Nysläppta pusselspelet The Talos Principle 2 får strålande betyg

Robot
Nysläppta pusselspelet The Talos Principle 2 får strålande betyg
Medlem

Måste-köp men hade gärna sett 1) en VR-version, vilket dock Praydogs kommande UE-injector borde lösa då TTP2 är gjort i UE5 2) en release på GoG

Medlem

Talos är grymt, det är verkligen ett av mina favoritpusselspel. Jag har en fäbless mot dessa omgivningar, det hjälper nog lite!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Måste-köp men hade gärna sett 1) en VR-version, vilket dock Praydogs kommande UE-injector borde lösa då TTP2 är gjort i UE5 2) en release på GoG

Har inte spelat men förra spelet fick en vr version också så man får hoppas på fortsättning


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

tror jag skall ta och testa detta, verkar ganska grymt!


signatur

//monster

Medlem

SKA SPELAS OMGÅENDE!!!!

Medlem

Skit! En titel som jag har sett fram emot sen första spelet och så ska jag inte vara hemma på hela helgen! Så oerhört dålig planering från min sida.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Någon som testat på steam deck?

Medlem

Ok, har släppt allt annat jag haft i pipen och börjat med detta då jag älskade ettan. Gör er själva en tjänst och köp detta, PÅ EN GÅNG. Jag ryser hur sjukt det är!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Ok, har släppt allt annat jag haft i pipen och börjat med detta då jag älskade ettan. Gör er själva en tjänst och köp detta, PÅ EN GÅNG. Jag ryser hur sjukt det är!

Måste man ha kört första för att förstå 2:an?

Medlem

Gillar studior som verkligen kan vika av från vad de är kända för (serious Sam) och göra något HELT annat.
Körde aldrig igenom första spelet. Jag kanske var för dum. Men det här är jag mycket mer sugen på att någon anledning.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Måste man ha kört första för att förstå 2:an?

Inte svar på frågan - men finns ingen anledning att missa ettan oavsett, då det spelet ändå är så bra!

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Ok, har släppt allt annat jag haft i pipen och börjat med detta då jag älskade ettan. Gör er själva en tjänst och köp detta, PÅ EN GÅNG. Jag ryser hur sjukt det är!

Va!? Elaborate...🙂

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Måste man ha kört första för att förstå 2:an?

Sitter och spelar talos 2 nu och spelet hintar en del om det första spelet. Däremot var första spelet mer pussel på pussel och inte så mkt story så man behöver inte ha spelat ettan för att uppskatta detta spelet.

Jag har bara hunnit igenom första världen så jag kan inte uttala mig så mkt än men positiva intryck absolut 👍

1
Skriv svar