Rykte: första Diablo IV-expansionen heter Lord of Hatred

Robot
Rykte: första Diablo IV-expansionen heter Lord of Hatred

Något för Blizzcon i november?

#diablo-4, #diablo-iv


Medlem

Kurast som är så himla mysigt!

Och namnet låtet troligt med tanke på storyn i 4an.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Vart fan är min heliga krigare då?

Medlem

Hoppas verkligen att det kommer mycket end game godis i expansionen. Det är ju inte mycket sådant att hurra över för tillfället.


signatur
Medlem
Skrivet av Divion:

Vart fan är min heliga krigare då?

Eller hur! Jag skippade D3 tills dom släppte Crusader i och med expansionen! (Auction house hjälpte inte förvisso)

Medlem

Jag vill ha raids å jag vill vara en helig präst


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Som med Diablo 3 blir säkert Diablo 4 (mycket) bättre efter en expansion och man får suget att spela igen.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jag var sen till tåget och spelar igenom D4 nu, ett riktigt toppen lir. Expansion med endgame och mer klasser skulle göra det hela perfekt!

Medlem

Jag vill ha paladin klassen!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Mephisto?

Vad är det du undrar över?

Medlem

Vafan spelet är inte släppt ut early access än ju

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Mephisto?

Mephisto

Medlem
Skrivet av Sphere of No Form:

Vad är det du undrar över?

Skrivet av rosski:

Jag läste visst inte artikeln och reagerade på att ingen dragit parallellen till att Mephisto är Lord of hatred från Diablo 2😅 Sry, min miss där.

Medlem
Skrivet av superapan:

Eller hur! Jag skippade D3 tills dom släppte Crusader i och med expansionen! (Auction house hjälpte inte förvisso)

Måste kommit ihåg fel men jag trodde crusadern fanns från start!

Blandar nog ihop med att jag spelade crusader till xboxen när det släpptes, kanske var den klassen kom med.

Jag är kluven till D4, jag vill vara sugen och spelade men blir inte så mycket.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av noreason:

Vafan spelet är inte släppt ut early access än ju

Nä men det är nära nu! Säsong2 var faktiskt ganska bra ändå. Men säsong0 och 1 var meeeeeeh. Så det går åt rätt håll. Men som andra skriver, finns inte så mycket endgame content.

Medlem
Medlem

Känner mig skeptisk, en stor anledning varför D4 existerar är som nostalgi farm, och dom har fortfarande inte lagt till Paladin och monk. tror det är konstigt ifall dom börjar med nya klasser innan dom.

Medlem

Tyvärr är D4 ett avslutat kapitel för egen del. Körde igenom kampanjen och gillade det skarpt. Men finns inget kul endgame och gear stats suger så inget "driv" att orka farma. Va värt pengarna o köra igenom storyn iaf.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tyvärr är D4 ett avslutat kapitel för egen del. Körde igenom kampanjen och gillade det skarpt. Men finns inget kul endgame och gear stats suger så inget "driv" att orka farma. Va värt pengarna o köra igenom storyn iaf.

Säsong två är sjukt mycket bättre än säsong ett. Mer att göra och mängder med quality of life-förbättringar.

Medlem
Skrivet av vamp:

Säsong två är sjukt mycket bättre än säsong ett. Mer att göra och mängder med quality of life-förbättringar.

Ja de hade väl förbättrat hästen och resist hörde jag.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ja de hade väl förbättrat hästen och resist hörde jag.

Varför skriver du i dessa trådar när du bara medvetet försöker sprida negativitet om spelet?

Medlem
Skrivet av vamp:

Varför skriver du i dessa trådar när du bara medvetet försöker sprida negativitet om spelet?

Slösurfar, klickar in på senaste trådar/artiklar och tänker högt som man säger...
... och slutar du citera mig så slipper jag svara därmed skrivs det mindre. Ser inte min första post som "medvetet" skriva vare sig + eller - , bara vad jag själv uppfattar som en objektiv reflektion av vad man känner för spelet.

Ber så hemskt mycket om ursäkt om du blivit sårad av att ditt spel blivit det minsta kritiserat. Men ja, ska nog hålla mig borta från framtida D4 trådar då det känns överflödigt att yttra sig mer om ämnet.

1
Skriv svar