

Medlem
Skrivet av Mulisha_:

Att singleplayer var riktigt dåligt har väl ingen missat, men att multiplayer läget är kasst håller jag absolut inte med om. Bra mycket bättre än Modern Warfare 2.

Gillar man COD så lär man tycka om MP läget o 3an.

hur är det bättre än tvåans? tycker det känns likadant. är det något jag missar?


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

hur är det bättre än tvåans? tycker det känns likadant. är det något jag missar?

Är ganska mycket som skiljer rent rörelsemässigt. Mycket bättre flow, 2an var ju assegt gentemot MW1 (2019). Det 3e är ungefär likvärdigt MW1 (2019). Kartorna är betydligt bättre också, har iofs till viss del att det är typ best of av MW serien.

Men kör man enbart Warzone så är det väl inte så mycket som skiljer.

Medlem
Skrivet av Mulisha_:

Är ganska mycket som skiljer rent rörelsemässigt. Mycket bättre flow, 2an var ju assegt gentemot MW1 (2019). Det 3e är ungefär likvärdigt MW1 (2019). Kartorna är betydligt bättre också, har iofs till viss del att det är typ best of av MW serien.

Men kör man enbart Warzone så är det väl inte så mycket som skiljer.

ok, uppskattar svaret. aldrig riktigt kört warzone under årens lopp. kanske 1-2 timmar max? om ens det.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar