Spelhelg med GTA (om än inte GTA VI...)

Robot
Spelhelg med GTA (om än inte GTA VI...)

Vi spelar Grand Theft Auto i helgen. Daniel spelar INTE The Day Before.

#spelhelg


Medlem

Fortsätter i Dungeon keeper 2, bara några uppdrag kvar
Klämmer även in i lite Avatar frontiers of pandora med en polare.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det blir nog att köpa baldurs gate 3 och dyka in i det 👌

Medlem

Startade precis Dave the Diver.

Medlem

Blir Avatar, helt magisk värld

Medlem

Men det var märkligt att ni inte spelar GTA 6. Det är riktigt grymt kan jag lova! Är på uppdrag 20 ;).

Skämt å sido, blir att fortsätta med GTA 4 för andra gången i mitt liv. Hade gärna sett remastered version av det. Har innan spelat gta Trilogy definitive edition. Hade inga problem alls, hade kanske tur. Efter 4an blir det att spela om 5an.

Medlem

Har börjat spela GTA IV kör nog San Andreas sen och Vice City senare, GTA 3 lär också bli.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Fortsätter med DS2. Det lär stjäla all min tid men installerar DS3 och Elden Ring utifall att...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

It's not a lake, it's an ocean

Knyter ihop säcken med RoboCop: Rogue City.

Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hoppa in i. Förkyld och slutkörd som jag är, känner jag mest för att ramla tillbaka i gamla hjulspår och spela något tryggt och välbekant.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

KoP
Medlem

Harvar vidare i My time at Sandrock dom gånger jag hinner att spela. Blir nån timme här och där.

Medlem

Idag fick jag hem mitt ex av Alien: Isolation till Switch från Limited games 🥳 men jag ska nog fortsätta med Super Mario wonder först 😊

Medlem

Blir att avsluta Sea of Stars och sedan fortsätta rida runt lite i en ny genomspelning av Red Dead Redemption 2.

Medlem

Super Mario RPG. Skönt med gullig grafik och mer avslappnat lir.

Medlem

Det blir Warhammer Rogue Trader hela helgen (och vintern!) är så sjukt taggad! 😀

Medlem

är GTA remastered-samlingen som släpptes för ett tag sedan fortfarande helt trasig? lite lätt sugen annars.

Medlem

Jag startade igång ett save på GTA4 för något år sen när det var så billigt på steam (ihop med GTA3, SA och VC) men jag kom inte längre än något uppdrag. Det kanske är värt att köra igång igen?

Tror det är mer spelbart än SA o VC i alla fall. Köptes innan remastern.

Jag har fått för mig att jag vill köpa ghost of tsushima På julrean till mitt PS4 så får se.

Medlem

The Finals med polarna! Och Cyberpunk när gänget är offline.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Path of Exile. Affliction kan bli bästa säsongen på länge.

Inaktiv
Skrivet av quadratis:

är GTA remastered-samlingen som släpptes för ett tag sedan fortfarande helt trasig? lite lätt sugen annars.

Det beror på hur känslig man är.
Den är mycket bättre än vad den var när den släpptes först. Fick min samling tre månader efter att den kommit digitalt och redan då var den mycket bättre.
Det som jag har sett är att det finns ett staket i San Andreas vid en byggnad som är osynlig, staketen vid sjukhuset på den andra ön i GTA III kan man åka rakt genom på vissa ställen och på andra ställen vid det sjukhuset där det ser ut som att det går att köra finns det istället osynliga staket. Sen i Vice City så finns det en avspärrning vid en infart som man i originalet kan åka rakt genom så att avspärrningen flyger iväg men i remastern så krockar man rakt in och skadar bilen i avspärrningen innan den försvinner.
Annars förutom detta så är det inte så mycket som jag tänkt på. Det är fortfarande kul att spela de spelen enligt mig.

Medlem

Har haft en månad lång spelpaus men är nu tillbaka och har börjat spela Ys VIII: Lacrimosa of Dana!
Ska även ta och prova Suika Game eftersom den är "gratis" att spela för alla som har en Nintendo Switch Online prenumeration till den 11 december.

Medlem

Blir Rogue Trader (PC) CPRG samt lite Loop8 (PS5) JRPG/VN vid sidan av. Ingen lång lista den här helgen!

Medlem

Testade Dying Light ytterligare en gång efter att aldrig liksom fastnat vid tidigare försök och nu vågar jag nog ändå säga att det någonstans klickat. Har riktigt kul med det där liret just nu.

Medlem

Jag kör nu GTA Vice City på min PS Vita.

Portat från PC versionen, för dem som vill veta.

Medlem
Skrivet av Dr904:

Jag kör nu GTA Vice City på min PS Vita.

Portat från PC versionen, för dem som vill veta.

Kul att folk fortfarande spelar på de gamla bärbara! Kan sakna mitt PSP ibland!

1
Skriv svar