Hoppla! Remnant 1 och 2 plötsligt på Game Pass

Robot
Hoppla! Remnant 1 och 2 plötsligt på Game Pass
Medlem
Medlem

Gött! Var riktigt nära att köpa det på steams senaste rea så detta är mer än välkommet.

Skulle behövt att beta av min warhammer pile of shame men den får stirra ilsket på mig ett tag till.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Wow: SoD kommer ikväll, så får hoppas det finns kvar på gamepass när man känner sig "klar" med det.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Vill tipsa om Remnant 2, spelet gled under min radar men har nu spelat 20timmar, riktigt riktigt bra spel!

Medlem

Oj vad kul, får jag chansen o testa Remnant1, hoppade ju direkt på 2an som va jäkligt skoj, ja utom sista bossen då.

Medlem

Med risk att få utstå spott och spe måste jag säga att jag inte alls gillade Remnant 2. Jag tyckte verkligen om det första spelet men lyckades aldrig fastna för uppföljaren trots att jag startade om det fyra gånger för att leka med olika karaktärer och klasser. Tror inte att någon av dem klarade sig längre än tre timmar innan jag tröttnade och tvingades inse att spelet helt enkelt nog inte är någonting för mig

Medlem

Scheisse, hinner inte spela alla spel jag vill spela på Gamepass, har inte hunnit testa Starfield än. Dom borde lägga till en funktion så att man kan köpa fler timmar på dygnet.

Medlem

För de som har lirat Remnant II, hur många upplever timingproblem med dodges på högsta svårighetsgraden? En vän till mig har sagt att varje spelrunda har annan timing av någon anledning.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

trevligt ville testa remnant 2 för dlc tycker jag såg intressant ut, och jag lirade ettan. tänkte köpa det härom veckan men vart aldrig. Tur de nu kan man testa det med gamepass =D

Medlem
Skrivet av Proximately:

För de som har lirat Remnant II, hur många upplever timingproblem med dodges på högsta svårighetsgraden? En vän till mig har sagt att varje spelrunda har annan timing av någon anledning.

Spelade han multiplayer med randoms så är det pingen.

Remnant 2 kör Peer 2 Peer multiplayer. Vilket för övrigt var helt *censurerat* underbart över lan, Mer av detta tack.
Absolut hatar när trafiken skall ner och vända i Tyskland när man spelar i samma hus ....

0-1 ms ping *chefskiss*

Det var noll problem när vi spelade över lan.

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

Vill tipsa om Remnant 2, spelet gled under min radar men har nu spelat 20timmar, riktigt riktigt bra spel!

Helt klart goty detta året även om jag saknar många qol funktioner

Skrivet av Proximately:

För de som har lirat Remnant II, hur många upplever timingproblem med dodges på högsta svårighetsgraden? En vän till mig har sagt att varje spelrunda har annan timing av någon anledning.

Det var bedrövligt i början, lan eller online så var det delay på dodgen för alla förutom host. Läste det blev fixat i samband med DLC men har ej testat det.

Dodgen är likadan oavsett svårighetsgrad.

Medlem

Men vadfan.... Köpte det precis pga det varit knäpptyst om gamepass. Men kul för er andra och fler att spela med.

Medlem

Jag har spelat Remnant 2 i coop med två polare. Kan rekommendera det starkt!

Medlem

Remnant 2, för mig är det bästa spelet i år.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Remnant 2 är mitt GOTY

Medlem

Rekommenderar starkt denna spelserien till er som inte lirat ännu, är intresserade av att dyka ner lite i "souls" genren och som föredrar att skjuta

Medlem

Någon/några som vill börja från början på 2an ikväll? Laddade ner det och provade lite, verkar kuligt

Medlem

börja med 2an, ifall ni missar ettan, båda är värda att spela som FAN, men 2an är bäst har klarat båda


signatur

//monster

Medlem

Båda är riktigt bra spel som jag varmt rekommenderar!

Medlem

För mig som bara spelar ensam, hur stor behållning får jag av dessa spel? Jag spelar uteslutet singleplayer-spel.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Balunan:

För mig som bara spelar ensam, hur stor behållning får jag av dessa spel? Jag spelar uteslutet singleplayer-spel.

Jag kör bara single och jag har otroligt roligt,både i 1an och 2an . 180timmar hitills i 2an

1
Skriv svar