Ny Stalker 2-trailer avslöjar att det släpps tidigt nästa år

Robot
Ny Stalker 2-trailer avslöjar att det släpps tidigt nästa år

Utvecklingen är nu i sitt sista skede.

#Gsc-game-world, #Stalker-2


Medlem

Underbart. Längtar till denna release.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag ser verkligen fram emot det. Hoppas det blir riktigt bra.

Medlem

Lets go! (Håller tummarna och tårna för att det ska vara spelbart )

Medlem

hoppas, men av det jag sett så håller jag förväntningarna låga.
Om orginalet är representativt för vad som kommer ske med 2:an så kan man nog ha ett riktigt bra moddat spel om ett par år iaf.

Medlem

Har inte spelat någon av de tidigare s.t.a.l.k.e.r men kommer definitivt att spela detta, jag hoppas det blir bra.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hoppas verkligen dom får till detta, stort STALKER fan av spelserien, plöjt x antal hundra timmar på Shadow of Chernobyl, Clear Sky, Call of Pripyat samt kört genom dom några gånger.

Medlem

Blir det lika buggigt som det första ?

Medlem

Var det Zelensky som var med där på ett hörn i kostym? 😎


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Var det Zelensky som var med där på ett hörn i kostym? 😎

Han ansikta morphar mellan Zelensky och Adrien Brody.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Medlem
Skrivet av magma:

Har inte spelat någon av de tidigare s.t.a.l.k.e.r men kommer definitivt att spela detta, jag hoppas det blir bra.

Älskade dem när de kom men de har inte åldrats väl så jag rekommender tyvärr inte ett köp.

Verkar detta vara i alla fall lite över medelmåttigt så blir det nog ett köp.

Medlem
Skrivet av ProPain:

Älskade dem när de kom men de har inte åldrats väl så jag rekommender tyvärr inte ett köp.

Verkar detta vara i alla fall lite över medelmåttigt så blir det nog ett köp.

Kolla in stalker anomaly och stalker gamma
Gratis stalker spel. Så typ alla tre spelen i ett (utan själva storyn). Finns egna storys eller så njuter man bara av världen

Medlem
Skrivet av ProPain:

Älskade dem när de kom men de har inte åldrats väl så jag rekommender tyvärr inte ett köp.

Verkar detta vara i alla fall lite över medelmåttigt så blir det nog ett köp.

Clear Sky och Call of Pripyat har absolut åldrats väl, vissa grejer är bara milt janky, men jag skulle absolut rekommendera ett köp. Bland den mest unika spelupplevelsen man kan få.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Har tyvärr aldrig spelat igenom dom gamla spelen ordentligt och nu känns dom...gamla?
Finns det nåt sätt att göra t ex det första att kännas mer modernt? Finns väl ganska mycket mods.

Ser fram emot detta iaf, S.T.A.L.K.E.R.-spelen har en viss charm som jag inte tror några andra spel har.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Har tyvärr aldrig spelat igenom dom gamla spelen ordentligt och nu känns dom...gamla?
Finns det nåt sätt att göra t ex det första att kännas mer modernt? Finns väl ganska mycket mods.

Ser fram emot detta iaf, S.T.A.L.K.E.R.-spelen har en viss charm som jag inte tror några andra spel har.

Pröva ändå, en av grejerna som göra gamla spel kul är just det att dom inte är moderna. Man får en upplevelse som inte är som dagens, det är en bra grej skulle jag vilja hävda.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

1
Skriv svar