Rykte: problemkantade Skull and Bones släpps (till slut) den 16 februari

Robot
Rykte: problemkantade Skull and Bones släpps (till slut) den 16 februari

Men en premiumversion ska tydligen ge tidigare åtkomst.

#Skull-and-bones, #Ubisoft


Inaktiv

Skepp ohoj! Ett skepp kommer lastat med problem

Medlem

KUL! kommer vara trasigt vid släpp men äntligen släpps det(Kanske)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Detta blir ett spännande släpp att läsa om!

Redaktör
Ponny

Känslan är att det lika gärna kan bli 16 februari 2024 som... 2034?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Citat:

Men en premiumversion ska tydligen ge tidigare åtkomst.

Ett skepp kommer lastat med dra åt helvete. Usch, vad jag ogillar den här trenden.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Ett skepp kommer lastat med dra åt helvete. Usch, vad jag ogillar den här trenden.

Bättre än någon annan typ av mtx någonsin.

Medlem
Skrivet av noreason:

Bättre än någon annan typ av mtx någonsin.

Nej. Och det lär ju inte vara brist på dem i ett live service-spel från Ubisoft.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag tror att detta kommer att vara DoA. Tror inte att många har suttit och rent av längtat efter detta spelet och av de få som faktiskt gör det kommer många att bli besvikna. Bara en kvalificerad gissning.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Ett skepp kommer lastat med dra åt helvete. Usch, vad jag ogillar den här trenden.

Haha ja, där dog den extremt sistsa lilla glädjen jag hade kvar för detta projektet. Trist, men det kommer väl ett nytt piratspel om 20 år.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Alltså om man testat detta spel så vet man hur jävla dåligt spelet är. Tycker synd om dom som inte har testat och tror det skall vara ett roligt spel och slänger pengar på det.

Medlem

"Men de uppger även att en premiumversionen av spelet ska släppas, som bland annat ska ge tre dagars tidigare åtkomst"

JAA!!! LÅT MIG BETALA EXTRA FÖR DEN HÄR SKITHÖGEN!!!

Jag fick betatesta detta och alla farhågor besannades. Detta är ett spel att undvika. Bättre att spela antingen Sid Meier's Pirates! eller AC Black Flag.


signatur

I drank what?

Medlem

Förutspår flopp.

Piratspel/Sjöstrider är en väldigt nichad genre, och det är ganska uppenbart att utvecklarna inte alls förstår tjusningen med gamla ståtliga segelskepp som knarrar och guppar fram och klyver vågorna.

Medlem

Det som jag har sett från det så kommer jag inte att spela det, ser stelt och gammalt ut samt att skeppsfysiken inte såg bra ut.
Och vem fan har lasten surrad på utsidan av skrovet?

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Nej. Och det lär ju inte vara brist på dem i ett live service-spel från Ubisoft.

Så du tycker betala för skins, Battle pass, premium valuta och lootlådor är bättre än att folk betalar för spela några dagar tidigare? Dummaste jag hört

Medlem

dom skulle dumpat det för länge sedan och gjort black flag 2 istället.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av noreason:

Så du tycker betala för skins, Battle pass, premium valuta och lootlådor är bättre än att folk betalar för spela några dagar tidigare? Dummaste jag hört

Åh, ännu en "sÅ dU TYckER aTT"-debattör som lägger ord i munnen på folk och förolämpar därefter. Skärp dig.

Ja, permanenta, kosmetiska köp som inte påverkar dina framsteg ett dugg är bättre än att ge folk försprång om de betalar mera. Förresten kommer det mesta av det du nämner ändå att finnas med i spelet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kul!

Jag väntar fortfarande på uppföljningen till mejlet jag mottog i augusti i år med texten "We are happy to announce that you have been pre-selected to participate in our Closed Beta! Keep an eye out for further emails from us with instructions on how and when to download the game and start playing."

Medlem

Ytterligare förseningar skulle inte förvåna någon någonstans.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

dom skulle dumpat det för för länge sedan och gjort black flag 2 istället.

En del av problemet här är att spelet har utvecklas med subventioner gällande arbetsgivarkostnader om jag inte minns helt fel, vilket oxå binder upp dem att de måste slutföra projektet

Medlem

Hoppas man för en stor day 1 patch.
Hoppas man behöver skapa konto hos utvecklaren,
Hoppas de kosta som en saftig AAA spel.
Hoppas de finns massor med ingame köp. Så som hattar och papegojor
Annars köper jag inte spelet…


signatur

🐖💨💩

Medlem

Inte en chans att man betalar för early access längre. Oavsett vad som ingår. Spelet ska vara testat och beprövat av oberoende individer innan jag ens lägger en krona på det. Har blivit biten alltför många gånger. No more, säger jag bara.

Medlem

Att det här kommer bli en av de saftigare kalkonerna i mannaminne törs jag lova utan att varken ha provat eller sett något gameplay.

Medlem

Jag har fortfarande problem med micro-stuttering och FPS-drops i Mirage, trots att jag kan köra Cyberpunk 2077
i 120 FPS och liknande.
Så tack för kaffet Ubisoft!

1
Skriv svar