Kritikerkåren gör som FZ – öser beröm över Spider-Man 2

Robot
Kritikerkåren gör som FZ – öser beröm över Spider-Man 2

Har högre betygssnitt än både Spider-Man och Miles Morales.

#spider-man-2


Medlem

Väldigt taggad på detta, ettan var grym och tvåan ser ut att vara ännu bättre. Hoppas bara Inet skickar i tid så det anländer på fredag.


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

Supertaggad på detta, peppen exploderar snart. Har det förinstallerat och godkänd semester på fredag. Sen jävlar smäller det!


signatur

I drank what?

Medlem

Varför är inte spelindustrin lika peppande som filmindustrin och taggar på att både Spider-Man 2 och Mario Wonder släpps på fredag? Spider Wonder eller något sådant catchy hade ju varit kul!

Medlem

91, så typ halo infinite eller assasins creed-bra. Trodde på högre.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Undrar som SkillUp-kanalen på YT, introducerade man Kraven the Hunter i spelet pga. av den kommande filmen? Han kän så malplacerade och gjorde även så i serietidningarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mirage:

Supertaggad på detta, peppen exploderar snart. Har det förinstallerat och godkänd semester på fredag. Sen jävlar smäller det!

Fasiken så underbart! Hpppas du blir nöjd och får en toppenhelg med massa spelande!

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

91, så typ halo infinite eller assasins creed-bra. Trodde på högre.

See bad in good, bad philosophy.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

91, så typ halo infinite eller assasins creed-bra. Trodde på högre.

Det är det högst rankade Spiderman-spel från Insomniac, det är väl det som är relevant? Jag är inte sugen på detta alls men för de som tycker om Spiderman är ju detta en underbar tid! Där bör ju fokus ligga.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

91, så typ halo infinite eller assasins creed-bra. Trodde på högre.

Njae, eller? Assassins Creed 2 (91) absolut men ganska långt ifrån Halo Infinite (87) om man kollar snittbetygen på Metacritic.

Ett axplock av 91or:

MGS 3
Mass Effect
Killzone 2
Battlefield 2
Shadow of the Colossus
Dragon Age: Origins
AC 2
Ninja Gaiden
Dishonored
Disco Elysium
Dead Cells
Borderlands 3
Resident Evil.

Det sista spelet med 91 i snittbetyg i deras databas (Diablo 4) ligger på plats 341 och Halo Infinite innehar plats 1043 med 87 i snitt.

Nu är jag långt ifrån en Metacriticvurmare men ditt påstående kändes för fel för att inte kollas upp🙃.

Medlem

En sak jag reagerat på bland de som gett lite lägre betyg (vilket ändå inte är direkt låga betyg 80+) är att de tycker spelet har för lite nyheter. Att fightingen osv är väldigt likt de förra spelen.
Det här finner jag lustigt. Vissa studios kritiserar man direkt för att de inte uppfinner hjulet på nytt medans andra studios kan göra ungefär samma spel om och om och om igen utan att det någonsin påverkar betygen.

Och det gäller inte bara spider man 2.
Man blir nyfiken på varför vissa spel får en pass på att ge mer av vad föregångaren bjöd på och andra inte.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Matrosen:

Fasiken så underbart! Hpppas du blir nöjd och får en toppenhelg med massa spelande!

Stort tack mannen Jag hoppas också!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av SunShine:

En sak jag reagerat på bland de som gett lite lägre betyg (vilket ändå inte är direkt låga betyg 80+) är att de tycker spelet har för lite nyheter. Att fightingen osv är väldigt likt de förra spelen.
Det här finner jag lustigt. Vissa studios kritiserar man direkt för att de inte uppfinner hjulet på nytt medans andra studios kan göra ungefär samma spel om och om och om igen utan att det någonsin påverkar betygen.

Och det gäller inte bara spider man 2.
Man blir nyfiken på varför vissa spel får en pass på att ge mer av vad föregångaren bjöd på och andra inte.

Intressant poäng här

1
Skriv svar