Wolverine kommer utspela sig i samma universum som Spider-Man 2

Robot
Wolverine kommer utspela sig i samma universum som Spider-Man 2

Järvar och spindlar i samma värld.

#Insomniac, #Wolverine


Medlem

Cross-over (jag bönar och ber)!

Medlem
Skrivet av Ghan:

Cross-over (jag bönar och ber)!

Spidey som plockar upp Wolvie och svingar honom mellan byggnaderna <3


signatur

Halo kompis!

Medlem

Skulle vara nice med ett delat universum för Marvel spel så de kan göra crossovers och sånt. Så länge spelen håller bra kvalité så skulle det vara kul.

Skribent
Skrivet av Fiigaro:

Skulle vara nice med ett delat universum för Marvel spel så de kan göra crossovers och sånt. Så länge spelen håller bra kvalité så skulle det vara kul.

Avengers får inte vara med då antar jag? Haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Frågan är väl när det kommer släppas, och hur många år senare PC-versionen kommer..


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Inte direkt chockerande

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Avengers får inte vara med då antar jag? Haha

Det spelet var bara ett aprilskämt så nämn det inte!


signatur

Halo kompis!

Skribent
Skrivet av Bussovic:

Det spelet var bara ett aprilskämt så nämn det ine!

The game which must never be mentioned again.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Avengers får inte vara med då antar jag? Haha

Avengers Tower finns ju i Spider-Man spelen men de får göra nya Avengers som är i Earth-1048.

Hade inte haft något emot om Guardians of the Galaxy spelet var samma för det gillade jag skarpt. Riktigt feelgood spel. De har ju fått ett eget nummer till sitt universum dock (Earth-TRN912) så de lär nog inte hända tyvärr.

Skribent
Skrivet av Fiigaro:

Avengers Tower finns ju i Spider-Man spelen men de får göra nya Avengers som är i Earth-1048.

Hade inte haft något emot om Guardians of the Galaxy spelet var samma för det gillade jag skarpt. Riktigt feelgood spel. De har ju fått ett eget nummer till sitt universum dock (Earth-TRN912) så de lär nog inte hända tyvärr.

Guardians var oväntat bra faktiskt. Jag hade inga som helst förväntningar, men har faktiskt spelat igenom spelet 3 ggr. Sen trodde jag ju länge det var en expansion till Avenger-spelet så jag ignorerade det typ i 1 år.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Förutom en Wolverineinspirerad dräkt till Miles så har jag inte hittat något i Spider-Man2 om honom. För hoppas på att han är med i framtida DLC.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

1
Skriv svar