Ny Infinity Ward-studio ska göra "nya och innovativa Call of Duty-upplevelser"

Robot
Ny Infinity Ward-studio ska göra "nya och innovativa Call of Duty-upplevelser"
Releasehästryttare

"Same shit different year" - Cod

Medlem

Haha.... Mmmmm tror dom på det själva eller?

Medlem

signatur
Medlem

Problemet ligger ju i att man inte vågar gå ifrån formulan alls, och att man mer och mer bara introducerat lotteri, skins, insta gratifications osv till helt bisarra nivåer genom åren. Tekniken bakom och mycket av det som produceras i allt från modeller till animationer och annat är utan tvekan cutting edge, hur mycket man än vill "hata" helheten. Hade man bara barebonat skiten ner till ren gameplay likt cod1-2 hade spelen varit så mycket bättre än med allt bloat ovanpå.

Äger nog säkert varenda mainline entry och expansioner fram till ca 2013 och sedan lite mer sporadiska köp som WW2,MW19. Serien var en stor del av mitt online-lirande under 00-talet. Otroligt att se vad det var då vs vad det är idag och inte minst som politiskt slagträ, och precis som med Google och FB skulle jag inte gråta en skvätt om jag fick se serien dö. Musk kanske kan göra världen en tjänst här också. Dör skiten finns det ingen som når upp till denna nivå igen oavsett hur bra det är.

Medlem

Så hädanefter blir det exempelvis en militärskjutare men huvudpersonen har en grön omogen banan på huvudet, tekniskt sett erbjuder de då en innovativ CoD upplevelse.

Medlem

Call of duty modern waffles 4.
5 minuter kampanj till priset av vad man får ge för en mindre villa i förorten?

Skrivet av BeardedRobot:

Så hädanefter blir det exempelvis en militärskjutare men huvudpersonen har en grön omogen banan på huvudet, tekniskt sett erbjuder de då en innovativ CoD upplevelse.

Istället för night vision goggles så får du banana goggles.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Tacka vet jag Arma 3! Gammalt men otroligt coolt spel! Väldigt moddat också.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Om de ska kunna fortsätta släppa ett spel varje år behöver man nog fler studior så att man kan jobba på fyra spel samtidigt istället för nuvarande tre.

Medlem

De kan ju börja med att ta bort upplevelsen av att fienden spawnar i rektum på dig.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Nästa Call of Duty måste dom separera SBMM...
Lägg in SBMM i en "Ranked" Playlist, där riktiga svettiga tryhards kan lira.
Skapa en "Normal/Casual" UTAN SBMM där alla andra kan köra som bara vill hoppa in och ha kul.

Har inte haft kul i ett Call of Duty sedan Black Ops 3. Alla andra titlar efter har tappat mitt intresse helt för. (Multiplayer jag syftar på)

1
Skriv svar